Grotesk slutkamp
-
Jydepower
Re: Grotesk slutkamp
Thomas Lund, jeg kan forsikre dig for at BIF slår Aab i pokalen! Ingen bange anelser her fra, ud over at Randers nærmer sig s: ?!
-
Ravnen
Vi skulle da gerne slå Sønderjyske, og så er vi 8 point foran både Aab og Randers, det bør vi kunne holde.
Aab ser ualmindeligt skidt kørende ud, jeg tror ikke de klarer Brøndby.
Aab ser ualmindeligt skidt kørende ud, jeg tror ikke de klarer Brøndby.
-
Thomas Lund
Ja så skete det og nu kan alle spekulationer starte, allerede når AaB på søndag møder FCK i Parken.
Lund
Lund
-
ikastbo
Bare lige for at få styr på tingendene... Efters AAB sejer over Bif, er FCM`s mulighedder for at deltage i UEFA èn så godt som væk.... har jeg ret??? er der nogle der kan bekræftige mig i dette
-
Colt Sivas
ikastbo Skrev:
-------------------------------------------------------
> Bare lige for at få styr på tingendene... Efters
> AAB sejer over Bif, er FCM`s mulighedder for at
> deltage i UEFA èn så godt som væk.... har jeg
> ret??? er der nogle der kan bekræftige mig i dette
Hvis FCK bliver mester skal i op på 3 pladsen.
> Bare lige for at få styr på tingendene... Efters
> AAB sejer over Bif, er FCM`s mulighedder for at
> deltage i UEFA èn så godt som væk.... har jeg
> ret??? er der nogle der kan bekræftige mig i dette
Hvis FCK bliver mester skal i op på 3 pladsen.
-
Colt Sivas
Thomas Lund Skrev:
> Ja så skete det og nu kan alle spekulationer
> starte, allerede når AaB på søndag møder FCK i
> Parken.
>
> Lund
Det er vel ikke anderledes end I kan spekulere i at Brøndby bliver mester og tabe til dem. Og derved komme i Europa via 4. pladsen.
> Ja så skete det og nu kan alle spekulationer
> starte, allerede når AaB på søndag møder FCK i
> Parken.
>
> Lund
Det er vel ikke anderledes end I kan spekulere i at Brøndby bliver mester og tabe til dem. Og derved komme i Europa via 4. pladsen.
-
ikastbo
Og det sker så ik...altså FCM på 3 pladsen.. humm sådan er det vel så..
-
Colt Sivas
Jamen FCK er jo ikke sikker på guld endnu. De har både OB og Brøndby. Vinder FCK pokalen og Brøndby/OB bliver mester er 4. pladsen i spil igen.
-
Altoriso
Hvis FCK vinder pokalturneringen over AAB må FCK ikke vinde ligaturneringen, da de så skal gå videre igennem pokalturneringen, som rangerer højere end feks 2. pladsen
Hvis AAB vinder pokalen er de videre og vi kan kun komme videre med minimum en 3. plads
Hvis AAB vinder pokalen er de videre og vi kan kun komme videre med minimum en 3. plads
-
ikastbo
Godt så... Dvs. alt er stadig åbent...
eller.....hva nu man vil mene om det.
-
Rooney
Læs nu hva manden har skrevet i sit allerførste inlæg..
Der pointere han netop at vi både har OB og Brøndby til sidst.
Der pointere han netop at vi både har OB og Brøndby til sidst.
-
Ravnen
Det ville være fint hvis OB vandt, to år uden Kjøwenhavnsk mesterhold ville være godt, selvom OB selvfølgelig er en konkurrent, men det er Brøndby jo også..
-
Niller09
Hvis FC Midtjylland taber til både Brøndby og OB, hvor stor er chancen for at FC Midtjylland ligger på 4. pladsen. Randers og AGF ligger jo kunne 5 point efter og Aab 7 point. Jeg ville gerne komme med en påstand om at der støre chance for at FC Midtjylland ender på 6. pladsen end nummer 4. Med det spil de præstere for tiden, skal de sku være glad for det. Mener heller ikke det her FC Midtjylland fortjener/ eller har evnerne til at repræsentere Danmark i Europa.
-
mousebreaker
Som de spiller i denne sæson har du da ret i at FCM ville være et skidt valg at sende ud i Europa. Men der kan altså ske meget inden næste sæson går i gang.
Det er i krisetider at ledelsen i FCM skal vise deres værd og få taget nogle beslutninger der kan vende udviklingen. Spillerindkøb er et klart krav hvis vi skal gøre os forhåbninger om at se os i toppen næste sæson. Ny træner eller ej bør også være på bordet når ledelsen snakker fremtid. Derudover må de mange skader der har været også sætte spørgsmålstegn ved, om der skal ske ændringer i sundhedssektoren. Spillerne har vist klare mangler i deres mentale parathed i kampene set over en bred kam i denne sæson. Derfor må der også stilles spørgsmålstegn ved om det er de rette "hjernedoktorer" vi har tilkoblet truppen.
Inden der er brugere i graven der råber at man da bør komme med forslag om, hvilke spillere der skal købes ind til hvilke positioner på banen, hvilken ny træner man vil foreslå eller sågar hvilken ny hjernevrider der skal tilkobles FCM
, så vil jeg sige at det har ledelsen garanteret et bedre bud på end mig. Ørgaard har vel - forhåbentlig
- et bedre kendskab til interessante spillere i europa end jeg har.
Jeg håber og tror at denne sæson får ledelsen til at tage arbejdstøjet på, og at de specielt i sommerens transfervindue får indkøbt nogle erfarne profiler som kan højne niveauet i truppen og ikke blot talenter der måske på sigt kan sælges. Talent har vi masser af og der kommer hele tiden nyt blod fra akademiet.
Vi har mere end nogensinde brug for en god sæsonstart.
Det er i krisetider at ledelsen i FCM skal vise deres værd og få taget nogle beslutninger der kan vende udviklingen. Spillerindkøb er et klart krav hvis vi skal gøre os forhåbninger om at se os i toppen næste sæson. Ny træner eller ej bør også være på bordet når ledelsen snakker fremtid. Derudover må de mange skader der har været også sætte spørgsmålstegn ved, om der skal ske ændringer i sundhedssektoren. Spillerne har vist klare mangler i deres mentale parathed i kampene set over en bred kam i denne sæson. Derfor må der også stilles spørgsmålstegn ved om det er de rette "hjernedoktorer" vi har tilkoblet truppen.
Inden der er brugere i graven der råber at man da bør komme med forslag om, hvilke spillere der skal købes ind til hvilke positioner på banen, hvilken ny træner man vil foreslå eller sågar hvilken ny hjernevrider der skal tilkobles FCM
Jeg håber og tror at denne sæson får ledelsen til at tage arbejdstøjet på, og at de specielt i sommerens transfervindue får indkøbt nogle erfarne profiler som kan højne niveauet i truppen og ikke blot talenter der måske på sigt kan sælges. Talent har vi masser af og der kommer hele tiden nyt blod fra akademiet.
Vi har mere end nogensinde brug for en god sæsonstart.