Spillere på vej væk
Spillere på vej væk
http://onside.dk/node/36348
der siges fra hans rådgiver at der er tilbud fra fck og bif, hvor meget skal man ligge i det, er det afrikansk spin eller er der noget om det?
der siges fra hans rådgiver at der er tilbud fra fck og bif, hvor meget skal man ligge i det, er det afrikansk spin eller er der noget om det?
Senest rettet af Anonymous 26. aug 2009, 10:06, rettet i alt 2 gange.
Begrundelse: tråde sammenlagt og overskrift rettet
Begrundelse: tråde sammenlagt og overskrift rettet
Re: jude på vej væk
Nej det er forhandlingsteknik!
Eller også vil brøndby have ham til angrebet, fck tager ham da ikke.
har han kun 6 mdr tilbage?
Eller også vil brøndby have ham til angrebet, fck tager ham da ikke.
har han kun 6 mdr tilbage?
Bare et dårligt forsøg fra agentens side på at få os til at forlænge med ham. Og hvorfor i alverden skulle BIF og FCK være interesserede i ham
? Så god er han sku heller ikke.
Hahaha, spænd lige hjelmen makker! - alle ved sgu da at Jude ikke er interessant for FCK og Brøndby, og ret sikkert også for de andre SAS-Ligaklubber.
Det er helt sikkert, som pow siger, bare en forhandlings teknik, for at presse FCM til at tilbyde ham en bedre kontrakt.
For at være helt ærlig, så håber jeg han ryger - jeg synes ikke han er god nok!
Han kan ikke afgøre kampene, og når det virkelig gælder har TT heller ikke satset på ham, for enten når kampene spidser sig til i slutningen, bliver han taget ud, hvis han startede inde, og omvendt, han bliver ikke skiftet ind med mindre vi har en komfortabel føring, så får han ingen spilletid, så derfor ser jeg gerne et Jude-farvel snart.
Det er helt sikkert, som pow siger, bare en forhandlings teknik, for at presse FCM til at tilbyde ham en bedre kontrakt.
For at være helt ærlig, så håber jeg han ryger - jeg synes ikke han er god nok!
Han kan ikke afgøre kampene, og når det virkelig gælder har TT heller ikke satset på ham, for enten når kampene spidser sig til i slutningen, bliver han taget ud, hvis han startede inde, og omvendt, han bliver ikke skiftet ind med mindre vi har en komfortabel føring, så får han ingen spilletid, så derfor ser jeg gerne et Jude-farvel snart.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
-
Jesper BW1100
Jeg har fra en pålidelig afrikansk kilde at Brøndby og FCK kommer til at kæmpe hårdt med Lyon (som mangler en erstatning for Benzema) og Genoa (som mangler en erstatning for Milito) om Judes underskrift. Det er især hans eminente fysik og koldblodighed foran målet der har gjort at de udenlandske klubber har fået øjnene op for ham.....
Arh come on, du ved da vist godt at det er noget værre sludder det der. Hvor mange kampe mener du vi har haft en komfortabel føring i hele sæsonen og hvor mange kampe er det vi har vundet komfortabelt? Jeg kan faktisk kun huske et par stykker, Ob 4-0 og Bif 4-2, hvor vi første 4-1 indtil overtiden. Mig bekendt har han da fået spilletid i en del flere kampe end de to?Arff skrev: For at være helt ærlig, så håber jeg han ryger - jeg synes ikke han er god nok!
Du kan selv tjekke statistikken ud, den bekræfter ikke ligefrem din påstand. Altså, det argument er næppe et argument for du gerne ser et farvel til Jude.
http://www.danskfodbold.com/spiller.php ... lubid=1002
Tvivler meget på de nævnte klubber er interesserede og det handler selvfølgelig om verdens mest åbenbare bluff, men det bør da ikke komme som en overraskelse at der kan være interesse i Jude. Han er indiskutabelt en superligaens allestørste angrebstalenter, hvis ikke det største, måske kun overgået af vores egen Baba Collins.
Har ihvertfald svært ved at få øje på hvilke angrebstalenter i dansk fodbold skulle være større? Måske U/21 landsholdets "angrebskometer" Nicki Bille, Dennis Høegh, Casper Johansen, Nikolaj Agger, Sebastian Lykke Andersen eller Andreas Granskov Hansen? Næppe.
Judes unge alder til trods, så har han allerede bevist en hel masse og det bør naturligvis også honoreres med en ordentlig kontrakt som FCM kan være bekendt. Kontrakten bør afspejle den position som Jude har i truppen og p.t. er han utvivlsomt lige omkring holdet. Ergo kan man ikke spise ham af med 10.000 i måneden..
Har ihvertfald svært ved at få øje på hvilke angrebstalenter i dansk fodbold skulle være større? Måske U/21 landsholdets "angrebskometer" Nicki Bille, Dennis Høegh, Casper Johansen, Nikolaj Agger, Sebastian Lykke Andersen eller Andreas Granskov Hansen? Næppe.
Judes unge alder til trods, så har han allerede bevist en hel masse og det bør naturligvis også honoreres med en ordentlig kontrakt som FCM kan være bekendt. Kontrakten bør afspejle den position som Jude har i truppen og p.t. er han utvivlsomt lige omkring holdet. Ergo kan man ikke spise ham af med 10.000 i måneden..
-
Staropramen
Mig bekendt har evt. interesserede klubber ikke tilladelse til at forhandle med Jude og hans agent, så længe der stadig resterer et år af hans kontrakt. De skal først forhandle en aftale på plads med klubben.
Så ja, det ligner et lidt ubehændigt forsøg på at føre forhandlinger gennem pressen.
Så ja, det ligner et lidt ubehændigt forsøg på at føre forhandlinger gennem pressen.
Det er vel ikke noget mystisk her, FCM har en del spillere som der skal tyndes ud i. Som det er nu, kan ingen vel se det underlige i at man er tilbageholdende med at forlænge kontrakter før man er nødt til det.
Jude skal selvfølgeligt arbejde for at få noget på bordet, han kan jo ikke leve at løfter alene.
Jude skal selvfølgeligt arbejde for at få noget på bordet, han kan jo ikke leve at løfter alene.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Hehe det var godtnok dagens overraskelse lige at tjekke bold.dk og så ud af øjenkrogen se "Agent: Brøndby og FCK vil havde Jude", jeg skulle lige hen over den et par gange før tanken slog mig at det kunne være "vores" Jude, selvom det virkede ret absurd at Brøndby og FCK ligefrem skulle være i budkamp om ham 
Det er nærmest et pinligt dårligt forsøg af agenten, det kan godt være det derfra hvor han sidder virker rimeligt at Jude kunne være interessant for BIF og FCK, men ærligt talt, den holder så lidt vand at det er direkte latterligt.
Jude er med al respekt et interessant talent, og han har fået en del kampe fordi alle andre emner i angrebet af floppet (Baba, Kim C og Fagerberg), men der er ærligt talt langt til at Jude er en topklasse angriber, ja endda til at han kan ses som fast mand, han har stadig så mange åbenlyse mangler. Han bør selvfølgelig have en anstændig kontrakt som svarer til det en angriber i 3-4 række har i en superligaklub, men der er ingen grund til at forgylde ham, endnu, så skal han have sit gennembrud først og så kan man tage det op igen.
Det er nærmest et pinligt dårligt forsøg af agenten, det kan godt være det derfra hvor han sidder virker rimeligt at Jude kunne være interessant for BIF og FCK, men ærligt talt, den holder så lidt vand at det er direkte latterligt.
Jude er med al respekt et interessant talent, og han har fået en del kampe fordi alle andre emner i angrebet af floppet (Baba, Kim C og Fagerberg), men der er ærligt talt langt til at Jude er en topklasse angriber, ja endda til at han kan ses som fast mand, han har stadig så mange åbenlyse mangler. Han bør selvfølgelig have en anstændig kontrakt som svarer til det en angriber i 3-4 række har i en superligaklub, men der er ingen grund til at forgylde ham, endnu, så skal han have sit gennembrud først og så kan man tage det op igen.
Så ikke komfortabel føring, men hvertfald haft en føring, eller er blevet pillet ud inden den afgørende fase. Og hvis du ligger mærke til hvilke kampe han har scoret i, så har det været i de kampe hvor vi har haft en føring. Han scorede til 2-0 mod Vejle, han scorede så til 1-1 mod SønderjyskE i overtiden. Scorede til 1-0 i 3-2 sejren over AGF, lige inden pausen. Så scorede han i vores to sidste kampe - i den første scorede han til 1-0 mod OB, i en kamp hvor han havde en del store chancer, og så i sidste runde på Brøndby stadion, hvor han også bare stod inde foran målmanden, og satte indersiden på.Hausser skrev: Arh come on, du ved da vist godt at det er noget værre sludder det der. Hvor mange kampe mener du vi har haft en komfortabel føring i hele sæsonen og hvor mange kampe er det vi har vundet komfortabelt? Jeg kan faktisk kun huske et par stykker, Ob 4-0 og Bif 4-2, hvor vi første 4-1 indtil overtiden. Mig bekendt har han da fået spilletid i en del flere kampe end de to?
Du kan selv tjekke statistikken ud, den bekræfter ikke ligefrem din påstand. Altså, det argument er næppe et argument for du gerne ser et farvel til Jude.
http://www.danskfodbold.com/spiller.php ... lubid=1002
I kampen mod Vejle kommer han ind efter lidt over en times spil, og det samme gør han i kampen mod SønderjyskE.
I kampen mod AGF kommer han ind tidligt, da Frank bliver skadet, og bliver endda skiftet ud igen, da vi skal holde fast på førringen, og det mener jeg vidner om man ikke mener han kan afgøre kampene, når det gælder.
I vores sidste to kampe, spiller han så fuldtid, men der havde vi heller ikke noget at spille for.
Nu skal vi lige ha styr på kronologien her, der står jo netop at FCM gerne vil forlænge kontrakten, men jf. Judes agent så er tilbuddet bare ikke godt nok.Hekler skrev:Det er vel ikke noget mystisk her, FCM har en del spillere som der skal tyndes ud i. Som det er nu, kan ingen vel se det underlige i at man er tilbageholdende med at forlænge kontrakter før man er nødt til det.
Nu er der nok ingen tvivl om at Jude sandsynligvis pt. er blandt suppens dårligst betalte spillere, set i forhold til spilletid og placering. Jude første kontrakt blev overhovedet ikke nævnt på fcm.dk og det indikerer ihvertfald at kontrakten ikke har været specielt dyr, tværtimod. Derfor er det også ret og rimeligt at give Jude en kontrakt som afspejler hans nuværende position i truppen, som en integreret del af 16-17 mands truppen og da specielt når man tænker på at der er en hel del spillere som han er foran, som tjener langt mere..
Så med andre ord, du siger at han som indskifter har scoret én gang hvor vi har været foranArff skrev: Så ikke komfortabel føring, men hvertfald haft en føring, eller er blevet pillet ud inden den afgørende fase. Og hvis du ligger mærke til hvilke kampe han har scoret i, så har det været i de kampe hvor vi har haft en føring. Han scorede til 2-0 mod Vejle, han scorede så til 1-1 mod SønderjyskE i overtiden. Scorede til 1-0 i 3-2 sejren over AGF, lige inden pausen. Så scorede han i vores to sidste kampe - i den første scorede han til 1-0 mod OB, i en kamp hvor han havde en del store chancer, og så i sidste runde på Brøndby stadion, hvor han også bare stod inde foran målmanden, og satte indersiden på.
I kampen mod Vejle kommer han ind efter lidt over en times spil, og det samme gør han i kampen mod SønderjyskE.
I kampen mod AGF kommer han ind tidligt, da Frank bliver skadet, og bliver endda skiftet ud igen, da vi skal holde fast på førringen, og det mener jeg vidner om man ikke mener han kan afgøre kampene, når det gælder.
I vores sidste to kampe, spiller han så fuldtid, men der havde vi heller ikke noget at spille for.
Din teori holder er ca. lige så solid som vædet toiletpapir
Oliseh på vej væk?
Det er jo ingen hemmelighed, at Oliseh først var til prøvetræning med FC Moskva i en uge og sidenhen fik forlænget opholdet med en uge.
Nu er han så returneret til FCM og hans agent skal tale fremtid med FC Moskva. Spændende at se, hvad der kommer ud af det. Personligt har jeg ikke selv set Oliseh spille ret meget, men kan forstå på debatten, at han er et stort talent. Alligevel virker det logisk at sælge ham, hvis vi kan få en fornuftig pris for ham, da vi har mange unge angrebstalenter. Samtidig vil det være endnu en succeshistorie fra akademiet.
http://www.onside.dk/node/36481
Jeg har dog svært ved at vurdere, hvad en realistisk pris er. Vel et sted mellem 2 og 5 mill.
Nu er han så returneret til FCM og hans agent skal tale fremtid med FC Moskva. Spændende at se, hvad der kommer ud af det. Personligt har jeg ikke selv set Oliseh spille ret meget, men kan forstå på debatten, at han er et stort talent. Alligevel virker det logisk at sælge ham, hvis vi kan få en fornuftig pris for ham, da vi har mange unge angrebstalenter. Samtidig vil det være endnu en succeshistorie fra akademiet.
Jeg har dog svært ved at vurdere, hvad en realistisk pris er. Vel et sted mellem 2 og 5 mill.
/Bobby
Re: Oliseh på vej væk?
Det er Lokomotiv Moskva og ikke FC Moskva han har været til prøvetræning hosBobby skrev:Det er jo ingen hemmelighed, at Oliseh først var til prøvetræning med FC Moskva i en uge og sidenhen fik forlænget opholdet med en uge.
Selv om jeg er stor fan af Olisehs måde at spille bold på, så syntes jeg også det vil være logisk at afhænde ham såfremt Lokomotiv vil købe ham, vi har rigeligt med angrebstalenter i forvejen. Men syntes dog heller ikke der er nogen grund til at forære ham væk, dertil er talentet for stort. Ved ikke hvad prisen er på et talent med Olisehs kvaliteter, men mener det bør være snarere 5 millioner end 2 millioner, men selvfølgelig gerne endnu mere, Lokomotiv har råd hvis de virkelig gerne vil have ham. Nu må vi se, bliver spændende at se hvad der sker..