Er der nogen der kommer over til kampen fra det jyske ?
FCN - FCM
-
Hausser
Re: FCN - FCM
Kamp ét efter en af de største fadæser i klubbens historie og dermed også første eksamensdag for Thomasberg og resten af trænerteamet. Faget er historie, ikke det sværeste fag og er man inde i pensum så skal der nok falde en god karakter af.
Jeg er spændt på hvordan man vælger at gribe kampen an fra trænernes side. Ret beset så burde indsatsen mod SønderjyskE koste ihvertfald Califf og C.P en startplads, begge var de en katastrofe mod sønderjyderne og begge har de leveret et uacceptabelt dårligt forår som ganske enkelt ikke er en startopstilling i FCM værdig. Dertil kan man tilføje Thyge, men nu scorede han trods alt en kasse mod sønderjyskE og på den baggrund, vil det måske virke mærkværdigt at ofre ham.
Jeg er dog i tvivl om at SønderjyskE-kampen kommer til at koste de hoveder som den retteligt burde. Nu har truppen jo ligesom givet håndslag på at tingene skal gøres bedre og man har forsøgt at rykke tættere sammen i et forsøg på at redde træneren og egen røv. Det tror jeg faktisk kommer til at frede de spillere som har underpræsteret så voldsomt.
Ellers er det godt nyt at Kolja er meget tæt på at blive klar igen, forhåbentlig kan han bidrage med noget sikkerhed og stabilitet til den defensiv som har ser mere skrøbelig ud end vådt rispapir.
Håber personligt på følgende opstilling:
Heinze
Kolja - Ipsa - Reid - Jessen
Siv - Albæk - Salami - Borring
Thyge
Frank
Mener Siv bør starte på højrekanten hvis altså ikke Danny O. blir klar. Selv om Leon Jessen ikke har været udpræget dårlig på den plads, så er vi altså afhængig af en dynamik og drive fra de kanter som Jessen ganske enkelt har og det gælder specielt når vi spiller med Thyge som den hængende angriber. Med Jessen som den ene kant, mener jeg faktisk holdet bliver for defensivt og vi får svært ved at skabe et tilstrækkeligt antal chancer.
Opskriften mod FCN, må være en lidt henholdende spillestil. FCN skal nok komme fremad banen, det ligger til dem og så må vores opgave være at fange dem i opstillingerne og så udfordre deres skrøbelige forsvar. Dødbolde bør også være noget som man har fokuseret ekstra på i ugens løb, FCN ser bestemt ikke stærke ud på dem.
Klokken er 5 i 12 D'herrer, hvis i mener at i står 100% bag Thomasberg og vil redde ham fra fyring, så er det nu i skal vise det! Leverer vi som vi gjorde mod SønderjyskE, så har vi ikke nogen cheftræner længere, det må resultatet af ugens krisemøde betyde..
Jeg er spændt på hvordan man vælger at gribe kampen an fra trænernes side. Ret beset så burde indsatsen mod SønderjyskE koste ihvertfald Califf og C.P en startplads, begge var de en katastrofe mod sønderjyderne og begge har de leveret et uacceptabelt dårligt forår som ganske enkelt ikke er en startopstilling i FCM værdig. Dertil kan man tilføje Thyge, men nu scorede han trods alt en kasse mod sønderjyskE og på den baggrund, vil det måske virke mærkværdigt at ofre ham.
Jeg er dog i tvivl om at SønderjyskE-kampen kommer til at koste de hoveder som den retteligt burde. Nu har truppen jo ligesom givet håndslag på at tingene skal gøres bedre og man har forsøgt at rykke tættere sammen i et forsøg på at redde træneren og egen røv. Det tror jeg faktisk kommer til at frede de spillere som har underpræsteret så voldsomt.
Ellers er det godt nyt at Kolja er meget tæt på at blive klar igen, forhåbentlig kan han bidrage med noget sikkerhed og stabilitet til den defensiv som har ser mere skrøbelig ud end vådt rispapir.
Håber personligt på følgende opstilling:
Heinze
Kolja - Ipsa - Reid - Jessen
Siv - Albæk - Salami - Borring
Thyge
Frank
Mener Siv bør starte på højrekanten hvis altså ikke Danny O. blir klar. Selv om Leon Jessen ikke har været udpræget dårlig på den plads, så er vi altså afhængig af en dynamik og drive fra de kanter som Jessen ganske enkelt har og det gælder specielt når vi spiller med Thyge som den hængende angriber. Med Jessen som den ene kant, mener jeg faktisk holdet bliver for defensivt og vi får svært ved at skabe et tilstrækkeligt antal chancer.
Opskriften mod FCN, må være en lidt henholdende spillestil. FCN skal nok komme fremad banen, det ligger til dem og så må vores opgave være at fange dem i opstillingerne og så udfordre deres skrøbelige forsvar. Dødbolde bør også være noget som man har fokuseret ekstra på i ugens løb, FCN ser bestemt ikke stærke ud på dem.
Klokken er 5 i 12 D'herrer, hvis i mener at i står 100% bag Thomasberg og vil redde ham fra fyring, så er det nu i skal vise det! Leverer vi som vi gjorde mod SønderjyskE, så har vi ikke nogen cheftræner længere, det må resultatet af ugens krisemøde betyde..
-
Ravnen
Glimrende indlæg. Man mærker næsten fysisk presset på både træner og trup. Der skal virkelig ske mærkbare forbedringer, det er den store eksamensdag, mere end nogensinde efter den katastrofale kamp mod Sønderjyske.
Snakken internt i truppen kan meget vel hæmme Thomasbergs taktiske muligheder, for som du rigtigt skriver så kan han dårligt sætte folk af efter sådan en snak.
Visse spillere trænger ellers gevaldigt til en tur på bænken, men det bliver næppe nu.
Men selvom det går godt med FCN, så er resten af kampene denne sæson en eksamen. På en måde er det godt, for kan Thomasberg komme igennem dette, så har han det der skal til. Erik havde også en downperiode som han kom styrket ud af. Så nu bliver det spændende.
Snakken internt i truppen kan meget vel hæmme Thomasbergs taktiske muligheder, for som du rigtigt skriver så kan han dårligt sætte folk af efter sådan en snak.
Visse spillere trænger ellers gevaldigt til en tur på bænken, men det bliver næppe nu.
Men selvom det går godt med FCN, så er resten af kampene denne sæson en eksamen. På en måde er det godt, for kan Thomasberg komme igennem dette, så har han det der skal til. Erik havde også en downperiode som han kom styrket ud af. Så nu bliver det spændende.
-
Snowlax
Glæder mig utroligt meget til at se drengene i kamp igen efter mødetr med Ørgaard. Håber vi stiller op med 2 angribere, da Frank ikke rigtig kan bruges til noget som ene angriber. Han kan ikke løbe fra forsvaret og hvis han holder på bolden og kommer tilbage i banen får vi ikke chancen for at spille dybe bolde. Mener ikke Thyge kan bruges til angriber, har set hvor store problemer han har med at lave de rigtige løb når han ligger bag Frank.
Håber på følgende opstilling
--------------Raska------------
---Kolja---Reid---Ipsa---Jessen
--Siv--Florescu--Thyge--Borring
---------Ken----Frank----------
Mener ikke Raska på nogen måde har spillet sig af holdet. Han kan umuligt klandres for nogle af målene med SønderjyskE, og han viser mere autoritet end Heinze gør i feltet.
Fordi jeg har valgt Ken F i stedet Jude, er at jeg mener ikke Jude er klar/stærk nok til at starte inde, mener at han skal skiftes ind efter en time, når spillerne så småt er begyndt at blive en smule trætte, for det er der han er rigtig god.
Tror på en sejr til FCM hvis man kan holde FCN fra at score, for vi skal nok få mulighederne til et par scoringer i kampen, da FCN ikke har det mest skræmmende forsvar. Og hvis man kan fange dem i omstillingsspillet, så er der ikke mange som kommer med hjem og dækker op..
Sejr til drengene på 2-0...
Håber på følgende opstilling
--------------Raska------------
---Kolja---Reid---Ipsa---Jessen
--Siv--Florescu--Thyge--Borring
---------Ken----Frank----------
Mener ikke Raska på nogen måde har spillet sig af holdet. Han kan umuligt klandres for nogle af målene med SønderjyskE, og han viser mere autoritet end Heinze gør i feltet.
Fordi jeg har valgt Ken F i stedet Jude, er at jeg mener ikke Jude er klar/stærk nok til at starte inde, mener at han skal skiftes ind efter en time, når spillerne så småt er begyndt at blive en smule trætte, for det er der han er rigtig god.
Tror på en sejr til FCM hvis man kan holde FCN fra at score, for vi skal nok få mulighederne til et par scoringer i kampen, da FCN ikke har det mest skræmmende forsvar. Og hvis man kan fange dem i omstillingsspillet, så er der ikke mange som kommer med hjem og dækker op..
Sejr til drengene på 2-0...
-
Bobby
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed
Med henblik på ovenstående er alle skadede spillere klar igen. Dog er CP og Juelsgård tvivlsomme. Hvis de ikke er kampklare, ser jeg gerne en opstilling, der ser således ud.
Heinze
Kolja - Ipsa - Reid - Leon
Danny - Florescu (ny anfører) - Salami - Borring
Fagerberg - Frank
For det første mener jeg Heinze er bedre end Raska.
I forsvaret skal Califf en tur på bænken. Han er ganske enkelt ikke god nok og IMO et fejlkøb. Leon er en fuldgod erstatning for CP og Juelsgård, såfremt de ikke er klar.
Hvis Danny er klar må han være den bedste på højrekanten på trods af hans uheldige udtalelser i ugens løb. På den centrale midtbane mener jeg ikke der kan være tvivl og med Thygesen ude, er det IMO oplagt at gøre Florescu til anfører (alternativt Kolja).
Jeg synes bestemt Thygesen trænger til en tur på bænken og ser gerne Fagerberg tilbage. Han har fået lidt selvtillid på 2. holdet med et par mål i de seneste kampe.
Med henblik på ovenstående er alle skadede spillere klar igen. Dog er CP og Juelsgård tvivlsomme. Hvis de ikke er kampklare, ser jeg gerne en opstilling, der ser således ud.
Heinze
Kolja - Ipsa - Reid - Leon
Danny - Florescu (ny anfører) - Salami - Borring
Fagerberg - Frank
For det første mener jeg Heinze er bedre end Raska.
I forsvaret skal Califf en tur på bænken. Han er ganske enkelt ikke god nok og IMO et fejlkøb. Leon er en fuldgod erstatning for CP og Juelsgård, såfremt de ikke er klar.
Hvis Danny er klar må han være den bedste på højrekanten på trods af hans uheldige udtalelser i ugens løb. På den centrale midtbane mener jeg ikke der kan være tvivl og med Thygesen ude, er det IMO oplagt at gøre Florescu til anfører (alternativt Kolja).
Jeg synes bestemt Thygesen trænger til en tur på bænken og ser gerne Fagerberg tilbage. Han har fået lidt selvtillid på 2. holdet med et par mål i de seneste kampe.
-
Bobby
Bobby Skrev:
-------------------------------------------------------
> http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedID=4569&mode
> =laes_nyhed
>
> Med henblik på ovenstående er alle skadede
> spillere klar igen. Dog er CP og Juelsgård
> tvivlsomme. Hvis de ikke er kampklare, ser jeg
> gerne en opstilling, der ser således ud.
>
> Heinze
>
> Kolja - Ipsa - Reid - Leon
>
> Danny - Florescu (ny anfører) - Salami - Borring
>
> Fagerberg - Frank
>
> For det første mener jeg Heinze er bedre end
> Raska.
>
> I forsvaret skal Califf en tur på bænken. Han er
> ganske enkelt ikke god nok og IMO et fejlkøb. Leon
> er en fuldgod erstatning for CP og Juelsgård,
> såfremt de ikke er klar.
>
> Hvis Danny er klar må han være den bedste på
> højrekanten på trods af hans uheldige udtalelser i
> ugens løb. På den centrale midtbane mener jeg ikke
> der kan være tvivl og med Thygesen ude, er det IMO
> oplagt at gøre Florescu til anfører (alternativt
> Kolja).
>
> Jeg synes bestemt Thygesen trænger til en tur på
> bænken og ser gerne Fagerberg tilbage. Han har
> fået lidt selvtillid på 2. holdet med et par mål i
> de seneste kampe.
Ups. Havde lige misset at Florescu har karantæne. Så må Albæk overtage hans plads og Kolja må tage anførerbindet.
-------------------------------------------------------
> http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedID=4569&mode
> =laes_nyhed
>
> Med henblik på ovenstående er alle skadede
> spillere klar igen. Dog er CP og Juelsgård
> tvivlsomme. Hvis de ikke er kampklare, ser jeg
> gerne en opstilling, der ser således ud.
>
> Heinze
>
> Kolja - Ipsa - Reid - Leon
>
> Danny - Florescu (ny anfører) - Salami - Borring
>
> Fagerberg - Frank
>
> For det første mener jeg Heinze er bedre end
> Raska.
>
> I forsvaret skal Califf en tur på bænken. Han er
> ganske enkelt ikke god nok og IMO et fejlkøb. Leon
> er en fuldgod erstatning for CP og Juelsgård,
> såfremt de ikke er klar.
>
> Hvis Danny er klar må han være den bedste på
> højrekanten på trods af hans uheldige udtalelser i
> ugens løb. På den centrale midtbane mener jeg ikke
> der kan være tvivl og med Thygesen ude, er det IMO
> oplagt at gøre Florescu til anfører (alternativt
> Kolja).
>
> Jeg synes bestemt Thygesen trænger til en tur på
> bænken og ser gerne Fagerberg tilbage. Han har
> fået lidt selvtillid på 2. holdet med et par mål i
> de seneste kampe.
Ups. Havde lige misset at Florescu har karantæne. Så må Albæk overtage hans plads og Kolja må tage anførerbindet.
-
Dondy
Hvis man sætter Albæk på banen istedet for Thygesen så synes jeg man har tabt virkelighedsfornemmelsen. Albæk er altså ikke i nærheden af Thygesen endnu og jeg synes Thygesen endelig begynder at ligne en farlig midtbane spiller vi ved han kan være.
Han havde flere gode skud med SønderjyskE og var i mine øjne faktisk en af de bedste. Det vil være synd at tage ham af holdet nu.
Ellers er jeg enig i at Fagerberg bør indgå i truppen igen da vi har brug for en ekstra "rigtig" angriber.
Han havde flere gode skud med SønderjyskE og var i mine øjne faktisk en af de bedste. Det vil være synd at tage ham af holdet nu.
Ellers er jeg enig i at Fagerberg bør indgå i truppen igen da vi har brug for en ekstra "rigtig" angriber.
-
Hausser
"Ændringer ligger i luften"
Det siger Frank til Tipsbladet http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-liga ... sig-sammen
Forhåbentlig betyder det at både C.P og Califf får en tiltrængt tænkepause. Specielt C.P bør virkelig overveje hvad det er han vil med sin karriere, skal han til udlandet til sommer så skal han tage sig meget sammen og løfte sit spil markant, det han præsterer p.t. rækker ikke engang til superligaen.
Forhåbentlig betyder det at både C.P og Califf får en tiltrængt tænkepause. Specielt C.P bør virkelig overveje hvad det er han vil med sin karriere, skal han til udlandet til sommer så skal han tage sig meget sammen og løfte sit spil markant, det han præsterer p.t. rækker ikke engang til superligaen.
-
Ravnen
Re: "Ændringer ligger i luften"
Christopher Poulsen er også gået fuldstændig kold, efter han røg af landsholdet. Jeg er bange for det er noget mentalt, han havde kæmpet i mange år for den landsholdsdebut, been there done that, måske har det slukket en motivationsknap inde i ham, særligt da han ikke slog til?
-
Andersbk
Floresco har karantæne mod Fcn,
Heinze
Kolja(anfører) - Ipsa - Reid - Leon
Danny - Thygensen (evt Albæk) - Salami - Borring
Fagerberg - Frank
Den kamp skal vindes.
Heinze
Kolja(anfører) - Ipsa - Reid - Leon
Danny - Thygensen (evt Albæk) - Salami - Borring
Fagerberg - Frank
Den kamp skal vindes.
-
Tatiana
Ledige pladser i bussen
Der er nu 4 ledige pladser tilbage.
Interesseret?
Så ring til Kenn på tlf. 40196673
Interesseret?
Så ring til Kenn på tlf. 40196673
-
Hausser
Re: Truppen
Er der nogen der kan bekræfte min fornemmelse af at Fagerberg er i dårlig form, ellers syntes jeg godt nok det er underligt han ikke er med i truppen, når nu han har lavet et par kasser for reserverne?
Gælder mig dog over at Oliseh endelig er med i truppen, håber han kommer ind og får noget spilletid, tror på at han kan gøre en forskel..
Gælder mig dog over at Oliseh endelig er med i truppen, håber han kommer ind og får noget spilletid, tror på at han kan gøre en forskel..
-
Dondy
Re: Truppen
Synes virkeligt også det er underligt at Fagerberg ikke er med i truppen, synes dog det er godt han får vist på anden holdet at han stadigvæk ved hvor målet står. Håber det er godt for ham og at han snart er tilbage på første holdet.