Træningskamp FCM - HB Køge
Re: Træningskamp FCM - HB Køge
Klap lige hesten. Godt nok er jeg overasket over resultatet, men når det er sagt så er resultater i træningskampe ret sekundært, dels tror jeg mange får en overaskelse, hvis de tror at HB køge bare bliver tromlet ned. De har den rette blanding af store talenter blandet med rutine. En blanding som vi uden sammenligning i øvrigt godt kunne bruge lidt af. HBK var i mine øjne det klart bedste spillende hold i viasat. Men vi burde have slået dem idag
Uschel, endte den 3-1, og ved du hvem der scorede målene?
- Jesper-Sunds
Hvor har jeg skrevet vi skulle trumle dem ned henne? Men vi skulle ha slået dem. Og at tabe 3-1 er ikke godt nokuschel skrev:Klap lige hesten. Godt nok er jeg overasket over resultatet, men når det er sagt så er resultater i træningskampe ret sekundært, dels tror jeg mange får en overaskelse, hvis de tror at HB køge bare bliver tromlet ned. De har den rette blanding af store talenter blandet med rutine. En blanding som vi uden sammenligning i øvrigt godt kunne bruge lidt af. HBK var i mine øjne det klart bedste spillende hold i viasat. Men vi burde have slået dem idag
Re: Træningskamp FCM - HB Køge 2-3 færdig
nej den endte 2 3 og nej jeg har iikke målscorene. Men mon ikke det kommer på fcm.dk relativt snart.
- Jesper-Sunds
og ja selvf er venskabs kampe ikke noget der betyder meget men synes det er ringe vi igen lukker for mange mål ind når der er snakket om vi skal lukke mindre mål ind
Nu tror jeg heller ikke at jeg har nævnt at jeg synes at det er godt nok at tabe til HBK, men for mig er det bare ikke overaskende
Det lyder til at Fagerberg spiller rigtigt godt her fra sæson starten. En scoring og tæt på et oplæg må siges at være tilfredsstillende. Synes forøvrigt det er meget sigende at Jude, Fagerberg, Frank og Kim C fik spilletid mens Baba ikke gjorde.
Resultatet er for dårligt og det er ærgeligt, men håber og tror vi får rettet på tingene inden sæsonnen starter.
Det kan dog bekymre at det tilsyneladende stadigvæk er forsvaret der koster mål det må få Ørgaard til at overveje indkøb på den plads.
Resultatet er for dårligt og det er ærgeligt, men håber og tror vi får rettet på tingene inden sæsonnen starter.
Det kan dog bekymre at det tilsyneladende stadigvæk er forsvaret der koster mål det må få Ørgaard til at overveje indkøb på den plads.
Med udskiftede Sivebæks ord, "hold da kæft hvor er det ringe, pinligt!" Utrolig rammende beskrivelse af en fuldstændigt tandløs indsats af et FCM hold som manglende mange procent i alle kæder.
Specielt forsvarsspillet var på et meget lavt niveau og den ene markeringsfejl og fejlaflevering afløste den anden og man må da håbe at Thomasberg går tiggergang til bestyrelsen og sportdirektøren, for vi kommer ikke til at vinde mange kampe med det forsvarsspil. Vi burde vel have været ha været bagude med 4 mål i en særdeles sølle første halvleg, hvor HB Køge var klart det bedste hold. Forsvarsspillet var usselt, men omvendt var vi også totalt ufarlige i den anden ende og bortset fra målet af Ipsa, havde vi vel ikke andet end en halv chance i første halvleg. Meget bekymrende med det hold der var på banen.
Anden halvleg var ikke meget bedre og bortset fra en stor mulighed til Danny O. så havde vi heller ikke noget at byde på der heller og HB Køge var stadig giftige på kontraer og straffede igen det pinlige forsvarsspil med scoringen til 3-1.
Først i det sidste kvarter, med Fagerberg, Jude, Borring & Kim C. på banen, fik vi etableret noget der mindede om fornuftigt angrebsspil og i det kvarter, skabte vi vel dobbelt så mange chancer som vi gjorde resten af kampen. Med til historien, hører selvfølgelig også at HB Køge naturligvis ikke er i den kondi som vores spillere bør være, så de gik lidt døde til sidst.
Tilbage står vi med en fuldstændig spildt lejlighed til at prøve holdet af, hvor vi intet kan tage med os, bortset fra det sidste kvarter, med Siv velvalgte ord, Pinligt.
Specielt forsvarsspillet var på et meget lavt niveau og den ene markeringsfejl og fejlaflevering afløste den anden og man må da håbe at Thomasberg går tiggergang til bestyrelsen og sportdirektøren, for vi kommer ikke til at vinde mange kampe med det forsvarsspil. Vi burde vel have været ha været bagude med 4 mål i en særdeles sølle første halvleg, hvor HB Køge var klart det bedste hold. Forsvarsspillet var usselt, men omvendt var vi også totalt ufarlige i den anden ende og bortset fra målet af Ipsa, havde vi vel ikke andet end en halv chance i første halvleg. Meget bekymrende med det hold der var på banen.
Anden halvleg var ikke meget bedre og bortset fra en stor mulighed til Danny O. så havde vi heller ikke noget at byde på der heller og HB Køge var stadig giftige på kontraer og straffede igen det pinlige forsvarsspil med scoringen til 3-1.
Først i det sidste kvarter, med Fagerberg, Jude, Borring & Kim C. på banen, fik vi etableret noget der mindede om fornuftigt angrebsspil og i det kvarter, skabte vi vel dobbelt så mange chancer som vi gjorde resten af kampen. Med til historien, hører selvfølgelig også at HB Køge naturligvis ikke er i den kondi som vores spillere bør være, så de gik lidt døde til sidst.
Tilbage står vi med en fuldstændig spildt lejlighed til at prøve holdet af, hvor vi intet kan tage med os, bortset fra det sidste kvarter, med Siv velvalgte ord, Pinligt.
Jeg kan forstå på kampreferatet, at Jude fortsætter i vanlig stil...
Lad os håber, at det er det defensive arbejde, der står på træningsprogrammet den kommende tid. Hvis vi fortsætter med det niveau forårssæsonen og nu åbenbart også den seneste træningskamp gav/giver udtryk for, så skal vi se langt op ad i tabellen for at skimte top 3 målsætningen...
Op på hesten drenge - vi vil fa.... se noget engagement fra jeres side - ellers kan I finde en anden klub. Og hvor let tror I lige det er pt.?
/Cortez
Lad os håber, at det er det defensive arbejde, der står på træningsprogrammet den kommende tid. Hvis vi fortsætter med det niveau forårssæsonen og nu åbenbart også den seneste træningskamp gav/giver udtryk for, så skal vi se langt op ad i tabellen for at skimte top 3 målsætningen...
Op på hesten drenge - vi vil fa.... se noget engagement fra jeres side - ellers kan I finde en anden klub. Og hvor let tror I lige det er pt.?
/Cortez
Re: Træningskamp FCM - HB Køge 2-3 færdig
Scoringen i første halvleg var Ipsa, og det sidste mål var Fagerberg.uschel skrev:nej den endte 2 3 og nej jeg har iikke målscorene. Men mon ikke det kommer på fcm.dk relativt snart.
Jude fortsætter hvilken vanlig stil? Ud over sin afbrænder var han klart en af de få som kunne være indsatsen bekendt og han rev HBs Køges venstre side op gang på gang i den tid ham var på banen og fik sat sin direkte modstander adskillige gange. Det var reelt kun indskifterne som kunne være sig selv rigtigt bekendt idag, virkelig beskæmmende så dårligt vi stadig formår at spille og så mange udfald, kollektive som individuelle, vi stadig har.Cortez skrev:Jeg kan forstå på kampreferatet, at Jude fortsætter i vanlig stil...
/Cortez
Fakta er, at vi lige har pisset den første forberedelseskamp væk i hvad der skulle være en fokuseret optakt uden eksperimenter og den her kamp gav bare endnu flere spørgsmålstegn end den gav svar, og alt sammen fordi at spillerne præsterer på så uendeligt lavt niveau. Bestemt ikke nogen opløftede kamp som giver forhåbninger om nogen stor sæson.
Min bror spurgte mig om man regnede med at HB Køge ville gøre sig i toppen i år? Nej svarede jeg, man regner med at HB Køge kommer til at kæmpe for overlevelse. Hvor efterlader det så os, spurgte han..
Angående Baba, så var han ikke på bænken, så det må være årsagen til han ikke blev skiftet ind.
Ang. Jude, så kan den knægt jo ikke score fra 3 meter i et tomt mål! Jeg synes, han er uendelig ringe og ikke værdig til en "topklub".
At han, som du skriver, så åbenbart er en af de få, der kan være sin indsats bekendt igår, siger vel mere om bundniveauet for resten af holdet end om Judes - eller hvordan?
/Cortez
At han, som du skriver, så åbenbart er en af de få, der kan være sin indsats bekendt igår, siger vel mere om bundniveauet for resten af holdet end om Judes - eller hvordan?
/Cortez
-Skidt oplæg til Supoerligaen's startMed udskiftede Sivebæks ord, "hold da kæft hvor er det ringe, pinligt!" Utrolig rammende beskrivelse af en fuldstændigt tandløs indsats af et FCM hold som manglende mange procent i alle kæder.
Jeg må indrømme at desværre ser det ud som om vi stadigvæk mangler meget for at kunne være med i toppen, og jeg frygter den kommende season.
Jeg har tidligere været inde på at vi mangler et par profiler i alle kæderne, dog mest forsvaret og ud fra Hausser's indlæg kunne man frygte at dette er tilfældet.
Jeg vil naturlivis holde med holdet uanset, men det bliver nok ikke så sjovt at være på modtager enden af de kommentar som der vil falde i fodbolds fora rundt omkring.
Desværre tror jeg heller ikke på en markant forstærkning eller 2 i sommer perioden, ud fra at vi er trængt økonomisk og at vores konsept med at udvikle spillere til videre salg lider meget under de nuværende vilkår på spillermarket.
Håbet er dog altid lyserød (eller for vores vedkommende Sort) og jeg tror på at vi iløbet af kommede season får spillet en del af de unge op på Superliga niveau, og derfra kan alt ske.
Man der er trist at vi rammes hårdt af de fejl køb som blev foretaget sidste sommer!!
Du må da gerne tro hvad en fys har sagt til dig, men nu er der jo tale om en fys som aldrig har tilset de spillere du omtaler, og det kan man jo nok ikke ligefrem lave en diagnose udfra vel !Hausser skrev:Hvis du har læst hvad jeg tidligere har skrevet, så ville du vide at hypotesen med de svage muskelfibre ikke er min idé, men derimod en fysioterapeuts forklaring på hvorfor at flere at vores afrikanere så ofte er ude, på trods af de ligner nogen der har en jernfysik.nielsen skrev:
Er du nu blevet læge ??
Hold dig lige fra at lave dine engne diagnoser, tak !
Og det er da påfaldende, at Salami allerede er gået i stykker igen og Baba var i stykker til vores første træning i torsdag, og hvor mange kampe var det lige de spillede i sidste sæson pga skader? Desuden er det meget ofte muskelskader vi snakker om.
Indtil jeg hører en bedre forklaring på de mange skader, så vælger jeg at tror på fyssens forklaring..
Så tro hvad du vil, helt fint med mig, men lad værd med at skrive det som om det er fakta. Det er det eneste jeg ber om, folk kunne jo tro det var korrekt ved en fejl.