Jeg syntes den gang, (og nu), at man betalte alt for meget i løn til Califf, Og generelt skød alt for meget med spredhagl og lavede dyre kontrakter/indkøb i flæng.
En anden ting var også, at hvis FCM fik et par dårlige år uden europæisk deltagelse/medaljer, så ville i få svære ved at sælge spillere til de store priser, som i har gjort indtil videre. Det sammen med finans krisen har gjort, at jeg tror FCM nedjusterer nu. ( ikke officielt selvfølgelig ).
Vi i AaB har prøvet at jagte noget for hårdt, som vi gjorde efter mesterskabet i 1999. Vi satsede alt for meget på CL og lavede mange dyre kontrakter. Det gjorde at AaB måtte på slanke kur mange år efter. Med mådehold og lynge´s købmands næse har det så lykkedes os at få et mesterhold stablet på benene for få penge, og fodbolde i AaB laver nu overskud igen, og er ikke afhængrig af spiller salg. Desværre for os halter resten stadig i AaB og trækker derfor fodbolden med ned.
Jeg tror heller ikke på FCM´s 2011 vision, men tror i nu vil få et par mellem sæsoner sammen med os (AaB). For dansk fodbold håber jeg dog at vi begge kommer med op hvor det er sjovt igen. Et mesterskab til alle andre end FCK og Brøndby er en gave til dansk fodbold