Forstærkninger!
Re: Forstærkninger!
kan oplyse at ørgaard er rejst på ferie, og at hans bemærkning omkring spille tilgang til mig var at han synes vi har det der r brug for i øjeblikket, og at markedet skal ændre sig noget, men han sagde også at der sikkert kommer lidt gang i den når de forsellige turneringer går i gang.
- Jesper-Sunds
Tja er vel lidt som forventet. Synes os vi har en god trup der kan udfylde en top3. Vi mangler måske lidt i midterforsvaret vis vi får for mange skader.mnm123 skrev:kan oplyse at ørgaard er rejst på ferie, og at hans bemærkning omkring spille tilgang til mig var at han synes vi har det der r brug for i øjeblikket, og at markedet skal ændre sig noget, men han sagde også at der sikkert kommer lidt gang i den når de forsellige turneringer går i gang.
Fandt lige dette link her i til middag som kun være meget intressant http://onside.dk/node/36125
90 svenske spillere uden kontrakt i blandt dem fandt jeg nogen fine navne som kunne pynte på vores hold.
Djurgården:
Mattias Jonsson ( Måske lidt for gammel )
Helsingborg:
Henrik Larsson ( Scoop )
Daniel Andersson ( landsholdspillere spillede godt mod danmark )
örgryte:
Patrik Elmander ( Man siger jo at han er et lige så stort talent som Johan )
Marcus Allbäck ( Scoop vi kender jo til ham altid på det rigtige sted inde i boksen )
ellers lige nogen hurtige navne Rasmus Bengtson , David Elm ,
90 svenske spillere uden kontrakt i blandt dem fandt jeg nogen fine navne som kunne pynte på vores hold.
Djurgården:
Helsingborg:
Henrik Larsson ( Scoop )
Daniel Andersson ( landsholdspillere spillede godt mod danmark )
örgryte:
Patrik Elmander ( Man siger jo at han er et lige så stort talent som Johan )
Marcus Allbäck ( Scoop vi kender jo til ham altid på det rigtige sted inde i boksen )
ellers lige nogen hurtige navne Rasmus Bengtson , David Elm ,
Citat Arek Onyzsko: Caroline Wozniacki er Polakker Citat slut
Du er godt klar over, at vi skriver 2009, ikke? De nævnte spillere er langt, langt, langt, langt over the hill.Brobissen skrev:Fandt lige dette link her i til middag som kun være meget intressant http://onside.dk/node/36125
Djurgården:
Helsingborg:
Henrik Larsson ( Scoop )
örgryte:
/Noe
Så du mener ikke at sådan en som Marcus Allbäck er god nok til fcm eller henke for de kan da sagtens slå farlige af ?
Citat Arek Onyzsko: Caroline Wozniacki er Polakker Citat slut
Og du tror at de bare sådan uden videre kunne tænke sig at bosætte sig i midtjylland og spille til en garanteret lavere løn og opmærksomhed end de kan få i Sverige ?Brobissen skrev:Så du mener ikke at sådan en som Marcus Allbäck er god nok til fcm eller henke for de kan da sagtens slå farlige af ?
Nogle af de yngre spillere kunne dog tænkes at være en god idé - ved bare ikke lige hvem af dem
Re: Forstærkninger! Pi... frustrerende!!!
Jeg bliver lige nød til at gøre følgende som andre har gjort før mig....:
AAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.
Hvor er det dog irreterende at høre rygte på rygte på rygte om de andre klubber! Bernburg i samtale med AAB, Brøndby på Ilsø osv osv osv...
Der er ingen lyd fra ulvefronten. Absolut INGEN!!!
Jeg er begyndt at tage mig selv i at tjekke bold.dk og diverse andre sites, uhyrligt mange gange om dagen, i håb om at der skulle være bare et lille bitte rygte. Der sker bare ikke noget.
Kan vi ikke selv lave en tråd med rygter vi selv finder på? Det andet er sgu ikke til at leve med!
AAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.
Hvor er det dog irreterende at høre rygte på rygte på rygte om de andre klubber! Bernburg i samtale med AAB, Brøndby på Ilsø osv osv osv...
Der er ingen lyd fra ulvefronten. Absolut INGEN!!!
Jeg er begyndt at tage mig selv i at tjekke bold.dk og diverse andre sites, uhyrligt mange gange om dagen, i håb om at der skulle være bare et lille bitte rygte. Der sker bare ikke noget.
Kan vi ikke selv lave en tråd med rygter vi selv finder på? Det andet er sgu ikke til at leve med!
--- Hijos de putas... Hijos de VFF ---
Henke er givetvis god nok, men hvorfor vil du have en spiller, som absolut ingen fremtid har som aktiv spiller?Brobissen skrev:Så du mener ikke at sådan en som Marcus Allbäck er god nok til fcm eller henke for de kan da sagtens slå farlige af ?
Og nej; Allbäck er ikke god nok - ikke i nærheden af at være god nok - til FCM. Faktisk tror jeg ikke du ville kunne finde en superligaklub, hvor han kunne spille sig på.
nu hvor der ikke er nogen rygter om fcm, sætter jeg bare mit eget i gang
Per Krøldrup til fcm
han var i sidste uge i Herning, hvor han godt nok blev "angrebet" af en "rocker".
der siges at han besøgte nogen venner, men jeg tror han skulle snakke med fcm om en mulig kontrakt.
tror jeg det er sandt, nej, men det er da et rygte om en spiller og fcm
tror sku varmen har ramt mig
Per Krøldrup til fcm
han var i sidste uge i Herning, hvor han godt nok blev "angrebet" af en "rocker".
der siges at han besøgte nogen venner, men jeg tror han skulle snakke med fcm om en mulig kontrakt.
tror jeg det er sandt, nej, men det er da et rygte om en spiller og fcm
tror sku varmen har ramt mig
Jeg vil da også gerne fabrikerer et rygte.
Ørgaard er ikke på ferie, han er i madrid for at aftale med Real M at hvis ikke de får solgt deres hollændere så kan de komme til midtjylland og spille på en lejekontrakt det første halve år
Ørgaard er ikke på ferie, han er i madrid for at aftale med Real M at hvis ikke de får solgt deres hollændere så kan de komme til midtjylland og spille på en lejekontrakt det første halve år
Hvornår kommer regnskabet for 08/09? Den indeholder også forventningerne til 09/10 og det er måske nok der problemet ligger begravet.
Så længe vi ikke sælger, og med finanskrisen og de individuelle præstationer in mente, så er der intet der tyder på det p.t., så er der ikke meget der tyder på andet end at livremmen skal strammes. Har sagt det tidligere, men vi må forvente et underskud i på den anden side af 20 millioner hvis vi ikke sælger. Derfor har vi også travlt med at rationalisere og skære overflødige spillere væk, men spørgsmålet er om der overhovedet er nogen der vil og har råd til at aftage vores overskud? Kan jeg godt være noget i tvivl om p.t..
Så længe vi ikke sælger, og med finanskrisen og de individuelle præstationer in mente, så er der intet der tyder på det p.t., så er der ikke meget der tyder på andet end at livremmen skal strammes. Har sagt det tidligere, men vi må forvente et underskud i på den anden side af 20 millioner hvis vi ikke sælger. Derfor har vi også travlt med at rationalisere og skære overflødige spillere væk, men spørgsmålet er om der overhovedet er nogen der vil og har råd til at aftage vores overskud? Kan jeg godt være noget i tvivl om p.t..
ja det er med spænding og lidt bange anelser man kan frygte i regnskabet. Med hensyn til vores overskuds spillere har vores konkurrenter nok set at de ikke kan begå sig på superliga niveau. Desværre er markedet så presset at markeds værdien på vores spillere ikke stiger og med vores emner i salgs øjemed Salami Reid Borring kan man frygte at hvis de 2 andre ikke viser mere stabilitet og ikke så mange skades perioder for Salami så er markedsværdien nok mere ind dobbelt formindskes, der er vel kun Borring som holder prisen på ca 20 mill. Jeg håber at vi for affaldet ud og begynder at handle kun efter forstærkninger for fyld har vi rigeligt af og med de talenter som er på vej så må det være profiler vi søger og første ønske er en stærk midt stopper.Hausser skrev:Hvornår kommer regnskabet for 08/09? Den indeholder også forventningerne til 09/10 og det er måske nok der problemet ligger begravet.
- Colt Sivas
Ikke at jeg skal blande mig i jeres interne diskussion, men kunne da godt tænke mig at vide hvorfor du mener Henke ingen fremtid har som aktiv spiller? Det er forhåbentligt da niveauet og ikke alderen der skal være afgørende. Hvis Henke kan holde nogenlunde niveau de næste to år, i forhold til nu, vil han da stadigvæk kunne forstærke FCM.Noe skrev:Henke er givetvis god nok, men hvorfor vil du have en spiller, som absolut ingen fremtid har som aktiv spiller?
Og nej; Allbäck er ikke god nok - ikke i nærheden af at være god nok - til FCM. Faktisk tror jeg ikke du ville kunne finde en superligaklub, hvor han kunne spille sig på.
Hvad angår Allbäck så har jeg ikke set han spille i noget tid nu. Men en gammel ræv som ham ville da pynte i jeres angreb. Udover "farlige" Frank har i jo ikke rigtigt noget! Nu når jeg har fat i Frank, så er han vel også en spiller, som der ingen fremtid er i?
Zebraen kan ikke slippe for sine striber. Jeg bære mine med stolthed.
Jeg er uenig på to områder.
1. Succes kommer OGSÅ via indkøb, men søreme også via nøgleord som god mandskabspleje, effektiv træning, ansvarsfordeling, talentudvikling m.m. Derfor virker denne kortsigtede indkøbstrang hos flere debattører ofte menings- og perspektivløs. En "debat" som indeholder disse "skummelantagtige" udbrud (læs: skummelant = person med et aldrig svigtende negativt livssyn) er sgu helt ærligt trættende i længden. Hvad med at fokusere på det, som vi selv kan gøre noget ved? Det ville nuancere tingene en del.
2. Man kalder sgu ikke levende mennesker for affald. Vi skriver trods alt 2009.
1. Succes kommer OGSÅ via indkøb, men søreme også via nøgleord som god mandskabspleje, effektiv træning, ansvarsfordeling, talentudvikling m.m. Derfor virker denne kortsigtede indkøbstrang hos flere debattører ofte menings- og perspektivløs. En "debat" som indeholder disse "skummelantagtige" udbrud (læs: skummelant = person med et aldrig svigtende negativt livssyn) er sgu helt ærligt trættende i længden. Hvad med at fokusere på det, som vi selv kan gøre noget ved? Det ville nuancere tingene en del.
2. Man kalder sgu ikke levende mennesker for affald. Vi skriver trods alt 2009.
Re: Forstærkninger! Morten Nielsen
http://www.bold.dk/nyt/Morten-Nielsen-f ... af-Chelsea
Morten Nielsen er fritstillet i Chelsea, vi har før vist interesse for netop Nielsen.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 078576.ece
Kender selvfølgelig intet til ham, men kunne godt være interessant.
Morten Nielsen er fritstillet i Chelsea, vi har før vist interesse for netop Nielsen.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 078576.ece
Kender selvfølgelig intet til ham, men kunne godt være interessant.