ynglinge/junior
Re: ynglinge/junior
Pokker stå i det - kom nu drenge !2866 skrev:ynglinge bagud med 2-1
Det er nu det gælder
Skriv endelig videre, når ud hører noget
Nogen med et reultat, kampen er jo færdig?
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Kan fortælle at Lyngbys U17 lige har slået Vejle med 2 1. Hvilket betyder at vi helst skulle vinde i aalborg.
Ja ja det er jo nærmest old newsuschel skrev:Kan fortælle at Lyngbys U17 lige har slået Vejle med 2 1. Hvilket betyder at vi helst skulle vinde i aalborg.
Det er ynglinge-kampen der tæller lige nu
Sidder både på dbu´s side og fcm´s mv - det er jo ret spændende specielt nu vi var bagud
ja i hvertfald en hel time gammel974 skrev:Ja ja det er jo nærmest old newsuschel skrev:Kan fortælle at Lyngbys U17 lige har slået Vejle med 2 1. Hvilket betyder at vi helst skulle vinde i aalborg.
Det er ynglinge-kampen der tæller lige nu
Sidder både på dbu´s side og fcm´s mv - det er jo ret spændende specielt nu vi var bagud
Puha så må vi håbe at AGF eller i det mindste FC-København kan tage point fra dem eller at AAB kan tage til Brøndby i sidste runde og også tage point fra dem...uschel skrev:2 2 endte kampen i ålborg
Det bliver sgu spændende
Puha så må vi håbe at AGF eller i det mindste FC-København kan tage point fra dem eller at AAB kan tage til Brøndby i sidste runde og også tage point fra dem...974 skrev:uschel skrev:2 2 endte kampen i ålborg
Ja det bliver nok ikke idag vi skal forvente hjælp. GF er umådelig dårlig kørende i år primært pga den lavine som erik satte igang da han hev en masse unge folk op fra div. Brøndby har osse den fordel idag at de startede kl 16 og derfor kender resultatet i Ålborg. Jeg tror dog på at Formstærke FCK kan hive point hjemme mod BIF.
Og Brøndby U/19 smadrede som forventet AGF med tenniscifre.
En rigtig bitter følelse hvis det bliver det blir den her kamp som kommer til at koste knægtene deres fortjente guldmedaljer, men okay, så store personlige fejl som knægtene åbenbart begik deroppe, er svære at gardere sig imod. Generelt har knægtene en tendens til at svinge lidt for meget i niveau..
Alt håb er dog ikke ude endnu og jeg tror stadig der er en god chance for at FCM U/19 ender mede guldet såfremt de vinder deres to sidste kampe. I næste runde skal Brøndby nemlig møde FCK, som har været utroligt stærkt kørende i foråret og mon ikke de er ekstra opsatte på at ødelægge vestegnens chancer for guld. Vinder vi de to sidste kampe, så tror og håber jeg at det vil være nok til guld. Det kan dog også blive svært nok, vi slutter jo selv af mod stærke FCK.
Angående U/17, så er en uafgjort ikke nogen katastrofe og vi har stadig 4 points forspring med 2 kampe igen, men der skal ikke gå gummiarm i den. FCM u/17 har også FCK i den afsluttende kamp og min bekendt har de stort set ikke lavet andet end at vinde i år og næste kamp er FK Viborg, som nok også gerne vil smadre vores gulddrømme..
En rigtig bitter følelse hvis det bliver det blir den her kamp som kommer til at koste knægtene deres fortjente guldmedaljer, men okay, så store personlige fejl som knægtene åbenbart begik deroppe, er svære at gardere sig imod. Generelt har knægtene en tendens til at svinge lidt for meget i niveau..
Alt håb er dog ikke ude endnu og jeg tror stadig der er en god chance for at FCM U/19 ender mede guldet såfremt de vinder deres to sidste kampe. I næste runde skal Brøndby nemlig møde FCK, som har været utroligt stærkt kørende i foråret og mon ikke de er ekstra opsatte på at ødelægge vestegnens chancer for guld. Vinder vi de to sidste kampe, så tror og håber jeg at det vil være nok til guld. Det kan dog også blive svært nok, vi slutter jo selv af mod stærke FCK.
Angående U/17, så er en uafgjort ikke nogen katastrofe og vi har stadig 4 points forspring med 2 kampe igen, men der skal ikke gå gummiarm i den. FCM u/17 har også FCK i den afsluttende kamp og min bekendt har de stort set ikke lavet andet end at vinde i år og næste kamp er FK Viborg, som nok også gerne vil smadre vores gulddrømme..