Heinze udlejet til Silkeborg

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Re: Heinze udlejet til Silkeborg

Indlæg af Arff »

Jeg forstår godt både Lasse Heinze, og FCM - det er en win-win situation, for begge parter her.
Men hvis der er, som Silkeborg skriver, en købsoption i kontrakten, så kan det vel godt betyde at FCM tror mere på Lössl, end de tror på Heinze som Areks afløser, når han lægger handskerne på hyllen.

Efter hvad jeg ved, så har Lössl også et større potentiale end Heinze, og derfor kan jeg faktisk godt se noget fornuftigt i det.

Men kan der ikke måske stå i kontrakten, at FCM senere hen kan hente Heinze tilbage til FCM for ca. samme pris som SIF skal betale hvis de benytter sig af optionen?
Vi kan tabe, men aldrig besejres

pow21

Indlæg af pow21 »

Jeg synes vi har investeret så meget tid i Heinze at det virker underligt vi sender ham afsted, jeg synes personligt først han var begyndt at vise lidt af hans kvaliteter. Heinze er nok ikke specielt glad for klubben pt., vi får en Heinze der vil gøre alt for at slå fcm i de indbyrdes opgør.

Bhomaszz/bavnsgaard
Geografisk sted: Mors

Indlæg af Bhomaszz/bavnsgaard »

pow21 skrev:Jeg synes vi har investeret så meget tid i Heinze at det virker underligt vi sender ham afsted, jeg synes personligt først han var begyndt at vise lidt af hans kvaliteter.
Netop det at leje ham ud er jo eminent i forhold til at vi har brugt meget tid på ham. Han spiller altså stadigvæk på superliga niveau, og udvikler sig vel ret beeset mindst lige så meget ved at værer under konstant pres i Silkeborg.

Bare fordi han, hvilket jeg er enig i, er begyndt at vise kvaliteter og fremskridt, behøver man jo ikke at bruge ham lige nu og her. Han er trods alt stadig ung, når man tænker på at han er målmand. Vi får en bedre målmand tilbage, det er jeeg ikke i tvivl om. Jeg håbede faktisk på præcis denne udvikling. om 2 år eller 3 tror jeg han er klar som topmålmand, og det især på grund af denne udvikling

Desuden er det i god tråd med vision 2011, at Onyszko har fået to år, hvilket er havd der er tilbage inden vi "skal" stå med pokalen. Bagefter kan Heinze tage over, og så kan Løssl tage den plads Heinze havde :ugeek:
pow21 skrev:Heinze er nok ikke specielt glad for klubben pt., vi får en Heinze der vil gøre alt for at slå fcm i de indbyrdes opgør.
Da ikke andet end for at vise sig frem og evt. noget håneret? antyder du at han vil bære nag ? :lol:
"Du skal selv være den forandring, du ønsker at se i verden"
Mahatma K. Gandhi

pow21

Indlæg af pow21 »

Altså til det første quote hentyder jeg til at der er en købsoption med i lejeaftalen, hvorfor vi brugt dyrebar tid på at pudset ham af til Silkeborg og givet ham nogle sæsoner til at skære fejlene væk er ikke noget jeg fatter en disse af, og mon ikke de får megen glæde af ham sæsonen igennem lige når manden er ved at for alvor slå igennem, i mit hovede i hvert fald.

Bære nag, narh det er en del af fodboldsporten, men derfor kan det sagtens bide os i røven i fremtiden at han blev droppet i fcm, hvis han skifter til silkeborg efter sæsonen. I predict han laver et par gode kampe mod netop os, der fandt ham for svag.

Bhomaszz/bavnsgaard
Geografisk sted: Mors

Indlæg af Bhomaszz/bavnsgaard »

Nu ved du jo for det første ikke hvordan denne option er indrettet. Det kan f.eks. bare være en forkøbsret - det behøver ikke nødvendigvis at være en fastsat pris. ;)

Fandt ham for svag? altså er vi enige om at Onyszkos to-årige kontrakt er helt i tråd med vision 2011 (slut om 2 år) ? Jeg synes netop at en lejeaftale indikerer at man stadigvæk satser på ham, han er trods alt ikke solgt.
"Du skal selv være den forandring, du ønsker at se i verden"
Mahatma K. Gandhi

Dennis

Indlæg af Dennis »

Lyder til at hvores lille ven også har mindre komunikationsproblemer i SIF. Surt at dumme sig efter 55 sekunder på nyt arbejde :lol:

http://www.bold.dk/nyt/Silkeborg-klared ... t-i-Odense

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Dennis skrev:Lyder til at hvores lille ven også har mindre komunikationsproblemer i SIF. Surt at dumme sig efter 55 sekunder på nyt arbejde :lol:

http://www.bold.dk/nyt/Silkeborg-klared ... t-i-Odense
Så er han vist heller ikke mindre, er det ikke en af vores absolut bedste keepere, Iker Casillias, som er samme højde som Heinze?

Og nu har du jo ikke set situationen, så du ved ikke hvem det er der laver fejlen, men det er vist ikke så mystisk endda, at kommunikationen ikke er i top imellem en keeper og et forsvar som kun har træner én gang sammen. Det ændrer dog ikke ved at SIFs resultat mod OB var rigtigt stærkt og overraskende og derfor også en god debut til Heinze.

Og desuden, Heinzes mangler i luftrummet til trods, så har samtlige forsvarere lavet betydeligt flere personlige fejl som har kostet mål, end Heinze har. Heinze har ingenlunde været det svageste led i det forsvar.

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Jeg tror bestemt at Heinze er glad for en lille sammenligning med Iker Casillas :lol:

Og så tror jeg for øvrigt du har ret, Hausser. Lasse kan vist ikke klandres for det helt store, men forsvaret til gengæld har set lidt skidt ud til tider.

Bobby

Indlæg af Bobby »

Mini Bager skrev:Jeg tror bestemt at Heinze er glad for en lille sammenligning med Iker Casillas :lol:

Og så tror jeg for øvrigt du har ret, Hausser. Lasse kan vist ikke klandres for det helt store, men forsvaret til gengæld har set lidt skidt ud til tider.
Jeg er helt enig med jer begge. Jeg synes Heinze har været en rigtig god målmand for FCM, og han er kun blevet bedre og bedre. Jeg synes bestemt ikke, man kan klantre ham noget.

Når det så er sagt, er der ingen tvivl om at Arek styrker vores forsvar på en helt anden måde. Først og fremmest giver hans erfaring og udstråling ro og selvtillid til forsvaret. Hans udstråling, attitude og vindermentalitet skal nok forplante sig til resten af forsvaret, som han stort set hele kampen igennem dirigerer.

Ingen tvivl om, at Arek med hans store rutine og hans øvrige kvaliteter kan bibringe holdet nogle ting, som Heinze i kraft af bl.a. hans unge alder ikke er i stand til på nuværende tidspunkt.
/Bobby

Brugeravatar
Jacob

Heinze: Ikke optimal behandling af FCM

Indlæg af Jacob »

Heinze: Ikke optimal behandling af FCM
http://www.442.dk/index.php/tv/clip_id=18880

Lyder bestemt ikke til at Lasse Heinze har planer om at fortsætte karrieren hos os.

Brugeravatar
Kent

Re: Heinze: Ikke optimal behandling af FCM

Indlæg af Kent »

Jacob skrev:Lyder bestemt ikke til at Lasse Heinze har planer om at fortsætte karrieren hos os.
Næh, men det er vel også fair nok. Der er ingen tvivl om, at Arek er en bedre målmand, og hvordan situationen ser ud om 2 år er ikke til at vide.

Vi har brug for en top3-målmand og det er Heinze ikke pt, og jeg har også svært ved at se ham udvikle sig til det indenfor de næste par år.

Brugeravatar
Hekler

Re: Heinze: Ikke optimal behandling af FCM

Indlæg af Hekler »

Kent skrev:
Jacob skrev:Lyder bestemt ikke til at Lasse Heinze har planer om at fortsætte karrieren hos os.
Næh, men det er vel også fair nok. Der er ingen tvivl om, at Arek er en bedre målmand, og hvordan situationen ser ud om 2 år er ikke til at vide.

Vi har brug for en top3-målmand og det er Heinze ikke pt, og jeg har også svært ved at se ham udvikle sig til det indenfor de næste par år.
Jeg synes han virker meget rolig og rimelig, det er da klart at han har nogle muligheder i og med der er kommet en option i hans kontrakt. Han skal jo se på hvordan hans karriere skal forme sig. Arek har en kontrakt på 2 år, og derfor kan han jo ikke lave planer der indeholder FCM.

Om det bliver sådan i den sidste ende kan ingen sige nu, men jeg ser da bestemt ingen broer brændt, selvom det da er forståeligt hvis Lasse lige nu er lidt bitter.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
PS

Indlæg af PS »

Det kunne da være interessant at høre hvad det er der er forkert i det Fcm har gjort, Onyszko er langt bedre og så er den ikke længere.
Lidt pylret udtalelse fra Heinze synes jeg.

Outlaws

Indlæg af Outlaws »

Og han beviste så hvorfor han ikke er i FCM mere endnu engang her i weekenden, hvornår har han sidst taget en bold der var mere en 1 1/2m over jorden.
Klasse signing af Ørgaard med Arek!!

Silkeborg IF 4-0 FCM

Indlæg af Silkeborg IF 4-0 FCM »

Heintze skulle efter gårsdagenskamp have sagt til Kent Madsen at han ikke ønsker at vende retur til FCM. Ser ud til at han bliver i Silkeborg IF.

Besvar