Brøndby - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Hausser

Re: Brøndby - FCM

Indlæg af Hausser »

Ravnen skrev:Lige en ting, det er fint nok spillerne viste bedre indstilling i dag, men det er også typisk at vi har en god indstilling mod "gode" hold, mens det er mod de svage vi slår op i banen. Derfor kan det måske ikke bruges til så meget igen, den virkelig måling bliver når vi atter møder et hold vi SKAL slå komfortabelt... ;)
Ja det er jo så det der vil vise om vi rent faktisk har lært noget eller om det stadig bare er stilstand. Spillerne bør kunne huske skideballen efter Silkeborg, men hvor længe holder den og kan de blive ved med at holde niveau? Det er jo det der har været vores helt store problem og tilsyneladende ikke noget vi har forbedret under TT..

mrjelle
Geografisk sted: Herning

Indlæg af mrjelle »

http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligae ... vigter-mig

Hvad er nu det for noget bræk fra Califf? Fatter ikke han ikke selv kan se grunden til han blev vraget, efter min mening var han den suverænt ringeste imod SIF hvor Lekic gang på gang vandt bla. hovedsduellerne. Se nu indaf...

FCM7000

Indlæg af FCM7000 »

mrjelle skrev:http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligae ... vigter-mig

Hvad er nu det for noget bræk fra Califf? Fatter ikke han ikke selv kan se grunden til han blev vraget, efter min mening var han den suverænt ringeste imod SIF hvor Lekic gang på gang vandt bla. hovedsduellerne. Se nu indaf...
Califf har jo ret, hvad fanden kan FCM bruge at sige at indstillingen var bedre end sidte gang, når der var 0 point igen som mod SIF.

Brugeravatar
Ralle
Geografisk sted: Randers

Indlæg af Ralle »

Thomas Thomasberg skrev: Man kan altid tabe i Brøndby
Suk... Det var nøjagtig det jeg frygtede ved "kun" at tabe 3-1.... At træneren bagefter går ud og ser positivt på alting, og slår det hen med et "nå ja - ikke mange vinder i Brøndby"....

Kald mig illoyal eller en elendig fan, eller hvad der ellers kan støves op af dårlige gloser, men efter 3-1 målet sad jeg sgu egentlig med en forhåbning om at BIF ville lave et par stykker mere, da endnu en afklapsning ville være sværere at bortforklare så let, samt måske endelig få spillerne til at kigge lidt indad fremfor at komme med snot-stupide udsagn som "jeg synes egentlig indstillingen er god nok" efter et 4-0 nederlag til en oprykker (Ikke også, Mikkel Thygesen?!!)

Der skal 3 point på kontoen mod Randers på søndag - alt andet er totalt uacceptabelt!

Dennis

Indlæg af Dennis »

Forstår ham godt en smule når en spiller som Thyge stadig kan få lov at løbe rundt derinde. Eller at vi stiller i Brøndby med noget der ligner en angriber i truppen. Og det vel at mærke en angriber der ik har vundet 3 offensive dueller i de sidste 3 kampe. Eller Leon jessen, godt nok kom han med klasse indlæg og masser af gode offensive ture. Men for en gangs skyld kørte modtanderne bare igennem hvores venstre side.Eller en Salami der for tiden konstant stor en meter for langt fra hans markering.

Forstår udemærket at Danny C er frustreret, men de er de jo allesammen. Når ja lige undtagen Thyge der bare mener at det er en fodboldkamp. Han er lige så sikker i FCM som Rommedahl er på landsholdet. Og mon ik at Califf udemærket ved at vi snart er derhenne hvor spillerne lige så roligt kan begynde at giver træneren skylden når nu han alligevel er på vej ud.

Det er ved at være tid til at vi hører noget ligende fra Ken,Kim og Collins. Fatter simpelthen ikke at vi ikke havde en af de 3 herre på bænken idag.

Vi spiller imod et hold der har Randrup i det centrale forsvar og vi magter ikke at udnytte det :oops: Trods spilfremgang tror jeg ikke TT overlever et hjemmebane nederlag til Randers. Hvis dr da overhovedet findes et ordenligt alternativ til TT.

Stakkels Arek!

FCM7000

Indlæg af FCM7000 »

Dennis skrev:

Forstår ham godt en smule når en spiller som Thyge stadig kan få lov at løbe rundt derinde. Eller at vi stiller i Brøndby med noget der ligner en angriber i truppen. Og det vel at mærke en angriber der ik har vundet 3 offensive dueller i de sidste 3 kampe. Eller Leon jessen, godt nok kom han med klasse indlæg og masser af gode offensive ture. Men for en gangs skyld kørte modtanderne bare igennem hvores venstre side.Eller en Salami der for tiden konstant stor en meter for langt fra hans markering.

Forstår udemærket at Danny C er frustreret, men de er de jo allesammen. Når ja lige undtagen Thyge der bare mener at det er en fodboldkamp. Han er lige så sikker i FCM som Rommedahl er på landsholdet. Og mon ik at Califf udemærket ved at vi snart er derhenne hvor spillerne lige så roligt kan begynde at giver træneren skylden når nu han alligevel er på vej ud.

Det er ved at være tid til at vi hører noget ligende fra Ken,Kim og Collins. Fatter simpelthen ikke at vi ikke havde en af de 3 herre på bænken idag.

Vi spiller imod et hold der har Randrup i det centrale forsvar og vi magter ikke at udnytte det :oops: Trods spilfremgang tror jeg ikke TT overlever et hjemmebane nederlag til Randers. Hvis dr da overhovedet findes et ordenligt alternativ til TT.

Stakkels Arek!
TT og GR er Ørgaards opfindelse, og ja jeg tror udspillet skal komme fra bestyrelsen af.

jpskoubo
Geografisk sted: Gentofte
Kontakt:

Re: Brøndby - FCM - sæt nu Siv på fra start!

Indlæg af jpskoubo »

Nu har jeg ikke lige læst tråden og diverse reaktioner på dagens kamp, men jeg var til stede på Brøndby Stadion (sammen med en BIF-fan) og så en flok ulve, der spillede virkeligt godt.
BIF var også gode, men mest op ad banen, nede i forsvaret var de bestemt til at snakke med.
Ulvene spillede fin kombinationsfodbold og fandt hinanden godt, og efter kampen syntes min ven og jeg, at det var lidt en mærkelig kamp. Brøndby vandt, men spillede egentlig ikke specielt godt, omvendt synes jeg, at FCM faktisk var ret gode, men effektiviteten manglede - og alt for uskarpe ulve har vi altså set før - jeg siger det endnu en gang: køb en angriber, Farlige Frank er en af Danmarks bedste, men han kan ikke altid alene på toppen.
En spiller jeg vil fremhæve fra denne kamp: Christian Sivebæk. Sæt ham nu ind fra start mod Randers, han er superhurtig og gjorde det rigtig godt mod BIF, han fortjener en startplads.

Brugeravatar
Rooney

Indlæg af Rooney »

Jeg syntes specielt det var dejligt vi fik det offensive back spil til at fungere igår. Giv Leon den plads fremover, og bænk CP !

Dennis

Indlæg af Dennis »

Ragz skrev:Jeg syntes specielt det var dejligt vi fik det offensive back spil til at fungere igår. Giv Leon den plads fremover, og bænk CP !
Ja hvor er det dejligt med offensive backs, bare ærgeligt det koster to mål igår. Men lads os hente et par angribere, hvis vi nu laver en 5-7 mål i vær kamp så gør det jo ik noget de andre scorer 3-4 stykker!

HauG

Indlæg af HauG »

Ragz skrev:Jeg syntes specielt det var dejligt vi fik det offensive back spil til at fungere igår. Giv Leon den plads fremover, og bænk CP !
Jeg er enig i at det er godt at se Leon Jessen spille en rigtig god offensiv kamp. Fine indlæg og har nogle gode fremstød. Men jeg syntes han mangler noget defensivt. Ved 1-0 målet er han tabt oppe i banen, og ved 2-0 målet kommer han slet ikke tæt nok på til at dække op for indlægget der havner ved Max v. S. Jeg ved ikke hvordan vi det optimale ud af Jessen. Jeg kan rigtig godt lide hans offensive kvaliteter, specielt når vi har en spiller som Frank med på toppen, kan vi få gavne af Jessens gode indlæg.
Nogle gange har jeg tænkt han skulle prøves på en kant, istedet for en back. Mindes at han i starten af hans tid på 1.holdet spillede kant? Men måske jeg tager fejl. Husker da hans langskudsmål mod Esbjerg i hans debut. Mener han var indskiftet på højrekanten i den kamp.

Kan hovedstødsstærke Borring evt. spille sammen med Frank på toppen og lade Jessen prøve højrekanten?

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Ralle skrev: Suk... Det var nøjagtig det jeg frygtede ved "kun" at tabe 3-1.... At træneren bagefter går ud og ser positivt på alting, og slår det hen med et "nå ja - ikke mange vinder i Brøndby"....

Kald mig illoyal eller en elendig fan, eller hvad der ellers kan støves op af dårlige gloser, men efter 3-1 målet sad jeg sgu egentlig med en forhåbning om at BIF ville lave et par stykker mere, da endnu en afklapsning ville være sværere at bortforklare så let, samt måske endelig få spillerne til at kigge lidt indad fremfor at komme med snot-stupide udsagn som "jeg synes egentlig indstillingen er god nok" efter et 4-0 nederlag til en oprykker (Ikke også, Mikkel Thygesen?!!)

Der skal 3 point på kontoen mod Randers på søndag - alt andet er totalt uacceptabelt!
Nu håber jeg ikke ligefrem at det går værre for FCM end det gør i forvejen, men jeg kan godt følge din holdning. Med det æresfulde nederlag, og udmeldningerne fra FCM bagefter, så er det tydeligt at den her kamp ikke ændrer noget. Derfor kunne det rent faktisk også have været til det bedste, hvis spillerne endnu engang havde præsteret under lavmålet og kampen således havde været startskuddet til de forandringer som jeg er overbevist om skal til.

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Det er svært at opfatte det her som andet end rendyrket flæberi fra Califf. At andre har leveret under niveau, undskylder på ingen måde de uacceptable præstationer som Califf har leveret den ene gang efter den anden og det burde han også have selvindsigt nok til at kunne se. Califf var imo en af de største skuffelser sidste sæson og leverede lige præcist intet af det som han blev hentet hertil for og der er heller ikke noget der tyder på at han kommer til at levere det.

Takket været Ørgaards fremragende købsmandsevner, så hænger vi på Califf i endnu 3 år og der er vel næppe nogen der har lyst til at hente en spiller som har leveret som Califf, så tror ikke vi kan komme af med ham. Er dog ikke i tvivl om at Califfs position ville være der vi kunne forbedre holdet allermest, han er simpelthen ikke god nok så længe vi spiller som vi gør..

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

En lidt sjov iagttagelse ovenpå sidste runde.

Vores målmandsforstærkning Arek, spillede sig på ugens flophold i BT (sammen med Borring) og har nu lukket 7 kasser ind i 3 kampe, mens vores kasserede keeper, Heinze, kom på rundens hold og blot har lukket 3 mål ind i 3 kampe. :)

Sultice

Indlæg af Sultice »

Heinze, kom på rundens hold og blot har lukket 3 mål ind i 3 kampe.
3 mål? Så vidt jeg ved er det vist kun 2 mål i 3 kampe. Jeg forstår heller ikke hvorfor man lejer en glimrende målmand (med købsoption endda) ud, for at erstatte ham med en dømt voldsmand. Nuvel, jeg holder med et andet hold end jer, og brokker mig derfor ikke over valget, jeg undres blot.

kudu

Indlæg af kudu »

Som sponsor og med et årligt 6 cifret forbrug på FCM kontoen mener jeg ligeledes at der bør gøres noget NU f.eks. en angriber eller 2 HASTER.

1-7 og 1 point siger tavlen. små pinligt som totalt FCM FAN.

Opbakningen er der FCM men hvor længe når ledelsen vil have "fin" metal (hel rigtig udmelding) og så samtidig ikke gør mere ???? efter en lidt sløj afslutning på sidste sæson og så denne rigtige dårlige start.

Besvar