Forstærkninger!
-
Since 1887
Forstærkninger!
Tænkte på om fcm. kan tiltrække nogle spændene spillere til sommer? Kommer man ikke i uefa, og randers gør, så er der pludselig 5 andre hold, der kan tilbyde europa cup.
Så er fcm. ikke lige det mest attraktive sted at vælge. Hvis det så bliver fra 6.lag ørgaard kan vælge spillere, bliver det svært at komme i top fire næste sæson.
Top 3 næste år giver sig selv tror jeg. De er simpelthen for stærke, de 3 store.
Syntes det er svært at se, hvad fcm. vil med fremtiden. Hvad er målsætningen efter ferien?
Så er fcm. ikke lige det mest attraktive sted at vælge. Hvis det så bliver fra 6.lag ørgaard kan vælge spillere, bliver det svært at komme i top fire næste sæson.
Top 3 næste år giver sig selv tror jeg. De er simpelthen for stærke, de 3 store.
Syntes det er svært at se, hvad fcm. vil med fremtiden. Hvad er målsætningen efter ferien?
Senest rettet af Since 1887 14. maj 2009, 10:36, rettet i alt 1 gang.
-
Jydepower
Målsætningen er klar..
Guld senest i år 2011? Sådan regner jeg med at det bliver.
Men dine antagelser af at vi ikke er ønske klubben at komme til, er ganske rigtig og kan godt blive et problem. Men lade os regne med vi kommer i Uefa-cuppen (: OB vinder i weekenden og BIF vinder .. og så snupper FCN en sejr i parken 8)
Men dine antagelser af at vi ikke er ønske klubben at komme til, er ganske rigtig og kan godt blive et problem. Men lade os regne med vi kommer i Uefa-cuppen (: OB vinder i weekenden og BIF vinder .. og så snupper FCN en sejr i parken 8)
-
Dondy
Re: Forstærkninger!
Jeg synes man skal holde godt øje med nedrykkerne i denne sæson, hvis det bliver de "rigtige" hold der rammer nedrykning så er der altså mulighed for at hente rigtigt gode spillere og måske billigt.
SønderjyskE - Ilsø kan måske købes for 5-7 milioner, det har han vist han er værd. Jeg synes også han passer bedst ind på FCM i forhold til de andre tophold. Han er lidt ala Thygesen bare lidt dårligere deffensivt og måske mere målfarlig.
Horsens: Kenneth Emil Pedersen synes jeg er en rigtig god forsvarsspiller og kunne måske være en mulighed. Ellers er der også spillere som Søren Friis eller Gilberto/Lawan som anden angriber ved siden af Frank?
Vejle: Jeg synes det kunne være spændende hvis man kunne købe Brian Nielsen for en slik her. Venstrebenet og dermed konkurrence til Borring.
Nordsjælland: Nu tror jeg ikke de rykker ned, men uha uha hvor kunne det være GUF! Bernburg, Fetai, Stockholm, Richter brødrene. Der er massevis af dygtige spillere på det hold som jeg ser det.
Synes det ser spændende ud, håber Ørgaard får 15-20 mil til at købe forstærkninger for til sommer.
Man kunne måske også gøre overvejelser om at købe Gravgaard fri i Nantes, han har ikke spillet, de ligger til nedrykning og Hamburg vil ikke købe ham. Ja tak herfra
SønderjyskE - Ilsø kan måske købes for 5-7 milioner, det har han vist han er værd. Jeg synes også han passer bedst ind på FCM i forhold til de andre tophold. Han er lidt ala Thygesen bare lidt dårligere deffensivt og måske mere målfarlig.
Horsens: Kenneth Emil Pedersen synes jeg er en rigtig god forsvarsspiller og kunne måske være en mulighed. Ellers er der også spillere som Søren Friis eller Gilberto/Lawan som anden angriber ved siden af Frank?
Vejle: Jeg synes det kunne være spændende hvis man kunne købe Brian Nielsen for en slik her. Venstrebenet og dermed konkurrence til Borring.
Nordsjælland: Nu tror jeg ikke de rykker ned, men uha uha hvor kunne det være GUF! Bernburg, Fetai, Stockholm, Richter brødrene. Der er massevis af dygtige spillere på det hold som jeg ser det.
Synes det ser spændende ud, håber Ørgaard får 15-20 mil til at købe forstærkninger for til sommer.
Man kunne måske også gøre overvejelser om at købe Gravgaard fri i Nantes, han har ikke spillet, de ligger til nedrykning og Hamburg vil ikke købe ham. Ja tak herfra
-
Jesper BW1100
Dondy Skrev:
-------------------------------------------------------
> SønderjyskE - Ilsø kan måske købes for 5-7
> milioner, det har han vist han er værd. Jeg synes
> også han passer bedst ind på FCM i forhold til de
> andre tophold. Han er lidt ala Thygesen bare lidt
> dårligere deffensivt og måske mere målfarlig.
Spændende spiller, som jeg gerne så i FCM-trøjen
> Horsens: Kenneth Emil Pedersen synes jeg er en
> rigtig god forsvarsspiller og kunne måske være en
> mulighed. Ellers er der også spillere som Søren
> Friis eller Gilberto/Lawan som anden angriber ved
> siden af Frank?
Kenneth Emil er jeg ikke sikker på er den rette mand for os. Synes han er middelmådig, og har desuden svært ved at styre temperamentet. Hvis vi skal hente en centerforsvarer skal det være en rigtig klassespiller. Søren Friis fatter jeg ikke du nævner. Han er da på ingen måde aktuel for os, idet han er både gammel og middelmådig. Lawan og Macena kunne være spændende spillere, men jeg kender ikke prisen på de herre.
> Vejle: Jeg synes det kunne være spændende hvis man
> kunne købe Brian Nielsen for en slik her.
> Venstrebenet og dermed konkurrence til Borring.
Brian har vist fint spil for Vejle i foråret. Dog tror jeg han er for dyr (rygter siger 7-10 mio). Derfor tvivler jeg på han er aktuel for os.
> Nordsjælland: Nu tror jeg ikke de rykker ned, men
> uha uha hvor kunne det være GUF! Bernburg, Fetai,
> Stockholm, Richter brødrene. Der er massevis af
> dygtige spillere på det hold som jeg ser det.
Bernburg har kontraktudløb til vinter og kan hentes til sommer for en slik (3-5 mio). Ham så jeg MEGET gerne i FCM-trøjen. Fetai og Stokholm er også interessante spillere, som jeg dog tvivler på kan lokkes væk fra Djævleøen. Richter-brødrene er i mine øjne middelmådige og desuden kronisk skadede.
> Synes det ser spændende ud, håber Ørgaard får
> 15-20 mil til at købe forstærkninger for til
> sommer.
Så skal der laves et megasalg, hvis de summer skal på bordet.
> Man kunne måske også gøre overvejelser om at købe
> Gravgaard fri i Nantes, han har ikke spillet, de
> ligger til nedrykning og Hamburg vil ikke købe
> ham. Ja tak herfra
Det ville være et scoop. Men han er alt for dyr i løn.
-------------------------------------------------------
> SønderjyskE - Ilsø kan måske købes for 5-7
> milioner, det har han vist han er værd. Jeg synes
> også han passer bedst ind på FCM i forhold til de
> andre tophold. Han er lidt ala Thygesen bare lidt
> dårligere deffensivt og måske mere målfarlig.
Spændende spiller, som jeg gerne så i FCM-trøjen
> Horsens: Kenneth Emil Pedersen synes jeg er en
> rigtig god forsvarsspiller og kunne måske være en
> mulighed. Ellers er der også spillere som Søren
> Friis eller Gilberto/Lawan som anden angriber ved
> siden af Frank?
Kenneth Emil er jeg ikke sikker på er den rette mand for os. Synes han er middelmådig, og har desuden svært ved at styre temperamentet. Hvis vi skal hente en centerforsvarer skal det være en rigtig klassespiller. Søren Friis fatter jeg ikke du nævner. Han er da på ingen måde aktuel for os, idet han er både gammel og middelmådig. Lawan og Macena kunne være spændende spillere, men jeg kender ikke prisen på de herre.
> Vejle: Jeg synes det kunne være spændende hvis man
> kunne købe Brian Nielsen for en slik her.
> Venstrebenet og dermed konkurrence til Borring.
Brian har vist fint spil for Vejle i foråret. Dog tror jeg han er for dyr (rygter siger 7-10 mio). Derfor tvivler jeg på han er aktuel for os.
> Nordsjælland: Nu tror jeg ikke de rykker ned, men
> uha uha hvor kunne det være GUF! Bernburg, Fetai,
> Stockholm, Richter brødrene. Der er massevis af
> dygtige spillere på det hold som jeg ser det.
Bernburg har kontraktudløb til vinter og kan hentes til sommer for en slik (3-5 mio). Ham så jeg MEGET gerne i FCM-trøjen. Fetai og Stokholm er også interessante spillere, som jeg dog tvivler på kan lokkes væk fra Djævleøen. Richter-brødrene er i mine øjne middelmådige og desuden kronisk skadede.
> Synes det ser spændende ud, håber Ørgaard får
> 15-20 mil til at købe forstærkninger for til
> sommer.
Så skal der laves et megasalg, hvis de summer skal på bordet.
> Man kunne måske også gøre overvejelser om at købe
> Gravgaard fri i Nantes, han har ikke spillet, de
> ligger til nedrykning og Hamburg vil ikke købe
> ham. Ja tak herfra
Det ville være et scoop. Men han er alt for dyr i løn.
-
mrjelle
Nomvethe er nævnt et par gange, syns han er en rigtig dygtig spiller når han er skadesfri. Hvad siger i?
Ellers mener jeg Ilsø ville være en klasse spiller at hente til heden.
Ellers mener jeg Ilsø ville være en klasse spiller at hente til heden.
-
rasmusronnebech
ved ikke helt hvad jeg synes om nomvethe, han har ikke rigtig vist noget i år, men der imod ilsø synes jeg helt sikker ville være en perfekt spiller at hente, passer rigtig godt ind i vores spillestil
-
Jydepower
Nomvethe .. har ikke vist noget i år?? Hvad snakker du om rasmusronnebech. Han har ikke vist lige så meget som sidste år, og det undrede mig meget at han ikke blev solgt til England (what ever), da han var røv god! I efteråret var han ikke så fremtonene, men i foråret har han fået mere spilletid og det kan ses. Han udfordre på alt hvad der kan udfordres på. Han har en fin hurtighed, et respektabelt skud og hans omstillingsspil er i særklasse. Hvis han kom til FCM, ville jeg være glad (:
-
Jydepower
Ellers ligger du også bare vægt på en anden spille form (:
Jeg synes han har været ganske fin, specielt i foråret.
Jeg synes han har været ganske fin, specielt i foråret.
-
Skippels
Nomvethe har spillet godt i de kampe han er kommet ind i. Han er en fantastisk indhopper, han dribler og udfordrer godt og han er hurtig med bolden især i kontraløbene. Men han er alt for gammel (31 eller sådan noget?), og der er derfor ingen perspektiv i ham. Desuden synes jeg ikke at vi skal hente en spiller fra en klub under os, som ikke engang er med i deres startopstilling. Kan ikke se hvem han skulle kunne erstatte på vores hold, men hvis det endelig skal være, må det være som en indskifter i stedet for Madsen, som nok ryger til sommer. Tvivler dog på at det er en rolle, Nomvethe gider påtage sig.
-
Kreden
Jeg syntes det ville være oplagt at hente Rasmus Wurtz. Der har været så meget snak om at FCM mangler en ledertype, og det syntes jeg i den grad han er. Han gjorde det sindssygt godt i Aab, og tror også at han havde været god for FCK, hvis ikke han var blevet skadet. Tror heller ikke det vil være umuligt at hente ham, da jeg næppe tror at han får chancen i FCK igen.
-
Takito
Synes sku ikke, at han har vist det mindste i Vejle der beretiger ham en plads hos os!
-
Kreden
Jeg synes nu han gør det godt. Det er da ham, Brian Nielsen og til tider Baba der skaber det gode spil for Vejle.
-
Dann H
Nu er nedrykningsstriden ikke helt afgjort. Men hvis Horsens ryger, så mener jeg at Gilberto Macena kunne være helt fantastisk at se i midtjylland!! For den sags skyld også ken ilsø!
-
Bobby
Kasper Lorentzen
http://www.onside.dk/nyheder/bif-vi-for ... -lorentzen
En spiller der IMO kunne være en super signing og så oven i købet på en fri transfer. Han har ikke fået ret meget spilletid i Brøndby på det seneste, og det må være derfor han tøver med at forlænge, at han simpelthen søger en klub, hvor han kan få noget mere spilletid.
Jeg så ham gerne i den sorte trøje. De gange jeg har set ham spille for BIF, han været både farlig og hurtig. Jeg synes helt klart, han kan forstærke vore offensiv.
Hvor vidt det er realistisk eller ej, er svært at vurdere. Det er jo umuligt at gisne om, hvilke tanker, han gør sig i øjeblikket.
En spiller der IMO kunne være en super signing og så oven i købet på en fri transfer. Han har ikke fået ret meget spilletid i Brøndby på det seneste, og det må være derfor han tøver med at forlænge, at han simpelthen søger en klub, hvor han kan få noget mere spilletid.
Jeg så ham gerne i den sorte trøje. De gange jeg har set ham spille for BIF, han været både farlig og hurtig. Jeg synes helt klart, han kan forstærke vore offensiv.
Hvor vidt det er realistisk eller ej, er svært at vurdere. Det er jo umuligt at gisne om, hvilke tanker, han gør sig i øjeblikket.