Henke kunne sikkert lige nu forstærke både FCM, OB og FCK. Han bliver 38 til september, så det er jo ikke en mand man overvejer at signe, uanset hvad. Jeg tvivler meget stærkt på at han kan holde niveauet i to år endnu, hvis han da overhovedet fortsætter.Colt Sivas skrev:Ikke at jeg skal blande mig i jeres interne diskussion, men kunne da godt tænke mig at vide hvorfor du mener Henke ingen fremtid har som aktiv spiller? Det er forhåbentligt da niveauet og ikke alderen der skal være afgørende. Hvis Henke kan holde nogenlunde niveau de næste to år, i forhold til nu, vil han da stadigvæk kunne forstærke FCM.
Jeg ville lyve, hvis jeg sagde at jeg havde set Allbäck spille siden hans FCK-exit. Allerede dengang var han dog faldet gevaldigt i niveau. Og den 'gamle ræv' har altså ndnu ikke scoret i de første 12 kampe af den svenske sæson - Han spiller for Örgryte som allerede nu er håbløst tabt.Colt Sivas skrev:Hvad angår Allbäck så har jeg ikke set han spille i noget tid nu. Men en gammel ræv som ham ville da pynte i jeres angreb. Udover "farlige" Frank har i jo ikke rigtigt noget! Nu når jeg har fat i Frank, så er han vel også en spiller, som der ingen fremtid er i?
Frank derimod, er tre år yngre end Allbäck og fem år yngre end Henke. Og modsat Allbäck ser han pt. ud til at blive bedre og bedre. Han havde sidste år en af hans bedste sæsoner. Et andet perspektiv er, at Frank ikke skal spilles ind - noget ældre spillere i virkeligheden ikke har 'tid' til. Og slutteligt - FCM køber ikke mosefund. Det lader vi OB om
Jeg vil i øvrigt gerne rose din tilstedeværelse her på forum, Colt Sivas. Rart med gode og velovervejede indlæg i en sober tone fra en outsider. Du er bestemt med til at hæve niveauet herinde.
/Noe