ACH - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Hausser

ACH - FCM

Indlæg af Hausser »

Med under 2 dage tilbage til den her kamp, så er det vist på tide at starte den er tråd.

Endnu en uge og endnu et hav af skader i FCM http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed. Jeg må indrømme jeg forstår efterhånden ikke det her, hvordan kan vi få 3-4 skader igennem en ganske almindelig omgang træning? Syntes godt nok der er mystisk at vi nærmest konstant har mindst 3-5 mand ude med skader, en rate som det vist kun er AGF som kan overgå. Det er nærliggende at tro, at vi træner forkert på en eller anden måde, det virker nærmest ikke tilfældigt det her.

Syntes lige nu der er uoverskueligt at gætte på nogen startopstilling, hvis både Ipsa, Marcic, C.P, Kolja og Califf er ude, så har jeg lidt svært ved at sætte navn hvem i alverden der skal spille ved siden af Reid i midterforsvaret? Leon og Juelsgaard bliver vel nødt til at tage back-positionerne, med mindre man rykker Siv ned og flytter Leon ind. Håber ikke man henter Frank derned, så foretrækker jeg næsten Erik Sviatchenko eller Sune Kiilerich.

Vi bliver forhåbentlig klogere imorgen, lad os krydse fingre for at ihvertfald Ipsa eller Kolja bliver fit.
Senest rettet af Hausser 9. maj 2009, 12:21, rettet i alt 1 gang.

thomasbokr

Re: ACH - FCM

Indlæg af thomasbokr »

Jeg tror at en aktuel opstilling kunne være: 4 - 4 - 1 - 1

---------------Heinze---------------------

-- Sivebæk - - Reid - - Jessen - - juelsgaard --

-- Thygesen - Albæk - - Flurescu - borring --

---------------- Hvilsom -----------------

---------------Kristensen-----------------

Jeg er dog i tvivl om hvordan Sivebæk vil klare det på bak pladsen, men de bedste er skadet, så et alternativ er det vel,.

lidt vovet er det også med Hvilsom bag Farlige Frank, men ideen er, at han kan bruge hans hurtighed til at modtage stikninger fra Frank, som kan tage den ned til ham fra indlæg osv.. ydermere tror jeg at han via hans hurtighed ville kunne genere Horsensforsvaret og måske endda putte en i kassen..
Hvad synes i andre??
har i en alternativ opstilling???

Bobby

Indlæg af Bobby »

Jeg er meget enig med Hausser i, at det er lidt svært at overskue, hvordan vi starter med alle de skader, men det kunne da være et rigtigt spændende sats at se Hvilsom starte inde.

Skippels

Indlæg af Skippels »

Hvilsom er slet ikke klar til at spille fra start. Han er med i truppen, så han kan snuse til tempoet og omgivelserne på højeste plan, ikke andet. Så mener jeg det vil være bedre at prøve enten Izunna eller Sekou af, ved dog ikke pt. hvor god form de er i.

Skippels

Re: ACH - FCM - Truppen

Indlæg af Skippels »

Lasse Heinze, Martin Raska, Leon Jessen, Kolja Afriyie, Jesper Juelsgård, Winston Reid, Kristian Ipsa, Izunna Uzochukwu, Christian Sivebæk, Jonas Borring, George Florescu, Mads Albæk, Jude Nworuh, Frank Kristensen, Mikkel Thygesen, Sekou Oliseh og Erik Sviatchenko.

Det ser ud til, at både Kolja og Ipsa vurderes klar, men nu vi vente og se.

rasmusronnebech

Indlæg af rasmusronnebech »

Heinze
kolja--ipsa--ried--julsgaard

siv--thyge--geo--borring

Jude--Frank

det ville være mit bud(:

Hekler

Indlæg af Hekler »

Heinze
Kolja, Ipsa, Ried, Julsgaard
Thyge, Florescu, Albæk, Borring
Jude, Frank

Hausser

Indlæg af Hausser »

Det tror jeg er et rigtigt godt bud såfremt hele den udtagne trup er fit for fight. Dog kunne Jessen tænkes at starte inde for Juelsgaard.

Jeg har hele tiden været skeptisk omkring 3-mandsmidtbanen med Salami-Florescu-Thyge, da jeg ganske enkelt mener den bliver for defensiv og syntes igen at de sidste par kampe har bekræftet de tanker, vi skaber simpelthen ingenting før vi får omrokeret og får sendt yderligere en angriber på banen (Jude). Kan godt være Thyge er blevet lovet en plads på top sammen med Frank, men det vil jeg helt ærligt skide på når nu han intet tilfører holdet på den plads, han er bare ikke målfarlig nok til den rolle. Thyge spillede en god anden halvleg mod FCN og det var fra en postion midt på banen og der mener jeg han skal spille igen mod ACH.

Hekler

Re: ACH - FCM (sms)

Indlæg af Hekler »

Hello
Jeg ville lige høre om der var en der ville sende mig opdateringer fra kampen, da jeg skal til konfirmation, og ikke nødvandigvis har adgang til info.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

det kan jeg godt Hekler. bare send en pm...

Claus (BW#1145)

Indlæg af Claus (BW#1145) »

Jeg har aftalt med Hekler at sende updates.

tubbe93

Re: ACH - FCM - start 11

Indlæg af tubbe93 »

jeg forstår ikk hvorfor der kun er seks udskiftere ? og hvis Ipsa så ikk bliver klar, har vi kun 5 !

bobar

Indlæg af bobar »

0 - 1 fk

Jean / BW# 1238

Favorit?

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Det siger ufatteligt meget om FCMs udebanestatistik at Horsens kan være favoritter i sådan en kamp. Det er godt nok knebben favorit, men alligevel.

- Vi ligger nr. 4. Horsens ligger nr. 11
- Horsens har tabt 3 kampe i træk, og ikke vundet i 4. FCM har vundet seneste (udebane)kamp.
- Vi har trods alt vundet flere udebanekampe end Horsens har vundet hjemmebanekampe.

Indtil videre er jeg da glad for jeg har spillet lidt penge på FCM til odds 2,75... :-)

Besvar