FCN - FCM
-
mikmak12
Re: "Ændringer ligger i luften"
Admin edit: Citat fjernet
med CP elendige sæson skal vi heldige hvis vi kan finde en klub som vil købe ham, og han virker som om han helt har mistet lysten til fodbold, så find en ny klub til ham og få 2-3 mill for ham så er jeg tilfreds.
med CP elendige sæson skal vi heldige hvis vi kan finde en klub som vil købe ham, og han virker som om han helt har mistet lysten til fodbold, så find en ny klub til ham og få 2-3 mill for ham så er jeg tilfreds.
-
Hausser
Re: Truppen
Ja det er lidt mystisk, men jeg må indrømme jeg tror han har ramt et regulært formdyk, måske på grund af en lidt useriøs levestil, syntes det er svært at se hvad der ellers kan forklare det..
-
Jesper BW1100
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> måske på grund af en lidt useriøs levestil
Det baserer du på hvad?
-------------------------------------------------------
> måske på grund af en lidt useriøs levestil
Det baserer du på hvad?
-
Hausser
Tja, var det ikke vores fysiske træner som forklarede at han var vant til at spise 3 stykker wienerbrød og drikke 3 kopper kaffe inden han skulle spille bold? Jeg ved det ikke, men syntes det er underligt at han pludselig er helt uden for truppen og dårlig form tror jeg er en forklarende faktor..
-
Vinding
Årets mentalt vigtigste kamp
Efter den seneste uge, kan det ikke komme bag på nogen, at denne kamp er mental vigtig for hele holdet og organisationen.
Kommer vi tidligt bagud (hvilket jeg ikke håber) er jeg bange for at det kan gå helt galt. Specielt efter den pres der har været fra medierne og omverdenen i den forgange uge.
Håber på et hurtigt mål fra Frank...
Vinding
Kommer vi tidligt bagud (hvilket jeg ikke håber) er jeg bange for at det kan gå helt galt. Specielt efter den pres der har været fra medierne og omverdenen i den forgange uge.
Håber på et hurtigt mål fra Frank...
Vinding
-
tubbe93
FCN - FCM TV ?
Nu viser de jo VM på tv2sport, så de viser først fra kampen af 14:30, nogen der ved hvor man kan se de første 30 min. ?
-
Bjerg90
Re: FCN - FCM TV ?
Tror den eneste mulighed er at købe streamingen på tv2sport.dk til 39,-
-
Persian_Wolf
Man kan umiddelbart stream den hos Danish Delight; http://www.myp2p.eu/broadcast.php?match ... art=sports
Men deres kilde er også tv2sport, så tvivler på at DD viser de første 30 min. MEDMINDRE DD anvender tv2sports WEBSTREAMING som kilde. Så kan vi se kampen den vej.
Men deres kilde er også tv2sport, så tvivler på at DD viser de første 30 min. MEDMINDRE DD anvender tv2sports WEBSTREAMING som kilde. Så kan vi se kampen den vej.
-
tubbe93
hvordan for man det der TVU til at virke, har downloadet det, men kan ikk finde kanalen, og når man trykker på linket viser den ingen ting, har fundet A-VM med danmark som også er over TVU og det kan den heller ikk vise..
-
Ravnen
Hva pokker, viser de ikke engang hele kampen. Det er da for dårligt de skal spille kl 14 så, det er vel flyttet dertil for TVs skyld...
-
Simon
Kunne det tænkes at kampen først begynder kl. 14:30? Der er heller ikke kommet en opstilling på fcm.dk endnu, som der plejer at gøre en time før kickoff.
-
tubbe93
den står bare som kl. 14 på FCMs hjemmeside ,.. Og inde på Tv2sports hjemmeside, står den også som kl. 14.00
-
kopien
på drs teksttv står der kl 14.00 og de plejer da at have ret godt styr på det... ringer du ikke bare derover og hører ad Simon?? 
kopi.
kopi.
-
Xort
Så skal de skynde sig, for der er "søndagsbold" kl 15.55 og næste kamp kl 16..
-
kopien
ja okay dårligt formuleret af mig...
under dr tekstv side 271, kamp nummer 126, står den til at begynde kl 14.00
håber det gjorde det nemmere at forstå??
under dr tekstv side 271, kamp nummer 126, står den til at begynde kl 14.00
håber det gjorde det nemmere at forstå??