DGF vs BW

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Sir Lago

DGF vs BW

Indlæg af Sir Lago »

Jeg laver bevidst en ny tråd, da jeg ikke tror den anden bliver læst mere.

Men jeg vil lige sige tak for de utroligt mange og i særdeleshed brugbare tilbagemeldinger, der er kommet ang. forkampen i Horsens mod Den Gule Fare.
Det er dejligt at se at der er så mange der vil bidrage.
Her efter de første kvalifikationsrunder har vi snævret feltet af spillere ned til 10 stk. Det har været utroligt svært at vælge spillere fra, men det skal jo gøres.

Ang. de efterspurgte tilbagemeldinger, så har feedbacken jo været enorm og virkelig god. Svar som:
-Kan desværre ikke spille så tidligt på dagen, da jeg skal ud og malke, er jo klar og forståelig.
-Samt jeg spiller kun når talentspejdere fra Odd Greenland eller Quic Step Zúrick er til stede.
-Eller lige præcis den fredag kan jeg ikke, da der er messe og kursus om rensning af filtre i Fordtracktorer fra årgang 1977 til 1989.

Så har vi jo noget at planlægge efter næste gang.

I ovenstående tekst er der måske blandet lige dele sarkasme og ironi.
Jeg har utroligt stor respekt for folkene i arrengementsudvalget, hvis de også ramler skallen mod en så uigennemtrængelig mur.

P.s. tak til Peter Ross og Thomasbokr der som de eneste gav deres mening til kende.
Senest rettet af Sir Lago 9. maj 2009, 08:42, rettet i alt 1 gang.

Persian_Wolf

Re: DGF vs BW ( tak for sidst )

Indlæg af Persian_Wolf »

Tak for sidst, venner!

Det var et rigtig hyggeligt arrangement.

Selvom vi tabte 8-4(?), så var det sgu vældig sjovt :D De havde vist par spillere der var liiiiidt for gode til det niveau :D

Tak til alle jer der deltog, og tak til folkene bag og ikke mmindst Sir Lago.

Også stort tak til Gule Fare for deres gæstfrihed og venlighed.

ps.
Fankampen blev optaget med video, og jeg håber at Sir Lago kan få en skive med kampen på. Så kan vi klippe vores højdepunkter/mål , samt billeder lagt op på black-wolves.com

Besvar