FCM vs Esbjerg

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Hausser

Re: FCM vs Esbjerg

Indlæg af Hausser »

Kent skrev:
Jeg er sådan set enig, men som vores økonomi ser ud i øjeblikket, så har vi ikke råd til at have spillere som Frank, Thyge el. lign. siddende udenfor. Vores dyre topspillere skal være på banen mest muligt. Vi har ikke råd til en FCK-bænk. Derfor skal der sælges før der kan købes.
Jamen enig og jeg vil da også lige understrege at, situationen taget i betragtning, så er jeg faktisk ikke så utilfreds med vores angreb endda, når altså vi har vores spillere fit for fight. Problemet er bare at vi næppe skal forvente at Frank spiller mere end 2/3 af sæsonens kampe..

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Lige lidt fra træningen igår.
http://www.youtube.com/watch?v=rS7Y-JZ6 ... annel_page[/video]
Startopstillingen giver sig selv og er den samme som i alle træningskampene, Frank er dog stadig tvivlsom.
Det ser derfor ud til at blive:
Arek
Kolja - Califf - Ried - Christoffer
Danny - Florescu - Salami - Borring
Thyge - Jude
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Kent skrev:I dagens HF kan man iøvrigt læse om det ekstra fokus på dødbolde, men med Frank ude, så er vi sat gevaldigt tilbage på det område. Jeg noterede mig med glæde, at man bl.a. havde haft fokus på at undgå dødbolde.
Artiklen er nu tilgængelig online: http://aoh.dk/artikler/fcm-har-kig-paa-doedbolde

jakobV

Indlæg af jakobV »

http://www.bold.dk/nyt/Farlige-Frank-klar-til-Esbjerg

Herligt ENDELIG at have alle mand klar, det er ved at være lang tid siden vi sidst har kunnet præstere det!

aoa-fcm

Indlæg af aoa-fcm »

Hvorfor er Fagerberg ikke med?
Det er underligt, at han slet ikke får spilletid længere...

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

aoa-fcm skrev:Hvorfor er Fagerberg ikke med?
Det er underligt, at han slet ikke får spilletid længere...
Der er et klart hiraki, og Fagerberg er nr. 4 blandt angriberne, og han skal rubbe neglende fordi der som jeg har set Baba lave de sidste par dage, gør nok ikke den plads mere sikker.
/Hekler

Dondy

Indlæg af Dondy »

Kan man hører mere omkring dit formodede hieraki?

Er der Frank, Jude, Baba, Fagerberg og så Kin eller hvad?

Synes personligt Fagerberg er MEGET bedre end Jude, men det er jo desværre trænerne der bestemmer.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Dondy skrev:Kan man hører mere omkring dit formodede hieraki?

Er der Frank, Jude, Baba, Fagerberg og så Kin eller hvad?

Synes personligt Fagerberg er MEGET bedre end Jude, men det er jo desværre trænerne der bestemmer.
Ja du skal jo lige huske Thyge.

Frank Thyge er første prioritet.

Men Jude er nr.3

Så ser det ud til at være Fagerberg og Baba
/Hekler

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Hekler skrev:
Ja du skal jo lige huske Thyge.

Frank Thyge er første prioritet.

Men Jude er nr.3

Så ser det ud til at være Fagerberg og Baba
Hvordan passer Oliseh ind i det hierarki, kan jo se at han også er udtaget?

Håber virkelig snart at Baba kommer i gear igen, men lader da heldigvis til at han gør det godt til træning..

Dondy

Indlæg af Dondy »

Ja selvfølgelig Thyge, jeg ville bare ønske at vi spillede med 2 deciderede angribere, men ok.

Jeg håber også meget at Baba kan komme igang igenog at man evt. kunne sælge Jude, da jeg synes han er en træls spiller at se på. Så længe vi kun spiller med en fast angriber så synes jeg ikke han burge være i truppen. Så hellere tage Kim C med.

Staropramen

Indlæg af Staropramen »

Er Juelsgaard skadet eller er han blot blevet fravalgt til kampen? Det er også en mindre overraskelse for mig, at Oliseh tilsyneladende er blevet valgt frem for Fagerberg og Baba.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Staropramen skrev:Er Juelsgaard skadet eller er han blot blevet fravalgt til kampen? Det er også en mindre overraskelse for mig, at Oliseh tilsyneladende er blevet valgt frem for Fagerberg og Baba.
Det handler vel om at det frem af banen det har man styr, på, man ved hvordan man vil spille, mens der arbejdes med der tilbage i banen hvor man gerne vil have nogle muligheder.
/Hekler

Brugeravatar
Kent

FCM vs Esbjerg - efter kampen

Indlæg af Kent »

Det var nok ikke lige den start, som vi havde håbet på :-(

En meget ringe kamp fra begge hold, der var præget af et hav af fejlafleveringer og meget lidt etableret angrebsspil. Vores pasningsspil var meget upræcist og mangler i den grad skarphed. Vi producerer ikke ret mange åbne chancer - vel kun 2-3 stykker i alt, og ingen overhovedet i 2. halvleg. 2-3 chancer kan naturligvis sagtens være nok til at vinde en kamp, men desværre faldt de til de forkerte spillere. Især synes jeg Judes mangler er utrolig tydelige i en kamp som denne, hvor han slet ikke får udnyttet sine styrkesider.

Med det samme Frank kom på banen blev vi mere spilstyrende, da EfB ikke bare kunne afvise de lange bolde, der blev sendt frem. De sidste 20 min synes jeg vi får et godt overtag, men vi bliver aldrig farlige, og kunne med lidt uheld have tabt kampen på et af EfBs kontraløb efter (endnu) en fejlpasning.

Den store afhængighed af Frank må give panderynker hos TT og JØ.

Det positive er, at vi holdt nullet (gjorde vi kun 6 gange sidste sæson) og EfB har heller ikke de helt store chancer. Desuden er vi foran FCK ;-)

Det negative er, at vores pasningsspil skal forbedres betragteligt til næste kamp, som nu skal give 3 point, samt at vi ikke har målfarlige angrebsalternativer til Frank.

Dondy

Indlæg af Dondy »

Panderynkerne bør man måske fjerne ved at indse at Jude ikke dur som frontmand, selv ikke på helt oplagte muligheder formår han at score. Tag hellere Baba, Fagerberg eller endda Kim C med så kan man have Jude på bænken hvis der er plads! I kampens sidste kvarter kan han måske være god at sætte ind, men her mener jeg Fagerberg kan gøre mindst lige så stor skade på et forsvar.

Jude var jo katastrofal dårlig idag og det var faktisk tættere på at han gave EFB assists via dårlige pasninger og mistede bolde end det var tæt på han skulle score.

Står det til mig så danner Jude makker med Elgen på anden holdet resten af sæsonnen og så kan han jo finde en ny klub til vinter.

Brugeravatar
Klemme

Indlæg af Klemme »

Står det til mig så danner Jude makker med Elgen på anden holdet resten af sæsonnen og så kan han jo finde en ny klub til vinter.[/quote]

Efter det idag syntes jeg ikke engang Jude er god nok til andenholdet, uha hvor jeg jublede da han blev skiftet ud med Farlige Frank.

Syntes bare det er mærkligt at trænerteamet vil ha ham med hvergang, men de ser jo åbentbart noget jeg ikke kan se i hans spil.

Besvar