Mini Bager skrev:Hvis man ikke mener kommer til kampene fordi ens hold har ansat en voldsdømt mand synes jeg man er latterlig. Man er i hvert fald ikke fan!!
Enig, personligt kan jeg også kun sige, at selvom jeg er uenig i beslutningen om at skrive kontrakt med Onyszko, så vil jeg stadig blive ved med at komme til kampene...
Mini Bager skrev:David Nielsen var der da ingen der brokkede sig over når han leverede varen. (Det skete jo faktisk en gang i mellem)

Tja, Nielsen blev aldrig den succes, man håbede, og så vidt jeg erindrer, så skilte man sig af med ham, bl.a. fordi han skabte uro i truppen (ret mig gerne, hvis jeg husker forkert) - så ham kunne man nok også godt have holdt sig fra...
Mini Bager skrev:Og Zidan bliver da stadig hyldet når han dukker op på stadion. Så det er der jo ingen forskel på. Dem der mener andet, må sgu da lige tænke sig om en ekstra gang
Zidan: den største FCM-spiller hidtil - ganske enkelt - og så er det jeg har lyst til at sige, at med Zidan var det jo noget ganske andet, men Mini Bager, du har ret, det er det samme, for MZ blev i sin tid dømt for vold mod sin kæreste, vist nok betinget, men han blev dømt - og dengang skred ledelsen heller ikke ind - men spørgsmålet er i det hele taget, om det bare er okay, at se igennem fingre med voldsdomme, når nu fodboldspillere i høj grad fungerer som rollemodeller...