Brøndby - FCM
Brøndby - FCM
På tide at få starten den her tråd op.
En særdeles interessant kamp står på menuen, en kamp hvor der er langt mere end bare 3 point på spil. Ligesom FCM, er BIF et såret dyr som i den grad kæmper for at genvinde fodfæste og få sig selv på rette kurs igen og selv om det er meget tidligt på sæsonen, så kan et nederlag til et af holdene betyder at man bliver nødt til at ændre fokus, ihvertfald midlertidigt, for så er der pludseligt langt op til toppen.
Jeg tror også at kampen potentielt kan få fatale konsekvenser for trænerduoen i både FCM og på vestegnen. I FCM kan man næppe sidde en ny udklassering overhørig og BIF kan man dårligt tåle endnu et skidt resultat på hjemmebane. Vi kæmper samtidigt mod ikke at få den dårligste start på sæsonen nogensinde, så presset der allerede massivt på Thomasberg som kækt proklamerede at han var sikker på medaljer for blot få uger siden.
I mine øjne vil det være en skandale hvis kampen mod Silkeborg ikke får alvorlige konsekvenser for det hold vi stiller i Brøndby og det lader da heldigvis til at Thomasberg er enig med mig i dette: http://spn.dk/fodbold/superliga/fcm/article1766876.ece.
Stod det til mig, så blev Califf, C.P, Florescu, Danny Olsen og Thygesen bænket, uafhængigt af om de er anførere, "styrmænd", eller hvilken status de nu har i truppen. Der skal være de samme konsekvenser for alle i truppen såfremt man ikke leverer varen og en spiller som Califf har i den grad trængt til en tur på bænken, med den ene fejlbehæftede præstation efter den anden og nu skal det altså have konsekvenser!
Af ovenstående spillere, kan jeg bedst acceptere at Thygesen starter, da han var den mindst dårlige af de nævnte i Silkeborg, men så bliver det altså på midtbanen han spiller. Dog syntes jeg stadig at Thyges tåbelige udsagn efter kampen "herregud, det er jo bare en kamp", bør konsekvenser, så dum bør det simpelthen være umuligt at være og alvoren er tydeligvis ikke gået op for sjællænderen.
2 kampe i streg, hvor vi knapt nok har produceret en åben målchancer, bør desuden betyde at man gør op med 5-mandsmidtbanen og smider en spiller mere ind på top! Vi vinder altså ikke nogen fodboldkampe, hvis vi ikke skaber målchancer hr. thomasberg!
Foretrukket opstilling herfra:
Arek
Kolja - Reid - Ipsa - Jessen/Juelgaard
Siv - Salami - Albæk - Borring
Jude/Oliseh - Frank
En særdeles interessant kamp står på menuen, en kamp hvor der er langt mere end bare 3 point på spil. Ligesom FCM, er BIF et såret dyr som i den grad kæmper for at genvinde fodfæste og få sig selv på rette kurs igen og selv om det er meget tidligt på sæsonen, så kan et nederlag til et af holdene betyder at man bliver nødt til at ændre fokus, ihvertfald midlertidigt, for så er der pludseligt langt op til toppen.
Jeg tror også at kampen potentielt kan få fatale konsekvenser for trænerduoen i både FCM og på vestegnen. I FCM kan man næppe sidde en ny udklassering overhørig og BIF kan man dårligt tåle endnu et skidt resultat på hjemmebane. Vi kæmper samtidigt mod ikke at få den dårligste start på sæsonen nogensinde, så presset der allerede massivt på Thomasberg som kækt proklamerede at han var sikker på medaljer for blot få uger siden.
I mine øjne vil det være en skandale hvis kampen mod Silkeborg ikke får alvorlige konsekvenser for det hold vi stiller i Brøndby og det lader da heldigvis til at Thomasberg er enig med mig i dette: http://spn.dk/fodbold/superliga/fcm/article1766876.ece.
Stod det til mig, så blev Califf, C.P, Florescu, Danny Olsen og Thygesen bænket, uafhængigt af om de er anførere, "styrmænd", eller hvilken status de nu har i truppen. Der skal være de samme konsekvenser for alle i truppen såfremt man ikke leverer varen og en spiller som Califf har i den grad trængt til en tur på bænken, med den ene fejlbehæftede præstation efter den anden og nu skal det altså have konsekvenser!
Af ovenstående spillere, kan jeg bedst acceptere at Thygesen starter, da han var den mindst dårlige af de nævnte i Silkeborg, men så bliver det altså på midtbanen han spiller. Dog syntes jeg stadig at Thyges tåbelige udsagn efter kampen "herregud, det er jo bare en kamp", bør konsekvenser, så dum bør det simpelthen være umuligt at være og alvoren er tydeligvis ikke gået op for sjællænderen.
2 kampe i streg, hvor vi knapt nok har produceret en åben målchancer, bør desuden betyde at man gør op med 5-mandsmidtbanen og smider en spiller mere ind på top! Vi vinder altså ikke nogen fodboldkampe, hvis vi ikke skaber målchancer hr. thomasberg!
Foretrukket opstilling herfra:
Arek
Jude/Oliseh - Frank
Re: Brøndby - FCM
Er faktisk meget enig i din opstilling, god duo med Albæk og Salami hvor begge spillere ved at de er midtbane spillere. Min bekymring dog om de formår at skabe noget fra midtbanen, altså at give muligheden for at spille bolden op i midten.
Jeg tror jeg ville lave en Thygesen - Albæk på midten da det efter min mening er vores to mest boldstræke midtbanespillere. Derudover så tror jeg ikke på at Jude kommer med i truppen pga. den stadigvæk eskalerende konflikt imellem Ørgaard og Jude.
Det kunne være spændende med Oliseh på toppen sammen med Frank, han gjorde det rigtigt godt i Silkeborg og jeg tror han kunne skabe nogle gode ting for os. Virker som en meget boldfast type. Jeg har dog en fidus til at enten Fagerberg eller Baba starter på banen sammen med Frank da Oliseh stadigvæk er lidt urutineret mht. superligaen. Efter min mening er han klart i truppen, men ikke som starter.
Man kan dog også være bange for at vi ser endnu en 5 mands midtbane og vi spiller præcist så uinspireret som i de første to kampe. Jeg håber bestemt ikke det bliver tilfældet.
Jeg tror jeg ville lave en Thygesen - Albæk på midten da det efter min mening er vores to mest boldstræke midtbanespillere. Derudover så tror jeg ikke på at Jude kommer med i truppen pga. den stadigvæk eskalerende konflikt imellem Ørgaard og Jude.
Det kunne være spændende med Oliseh på toppen sammen med Frank, han gjorde det rigtigt godt i Silkeborg og jeg tror han kunne skabe nogle gode ting for os. Virker som en meget boldfast type. Jeg har dog en fidus til at enten Fagerberg eller Baba starter på banen sammen med Frank da Oliseh stadigvæk er lidt urutineret mht. superligaen. Efter min mening er han klart i truppen, men ikke som starter.
Man kan dog også være bange for at vi ser endnu en 5 mands midtbane og vi spiller præcist så uinspireret som i de første to kampe. Jeg håber bestemt ikke det bliver tilfældet.
Mads har i sin foreløbige karriere blevet hyldet for sine offensive kvaliteter - så en midtbane med ham og Salami ville være spændende synes jeg.Fra http://www.landsholdsklubben.dk
Talentet Albæk..
Mads Albæk spiller på DBUs U/17-landshold og er en af årgangens mest talentfulde spillere. Som sin "næsten navne-bror" i FCK, Marcus Albäck, har Mads store offensive kvaliteter.
I november modtog Mads, der til dagligt spiller i FC Midtjylland, Arlas talentpris. "Mads har hele sæsonen været en stor profil. I Junior Ligaen har han som central- og offensiv midtbanespiller scoret 13 mål og lavet 15 assists i 17 kampe, og samtidig været spilafgørende i mange kampe.
Qua de få chancer holdet har skabt (alle vel fra Borring-indlæg) i de første 2 kampe, kunne det være på sin plads at give Mads nogen offensive opgaver som talentet åbenbart indeholder.
Frank bør starte inde, men hvem makkeren skal være er mere åbent. Jude tror jeg ikke på, både p.g.a. lønsagen men jeg er heller ikke overbevist om hans kvaliteter. Fagerberg, Collins eller Christensen bør have chancen, dagsformen på træningsbanen må afgøre hvem der starter inde.
- Thomasbokr
- - - - - - - - --Arek Onysko - - - - - - - - - -
- - - Afrie - -Reid - - Ipsa - - Poulsen - - - -
- - Sivebæk - Albæk - Flurescu - Borring - -
- - - - - - - D.Olsen - Kristensen - - - - - - - -
Ved det virker som en speciel angrebsduo i denne 4-4-2-formation, men vi har i en enkelt kamp sidste sæsson spillet med Danny Olsen fremme, (kan dog ikke huske hvad kamp det var) Det gik fint lige indtil Danny blev skadet, kan jeg huske.
Ved at have Danny fremme ved Frank får vi en hurtig spiller, med et kanont spark, og med hjælp fra Sivebæk og Borring, kan det måske endda skabe lidt ekstra chancer, plus at han kan gå ned og støtte op om midtbanen samt, evt med lave dybde stikninger til Frank. Hvis dette ikke lykkedes kan man evt skifte ham ud med Oliseh der viste en masse kvalitet imod Silkeborg.
Men det er bare min mening...
Nogen der har fuldt træningen???
Ved det virker som en speciel angrebsduo i denne 4-4-2-formation, men vi har i en enkelt kamp sidste sæsson spillet med Danny Olsen fremme, (kan dog ikke huske hvad kamp det var) Det gik fint lige indtil Danny blev skadet, kan jeg huske.
Ved at have Danny fremme ved Frank får vi en hurtig spiller, med et kanont spark, og med hjælp fra Sivebæk og Borring, kan det måske endda skabe lidt ekstra chancer, plus at han kan gå ned og støtte op om midtbanen samt, evt med lave dybde stikninger til Frank. Hvis dette ikke lykkedes kan man evt skifte ham ud med Oliseh der viste en masse kvalitet imod Silkeborg.
Ja Danny Olsen fungere ikke hvor han er nu, måske kunne det være en løsning, der vil han i hvert fald få en mere fri rolle.Thomasbokr skrev:
Ville have været til træning idag, men det stod ned i stænger fra morgenen af så jeg sov lige et par timer mere i stedet.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Busansvarlig
Er der 1-2 personer som kunne tænke sig, at hjælpe med Brøndby-turen?
Jeg mangler en busansvarlig og en ølsælger.
Tatiana
Tlf. 40 92 07 42
Jeg mangler en busansvarlig og en ølsælger.
Tatiana
Tlf. 40 92 07 42
D-dag minus 45 timer. Det må være lidt den fornemmelse som Thomasberg, Riddersholm og Andersen går ind til den kamp med, deres skæbne kan nemt blive beseglet efterhånden som de stiger ud af angrebsbådene og stormer op af strandene.
Håber virkelig at trænerne har fået indskærpet alvoren af den her kamp for spillerne. Det er endnu ikke for sent, og sæsonen kan sagtens blive stor, men så kræver det altså at vi kommer i gang og begynde at vise noget af det potentiale som bør findes i holdet. Ingen tvivl om at Brøndby away, er en glimrende lejlighed til igen at vise noget af den klasse som syntes at have været suget ud af holdet på det sidste og et stort resultat kan sagtens skabe noget ny tro på holdet og blandt tilskuerne, og hvor har vi da i den grad behov for det! En sejr og et genforenet Midt- og Vestjylland med tro og optimise bag holdet, ja tak! Spillere og trænere, i skylder, vis os hvorfor vi skal tro på jer!
Uanset hvordan det går, om vi taber eller ej, så vil jeg dog garantere at Thomasberg og Riddersholms drejebog er skrevet på forhånd. Uanset hvordan det går, så vil TT og GH fortælle om hvor hårdt spillerne kæmpede, hvor opsatte de var og hvor villige de var til at dø med støvlerne på. Uanset hvordan det går, så vil det blive efterrationaliseringen og næsten også præcist gengivet med de ord jeg lige har brugt og det vil jeg vædde med
Håber virkelig at trænerne har fået indskærpet alvoren af den her kamp for spillerne. Det er endnu ikke for sent, og sæsonen kan sagtens blive stor, men så kræver det altså at vi kommer i gang og begynde at vise noget af det potentiale som bør findes i holdet. Ingen tvivl om at Brøndby away, er en glimrende lejlighed til igen at vise noget af den klasse som syntes at have været suget ud af holdet på det sidste og et stort resultat kan sagtens skabe noget ny tro på holdet og blandt tilskuerne, og hvor har vi da i den grad behov for det! En sejr og et genforenet Midt- og Vestjylland med tro og optimise bag holdet, ja tak! Spillere og trænere, i skylder, vis os hvorfor vi skal tro på jer!
Uanset hvordan det går, om vi taber eller ej, så vil jeg dog garantere at Thomasberg og Riddersholms drejebog er skrevet på forhånd. Uanset hvordan det går, så vil TT og GH fortælle om hvor hårdt spillerne kæmpede, hvor opsatte de var og hvor villige de var til at dø med støvlerne på. Uanset hvordan det går, så vil det blive efterrationaliseringen og næsten også præcist gengivet med de ord jeg lige har brugt og det vil jeg vædde med
Thomasbokr skrev:- - - - - - - - --Arek Onysko - - - - - - - - - -
Er enig i dine betragtninger mht. Danny Olsen og Sivebæk. Dog er jeg lidt nysgerrig med hensyn til forsvaret. Jeg mener at have læst, at Kim Christensen spiller en effektiv forsvarer og uden at blive kaldt det ene og det andet, ville jeg mene man skulle prøve Kim derinde i stedet for Winston, som jeg nok må indrømme aldrig at have haft fidus til. altså et midterforsvar bestående af Ipsa og Kim. Det er vel ingen hemmelighed at vores nuværende forsvar er hullet som en si, så hvad er der at tabe?
Hausser skrev: Foretrukket opstilling herfra:
Arek
Jude/Oliseh - Frank
Kan afsløre at du har 6-7 spiller rigtigt, men nok ikke de 6-7 du tror det er. Det var en afsluttende træning med masser af intensitet og gejst. Der blev virkeligt gået til den. Men der er også et par spiller med store frustrationer over deres plads i morgen, den ene var Jude. Kan være være han bare trænger til en bedre madras så han kan få en ordenlig nattesøvn.
En ting er sikket og det er at Kent Nielsen ikke har luret start 11ren eller hvordan vi kommer til at stå. Og når han i morgen en time inden kampstart for de navne på de 11 startere har han stadig ikke luret hvordan vi stiller op.
TT og Glen ligner ikke folk der er bange for deres job og de er ivt ikke bange for at prøve noget nyt.
Det ville simpelthen være et kæmpe sats at stille med Kim dernede ! Det gør man heller ikk da han ikk er med i truppen, den ligger på FCM.dk, det er kun Oliseh og Frank der er med af angribere og så selvfølgelig Thyge, men håber han får midtbanen ! Og så undrer det mig Ken ikk er med, tror han ville kunne lave lidt ravage i BIFs forsvar !Bobar skrev:Thomasbokr skrev:- - - - - - - - --Arek Onysko - - - - - - - - - -
Er enig i dine betragtninger mht. Danny Olsen og Sivebæk. Dog er jeg lidt nysgerrig med hensyn til forsvaret. Jeg mener at have læst, at Kim Christensen spiller en effektiv forsvarer og uden at blive kaldt det ene og det andet, ville jeg mene man skulle prøve Kim derinde i stedet for Winston, som jeg nok må indrømme aldrig at have haft fidus til. altså et midterforsvar bestående af Ipsa og Kim. Det er vel ingen hemmelighed at vores nuværende forsvar er hullet som en si, så hvad er der at tabe?
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
Er lige hjemvendt fra tre ugers ferie sydpå, og må sige jeg blev dybt chokeret da jeg på ferien på tekst-tv så 0-4 resultatet med Silkeborg...! Hvordan dælen kunne det gå så galt? Jeg troede Oznysko ville gøre en solid forskel.
Jeg har flere gange sagt at vi skulle have Rajko Lekic, jeg synes passende Ørgaard kunne køre en tur til Silkeborg og få den handel ordnet i en fart, de kan få Jude og Kim i bytte, og måske en lille pose penge
Der er ingen tvivl om at vi minimum skal have uafgjort i Brøndby, ellers bliver stolen glødende rød under trænerteamet.
Jeg har flere gange sagt at vi skulle have Rajko Lekic, jeg synes passende Ørgaard kunne køre en tur til Silkeborg og få den handel ordnet i en fart, de kan få Jude og Kim i bytte, og måske en lille pose penge
Der er ingen tvivl om at vi minimum skal have uafgjort i Brøndby, ellers bliver stolen glødende rød under trænerteamet.
Hvor mange skal med imorgen. Overvejer lidt om jeg skal tage med...
Selvfølgelig skal du da med i morgen
Efter min mening, så var Onyszke en af de faktorer som gjorde at Silkeborg ikke vandt 6 eller 7-0, og med Rajen til Rajko der så kan jeg ikke se hvad du vil med ham.Ravnen skrev:Er lige hjemvendt fra tre ugers ferie sydpå, og må sige jeg blev dybt chokeret da jeg på ferien på tekst-tv så 0-4 resultatet med Silkeborg...! Hvordan dælen kunne det gå så galt? Jeg troede Oznysko ville gøre en solid forskel.
Jeg har flere gange sagt at vi skulle have Rajko Lekic, jeg synes passende Ørgaard kunne køre en tur til Silkeborg og få den handel ordnet i en fart, de kan få Jude og Kim i bytte, og måske en lille pose penge.
De kan jo næsten heller ikke andet.Hausser skrev:Uanset hvordan det går, om vi taber eller ej, så vil jeg dog garantere at Thomasberg og Riddersholms drejebog er skrevet på forhånd. Uanset hvordan det går, så vil TT og GH fortælle om hvor hårdt spillerne kæmpede, hvor opsatte de var og hvor villige de var til at dø med støvlerne på. Uanset hvordan det går, så vil det blive efterrationaliseringen og næsten også præcist gengivet med de ord jeg lige har brugt og det vil jeg vædde med
Håber ikke at Riddersholm giver dommeren skylden, hvis vi taber, som det var tilfældet i foråret.
Vinding