Nye trøjer til 09/10?
Re: Nye trøjer til 09/10?
HB køge modellen er langt den pæneste af dine forslag
den ligner også den Arek spillede i for et lille stykke tid siden
den ligner også den Arek spillede i for et lille stykke tid siden
Ud over at de er samme model, ser det ud til at "farver og striber" kan placeres hvor man har lyst, i modsætning til vores tidligere, der alle har været standard modeller i sort og rød.
Måske vi får en custom design trøje denne gang - vi er klogere på søndag kl. 12
Måske vi får en custom design trøje denne gang - vi er klogere på søndag kl. 12
Her skulle der stå noget klogt...
Kunne være fedt en en costume trøje. Men jeg tror nu mest på en trøje som i design ligger tæt op af Tottenhams nye.
Syntes stadig FCM trøje anno 1999 er den fedeste hidtil...
Syntes stadig FCM trøje anno 1999 er den fedeste hidtil...
Tror ikke den kommer til at ligne Tottenhams. Den ligner lidt for meget den vi har i forvejen i design. Og der er jo lovet os noget visuelt helt andet... "
det visuelle udtryk er noget anderledes, konstaterer Torben Kølbæk"
"Oh no, we never let go, through the calm and through the storm - oh no, we never let go, in every high and every low - oh no, we never let go, 'cause we love FC Midtjylland"
Jeg var til cykelløb igar, der delte Lupus flyers ud med en tegning som skulle give et indtryk af hvordan den nye trøje kommer til at se ud. Hvis den er mage til den på flyeren er den lidt i stil med Ob og Aab´s, altså med store brede striber bare på tværs istedet for lodret. Nu er det jo ikke sikkert det er en helt nøjagtig tegning, sikkert bare lavet for at skærpe interessen. Men jeg skyder helt sikkert på en trøje med striber hvor dert røde er ligeså dominerende som det sorte
Det er meget spændende, hvis det passer! Vi bliver den danske udgave af Flamengo. 
Sort/rød stribet
Efter hvad jeg har hørt, så bliver vores nye trøje med sort/røde striber, noget i stilen af OB's spilletrøje, bare i vores sort/røde-farve.
Personligt er jeg ikke meget for striber, jeg synes det er grimt, og ser mærkeligt ud - jeg synes personligt at en ens farvet trøje med nogle enkel strejf af rød er meget pænere. Men håber dog at der denne gang bliver brugt noget andet stof, da jeg synes det nuværende er røv irriterende at have på.
Personligt er jeg ikke meget for striber, jeg synes det er grimt, og ser mærkeligt ud - jeg synes personligt at en ens farvet trøje med nogle enkel strejf af rød er meget pænere. Men håber dog at der denne gang bliver brugt noget andet stof, da jeg synes det nuværende er røv irriterende at have på.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Re: Sort/rød stribet
Amen to that!!Arff skrev:Men håber dog at der denne gang bliver brugt noget andet stof, da jeg synes det nuværende er røv irriterende at have på.
Ved godt moden sikkert siger slimfit og tætvævet nylon/polyester, men personligt kunne jeg nu godt li´ vores 1. trøje, og os med lidt pondus har sgu nemmere ved at komme i de gamle, end i de nuværende..
QUANDO OMNI FLUNKUS MORITATI..
Hvis alt andet går galt, så spil død..
Hvis alt andet går galt, så spil død..
-
Mikael Lyk Madsen
Hmm det bliver godt nok spændende at se. Ved ikke lige helt hvad jeg vil synes om en trøje med striber, men Milans er jo på den anden side meget pænArff skrev:Efter hvad jeg har hørt, så bliver vores nye trøje med sort/røde striber, noget i stilen af OB's spilletrøje, bare i vores sort/røde-farve.
Har lige haft OBs nuværende en hurtig tur gennem photoshop, gad vide om det bliver noget i denne stil:

Er helt enig i at kvaliteten bør være bedre end den vi har nu. Synes den virker meget ringe, og det er da også den største grund til at jeg ikke har købt den.
Jeg ved godt, at det ikke altid er en løsning i sommervarmen, men jeg plejer at kunne klare problemet med det irriterende stof ved at tage en undertrøje eller t-shirt på indenunder. Jeg ville helt sikkert også byde det "gamle" stof velkommen, men jeg tror desværre, det er usandsynligt.
Ny trøje, ny indstilling, ny sejr, tak!
P.S. Fedt arbejde i Photoshop, Mikael. Jeg håber dog lidt på Flamengo-stil i stedet for Milan-stil, men den er da faktisk ikke helt grim.
Ny trøje, ny indstilling, ny sejr, tak!
P.S. Fedt arbejde i Photoshop, Mikael. Jeg håber dog lidt på Flamengo-stil i stedet for Milan-stil, men den er da faktisk ikke helt grim.
-
Mikael Lyk Madsen
Du har vel ikke tilfældigvis lige set sportsnyhederne på TV2? Der blev den nye trøje så lige afsløret...Acebone skrev:Jeg håber dog lidt på Flamengo-stil i stedet for Milan-stil, men den er da faktisk ikke helt grim.
Flamengo it is...
- Colt Sivas
Den er ikke lige så flot som originalenMikael Lyk Madsen skrev:Har lige haft OBs nuværende en hurtig tur gennem photoshop, gad vide om det bliver noget i denne stil:
Når du nu havde den igennem photoshop så kunne du da lige have fjernet OB mærket
Zebraen kan ikke slippe for sine striber. Jeg bære mine med stolthed.
- Colt Sivas
http://www.flamengo.com.brMikael Lyk Madsen skrev:Flamengo it is...
Zebraen kan ikke slippe for sine striber. Jeg bære mine med stolthed.
Mikael Lyk Madsen skrev:Du har vel ikke tilfældigvis lige set sportsnyhederne på TV2? Der blev den nye trøje så lige afsløret...Acebone skrev:Jeg håber dog lidt på Flamengo-stil i stedet for Milan-stil, men den er da faktisk ikke helt grim.![]()
Flamengo it is...
Fortæl Fortæl ! Er det muligt og se det på nettet ?
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
-
Mikael Lyk Madsen
Nu var det jo som skrevet en "hurtig" tur i photoshop, men jo det burde jeg nok have gjort.Colt Sivas skrev:Den er ikke lige så flot som originalen
Når du nu havde den igennem photoshop så kunne du da lige have fjernet OB mærket
Anyway, TV2 sporten var til modemesse med fodboldtrøjerne, og her lå der et billede af Mikkel Thygesen i den nye trøje. Noget i retning af den på forsiden af dit link, bare i en Puma version selvfølgelig.
Ikke specielt smart af TV2 (eller FCM hvis de ikke har sagt TV2 ikke må vise den)...