Læs tråden om vores træningskamp mod HB Køge og du vil forstå. Der er visse personer jo allerede ved at google ruterne til Thisted, Kolding, Roskilde og Næstved for at være klar til sæsonen 2010/2011....pow21 skrev:underlig perfid overdreven sarkasme efter en træningskamp
Træningskamp: Fcm vs Agf
-
Jesper BW1100
Re: Træningskamp: Fcm vs Agf
Godt med lidt oprejsning til drengene, nogle der kan fortælle mig hvordan de enkelte spillede?
Re: Træningskamp: Fcm vs Agf Arek
Ja ikke kun folk efter HB Køge kampen, også reaktionerne på Arek købet..
Folk er jo gået i selvsving... ( Diskutionen tager vi i den anden tråd).
Jeg ville faktisk bare gerne vide hvordan der blev taget imod Arek i dagens kamp?
Folk er jo gået i selvsving... ( Diskutionen tager vi i den anden tråd).
Jeg ville faktisk bare gerne vide hvordan der blev taget imod Arek i dagens kamp?
--- Hijos de putas... Hijos de VFF ---
Re: Træningskamp: Fcm vs Agf Arek
Ganske pænt efter hvad jeg hørte - folk klappede af ham, og tog rigtig godt i mod ham.Sir Lago skrev: Jeg ville faktisk bare gerne vide hvordan der blev taget imod Arek i dagens kamp?
Iøvrigt stod han en rigtig god kamp, og dirigerede godt med sit forsvar, og de unge spillere, så en god debut til ham.
Er der nogle, som ved hvem den mørke spiller med nr. 11 for os af idag er? - jeg kan hvertfald ikke knækken den, for de tre sorte som var udtaget til truppen kunne jeg alle kende (Salami, Jude og Izzu)
Min tanke var lidt om det måske var en spiller vi har på prøvetræning, eller noget lign., for jeg mindes aldrig at have set ham før.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Jeg spurgte Kenneth Andersen efter kampen hvem det var, og han fortalte det var en spiller på prøvetræning.. Han hed noget med Abu og kommer fra Frankrig.. Andet fik jeg ik at vide
Freddy Abu?
Hehe næppe
Hehe næppe
Arek fik en fin modtagelse og god debut hor han vist sin klasse og dirigerede godt med forsvaret så god start, kender ikke navnet på ham den nye i dag men synes ikke han viste noget som vi skal bruge penge på. God kamp og indstillingen var langt bedre ind sidst og ikke så mange fejl så en godkendt kamp som må ha besvaret nogel spørgsmål fra træneren.
spændende med prøvespilleren.
hvis der så er nogle der kan fortælle hvor denne franske lykkeridder spiller henne på banen, så kan vi måske finde ud af hvor Ørgaard og CO mener vi bør forstærkes henne på banen.
hvis der så er nogle der kan fortælle hvor denne franske lykkeridder spiller henne på banen, så kan vi måske finde ud af hvor Ørgaard og CO mener vi bør forstærkes henne på banen.
Han er Angriber og rimelig høj og slank.
gjorde det ok synes jeg
David
gjorde det ok synes jeg
David
Jeg synes faktisk også han gjorde det ret godt, dog er hans venstreben nok det mest ufarlige venstreben, jeg nogensinde har set!! - det ser ret komisk ud når han forsøger sig noget med denDavid skrev:Han er Angriber og rimelig høj og slank.
gjorde det ok synes jeg
David
Men ja, høj og slank, som David siger - han så ud til at ha' en fin teknik, og holdte fint på bolden, og havde nogle udmærkede førsteberøringer. Han mindede mig faktisk lidt om AGFs Dioh Williams.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Spændende med prøvespillere, men ved jo aldrig hvad der kommer ud af det. Florescu var en af de gode.
Nej .... tror jeg heller ikke RavnRavnen skrev:Freddy Abu?![]()
Hehe næppe
På AGF´s hjemmeside stod der Aboubaka eller sådan noget.
Holger
prøvede lige at søge på Aboubaka som de skrev på den side hvor Agf opdaterede.. Det kom der det her ud af http://www.playerhistory.com/Default.as ... erID=56806, venstre ving og spiller i Gela, og han havde kontrakt udløb hos Gela 30. juni..
EDIT : Så var Tonsborg lige hurtigere ..
EDIT : Så var Tonsborg lige hurtigere ..
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
OT prøvespilleren
2 mål i 38 kampe... 
selv Fagerberg har bedre gennemsnit end det!
forhåbentligt kan vi få mere nuanceret (og troværdigere) info på ham
selv Fagerberg har bedre gennemsnit end det!
forhåbentligt kan vi få mere nuanceret (og troværdigere) info på ham