Træningskamp FCM - HB Køge

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Hausser

Træningskamp FCM - HB Køge

Indlæg af Hausser »

Sæsonens første træningskamp står for døren i morgen mod nyoprykkede HB Køge og ifølge fcm.dk så er opstillingen som følger:

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=

Heinze

Jessen - Ipsa - Reid - C.P

Siv - Florescu - Albæk - Danny O.

Thyge

Frank

Selv om vi ikke har planer om at eksperimentere når sæsonstarten er så tæt på, så kan vi jo konstatere at vi stadig er 4 mand fra hvad der vel er vores optimale opstilling. Borring er vist på bænken og Califf har stadig ferie, men ærgeligt at Salami og Kolja endnu ikke er blevet deres skader helt kvit i pausen. Der er desværre en del der tyder på at de er de svage muskelfibre som igen og igen sender Salami på sidelinien.

Spændende bliver det at se hvor langt vi er i sæsonforbedelserne mod et hold som må forventes at være et klart bud på en nedrykker.

Vel mødt i Sønder Omme kl 18.00 i morgen.

FCM Thomsen

Re: Træningskamp FCM - HB Køge

Indlæg af FCM Thomsen »

kan man se kampen på FCM.Tv i morgen

Brugeravatar
Klemme

Indlæg af Klemme »

Ses vi i Sønder Omme imorgen, ja selvfølgelig gør vi da det. :D

madsgoddav

Indlæg af madsgoddav »

Men lad nu vær med at ødelægge noget. For to år siden havde de Silkeborg-Vejle, og nogle ondsvage Vejle fans var ved at ødelægge tribunen.

________________________________________________________________________________
Respekt for gode fodboldfans, som ikke kaster med romerlys men istedet laver god stemning med sang!
En gang FCM altid FCM

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

madsgoddav skrev:Men lad nu vær med at ødelægge noget. For to år siden havde de Silkeborg-Vejle, og nogle ondsvage Vejle fans var ved at ødelægge tribunen.
Aaaah pis nu havde jeg lige tænkt mig at splitte det hele ad......
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Jesper-Sunds

Indlæg af Jesper-Sunds »

Hekler skrev:
madsgoddav skrev:Men lad nu vær med at ødelægge noget. For to år siden havde de Silkeborg-Vejle, og nogle ondsvage Vejle fans var ved at ødelægge tribunen.
Aaaah pis nu havde jeg lige tænkt mig at splitte det hele ad......
Fy fy skamme skamme Hekler !!

nielsen

Indlæg af nielsen »

[quote="Hausser"]Sæsonens første træningskamp står for døren i morgen mod nyoprykkede HB Køge og ifølge fcm.dk så er opstillingen som følger:

Der er desværre en del der tyder på at de er de svage muskelfibre som igen og igen sender Salami på sidelinien.

Er du nu blevet læge ??

Hold dig lige fra at lave dine engne diagnoser, tak !

mnm123

Indlæg af mnm123 »

selvfølgelig skal vi til sdr.omme spændende at se hvor langt vi er og om Siv kan forsætte opturen, ærgligt med skaderne men det er vi efterhånden vant til. Håber at se et koncentreret hold og med fokus på ikke at lukke mål ind da det har været et stort emne i TTs oplæg til sæsonen og at vores presspil skal hænge bedre sammen og den centrale akse op i banen skal være mere kompakt.

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

nielsen skrev:
Er du nu blevet læge ??

Hold dig lige fra at lave dine engne diagnoser, tak !
Hvis du har læst hvad jeg tidligere har skrevet, så ville du vide at hypotesen med de svage muskelfibre ikke er min idé, men derimod en fysioterapeuts forklaring på hvorfor at flere at vores afrikanere så ofte er ude, på trods af de ligner nogen der har en jernfysik.

Og det er da påfaldende, at Salami allerede er gået i stykker igen og Baba var i stykker til vores første træning i torsdag, og hvor mange kampe var det lige de spillede i sidste sæson pga skader? Desuden er det meget ofte muskelskader vi snakker om.

Indtil jeg hører en bedre forklaring på de mange skader, så vælger jeg at tror på fyssens forklaring..

Brugeravatar
Jesper-Sunds

Indlæg af Jesper-Sunds »

Nogen der kan fortælle hvordan det går

3861

Indlæg af 3861 »

Latterligt at FCM ikke laver noget live-update på den :evil:

uschel

Indlæg af uschel »

HB Køge fører 1-2

uschel

Indlæg af uschel »

1-3!!!

Dondy

Indlæg af Dondy »

hvad er det en joke eller hvad? Ellers må det vel siges vi er mile vidt fra niveau selv om vi stiller med det der må betegnes som nuværende stærkest opstilling.

Brugeravatar
Jesper-Sunds

Indlæg af Jesper-Sunds »

Vis det er rigtig lyder det til vi fortsætter de "fremragende" gode præstationer mod bundholdene igen i år.

HOLD KÆFT DET ER PINLIGT

Besvar