Tifo til næste hjemmekamp?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Jesper-Sunds

Tifo til næste hjemmekamp?

Indlæg af Jesper-Sunds »

Hej, jeg har tænkt på om man ikke kunne lave en tifo til næste hjemmekamp hvor der står noget ala. Vi vil se fight! eller dø med støvlerne på. Eller et eller andet? Så kan vi os vise vores utilfredshed med at spillerne ikke kæmper nok på en fair måde.

Man kan tabe kampe men så skal man os ku se sig i spejlet efter kampen og sige vi gjorder sku hvad vi kunne. Synes jeg bestemt ikke de gjorder igår eller i mange andre kampe i sidste season.

Vinding

Re: Tifo til næste hjemmekamp?

Indlæg af Vinding »

Vi kan måske genbruge OBs gamle TIFO. Jeg mener at det var noget lign. " Gør jeres arbejde, det gør vi"

Vinding

Brugeravatar
Jesper-Sunds

Indlæg af Jesper-Sunds »

Vinding skrev:Vi kan måske genbruge OBs gamle TIFO. Jeg mener at det var noget lign. " Gør jeres arbejde, det gør vi"

Vinding
Det kunne man os. Bare et eller andet der viser at vi heller ikke gider se på det der pjat spil

Micha_el

Indlæg af Micha_el »

jeg er næsten sikker på vi har bestem hvad der skal bruges til næst hjemkamp og det bliver ikke nå af det

Jesper - BW415
Geografisk sted: Sunds

Indlæg af Jesper - BW415 »

[quote="Vinding"]Vi kan måske genbruge OBs gamle TIFO. Jeg mener at det var noget lign. " Gør jeres arbejde, det gør vi"

Det vil i såfald være verdens største løgn! Der har sjældent været så pinlig stemning som i Silkeborg - også inden vi blev kørt fuldstændig over... I det hele taget skal vi nok ikke prale med vores opbakning vs. spillernes præstationer - jeg kan ikke komme i tanke om andre klubber der har så mange medgangsfans som os!!

100x

Indlæg af 100x »

Jesper - BW415 skrev:
Vinding skrev:Vi kan måske genbruge OBs gamle TIFO. Jeg mener at det var noget lign. " Gør jeres arbejde, det gør vi"

Det vil i såfald være verdens største løgn! Der har sjældent været så pinlig stemning som i Silkeborg - også inden vi blev kørt fuldstændig over... I det hele taget skal vi nok ikke prale med vores opbakning vs. spillernes præstationer - jeg kan ikke komme i tanke om andre klubber der har så mange medgangsfans som os!!
Nu du siger det er der en der har prikket hul i vores lille tromme???

2294

Indlæg af 2294 »

Jesper - BW415 skrev:- jeg kan ikke komme i tanke om andre klubber der har så mange medgangsfans som os!!
Måske fordi vi har haft så lidt modgang ifht. mange andre klubber... ;)

- Jeg kan ikke komme i tanker om nogen klubber der har så mange der vil diktere hvordan vi andre skal være fans... :oops:
Her skulle der stå noget klogt...

Besvar