Forstærkninger!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
skippels

Re: Forstærkninger!

Indlæg af skippels »

http://www.bold.dk/nyt/Dansk-interesse-for-Pimpong

Ifølge ovenstående kilde skulle Pimpong eftersigende være interessereret i et eventuelt skifte tilbage til dansk fodbold. Jeg ved ikke, om Pimpong stadig har niveauet til at spille for os, men han spiller på en af de positioner vi er på udkig efter. Ydermere er han jo fritstillet, så vi kan hente ham uden at betale en krone. Med ham og Macena som potentielle og realistiske nye angribere i truppen, ser det efterhånden helt udemærket ud på toppen.

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

Det ville være hyggeligt at se Pimpong tilbage i FCM, men han er vel ikke lige frem en fremragende angriber? Han var rigtig rigtig god på kanten (husker ikke om det var højre eller venstre midtbane) inden han røg til FCK, men husker ham ikke som en stor succes som angriber. På midtbanekanterne er vi vel rimeligt godt besat, så tror ikke han kommer tilbage.

Esbjerg er et godt bud, Ove P. husker sine gamle spillere.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Ang. Pimpong...

Jeg tror heller ikke at FCM umiddelbart går efter ham?

Jeg tror mere på:
Esbjerg(Ove P)
AGF (Erik R)
Randers FC (Hvis de sælger Nygaard til udlandet(10 mill+), har de ligepludselig kassen til at plukke et par spillere,hvis de har lyst?)
Dog ville de så mangle en angriber.. Da jeg heller ikke ser Pimpong som angriber..?
Men de har selv gode erfaringer med afrikanske spillere..
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Mikkel6051

Indlæg af Mikkel6051 »

Sibusiso Zuma: http://www.bold.dk/nyt/-Zuma-er-fri-paa-markedet
Hvis vi får ham, og en til to gode forsvars spillere, så kan jeg mærke guldet :D

Cortez

Kommer der overhovedet forstærkninger?

Indlæg af Cortez »

Jeg begynder at tvivle på, at vi overhovedet vil få forstærkninger at se i dette tranfervindue.

Direktionen er uhyggelig tavs - og har været det længe. Den eneste gang jeg lige kan huske Ørgaard være ude og markere i pressen, var efter det forsmædelige SønderjyskE nederlag på hjemmebane.

Mon krisen kradser mere end vi regner med hos FCM? Jeg vil godt understrege, at jeg INTET ved på dette punkt, men jeg undrer mig over den larmende tavshed. Hvis jeg skal være naiv-optimist, så er det selvfølgelig strategien fra Ørgaard og Co. at holde kortene tæt til kroppen. Men jeg tvivler efterhånden...

/Cortez

Mikkel6051

Indlæg af Mikkel6051 »

ja der har været meget tavshed ind til videre, men nu er vinduet først lige åbnet. Tavshed har der ikke kun været i FCM, men alle klubber snart.

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Mikkel6051 skrev:Sibusiso Zuma: http://www.bold.dk/nyt/-Zuma-er-fri-paa-markedet
Hvis vi får ham, og en til to gode forsvars spillere, så kan jeg mærke guldet :D
Det er adskillige år siden at Zuma har vist noget som helst og jeg tror ikke på at han er i nærheden af, at have niveauet til FCM, ellers var han heller ikke blevet vraget i en sydafrikansk klub. 34 årige Zuma, ville imo være en helt håbløs investering.

Brugeravatar
Hausser

Re: Kommer der overhovedet forstærkninger?

Indlæg af Hausser »

Cortez skrev:Jeg begynder at tvivle på, at vi overhovedet vil få forstærkninger at se i dette tranfervindue.

Direktionen er uhyggelig tavs - og har været det længe. Den eneste gang jeg lige kan huske Ørgaard være ude og markere i pressen, var efter det forsmædelige SønderjyskE nederlag på hjemmebane.

Mon krisen kradser mere end vi regner med hos FCM? Jeg vil godt understrege, at jeg INTET ved på dette punkt, men jeg undrer mig over den larmende tavshed. Hvis jeg skal være naiv-optimist, så er det selvfølgelig strategien fra Ørgaard og Co. at holde kortene tæt til kroppen. Men jeg tvivler efterhånden...

/Cortez
Selv om det kan være svært at bevare tålmodigheden i disse transfervinduer, så skal man huske på at vinduet først åbner om ca. en måned (1. juli) og varer 2 måneder frem, så der er jo rigeligt med tid til at agere og få købt og solgt.

Tror dog FCM vil være noget mere afventede i dette vindue end vi før har været og ikke fare ud i den skødesløse forbrugsfest som har kendetegnet vores transfervinduer de sidste par år. Vi har utvivlsomt meget færre penge at gøre med og den her gang SKAL vi have valuta for investeringerne, i langt højere grad end vi har fået det sidste stykke tid. Vi har ikke længere spendérbukserne på i FCM, den tid er forbi.

Tidligere har vi også haft for vane at have truppen klar tidligt i pausen. Det tror jeg heller ikke vil være tilfældet i dette vindue, den har gang skal der lurepasses langt mere og slås til når andre klubber og spillere går i panik pga man enten ikke får solgt, eller man pludselig står uden kontrakt m.m..

mnm123

Indlæg af mnm123 »

ret beset tror jeg vi vil se de fleste klubber holde lidt igen her i starten for at se hvilke spillere der bliver mulige ang. økonomi og sportslig, men der er vel kun lige pt. Esbjerg og Aab som har udtalt at der skal nye folk til. Tror også vi i Fcm vil se tiden an ogmåske finde 1 spillere som de virklig tror på kan forrstærke os, på hvliken position er svær at sige da vi ikke ved hvad TT har af planer med næste sæson.

Vinding

Re: Kommer der overhovedet forstærkninger?

Indlæg af Vinding »

Cortez skrev:Jeg begynder at tvivle på, at vi overhovedet vil få forstærkninger at se i dette tranfervindue.

/Cortez
Hvis vi ikke går ud og køber spillere, så har vi et problem med vores vision, da jeg ikke mener at den kan indfries med den nuværende trup.

Jeg er sikker på at vi nok skal se et par forstærkninger.

Vinding

crystle

Indlæg af crystle »

Helt enig med Vinding. Tvivler efterhånden også på om der kommer nogen.

Brugeravatar
Rooney

Indlæg af Rooney »

Der skal nok komme et par stykker, bare ikke af samme prisklasse som sidste år. Transfervinduet er alstå slet ikke startet endnu, og FCM holder vel bare kortene tæt ind til kroppen.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Ørgaard var ærgelig over vi ikke var igang med at gætte.
Da jeg så spurgte hvad vi skulle gætte på, så klappede han i som en havedør i gennemtræk.

Noe

Indlæg af Noe »

Hekler skrev:Ørgaard var ærgelig over vi ikke var igang med at gætte.
Da jeg så spurgte hvad vi skulle gætte på, så klappede han i som en havedør i gennemtræk.
Sidste gang Ørgaard ville lege transfergætteleg på Ulvegraven var det rigtige svar desværre "Morten Pedersen, Næstved IF". Den 'succes' synes jeg ikke der er grund til at gentage ;)

/Noe

Dondy

Indlæg af Dondy »

Jeg vil gerne give mit bud på den første spiller præssenteret i ulveklæderne i år:

Brian Nielsen Vejle Boldklub, han bliver præssenteret samtidig med at man fejre Baba vender tilbage fra leje opholdet. :D

Besvar