Mål af Baba Collins

Om FC Midtjylland og Black Wolves
kenny

Mål af Baba Collins

Indlæg af kenny »

FCM-Lyngby 2-0 (Mickey Berg,Baba Collins) yngliga
Senest rettet af kenny 30. maj 2005, 01:05, rettet i alt 1 gang.

fadlaa

men DS tabte

Indlæg af fadlaa »

Silkeborg- ikast 2 0

bw152/michael

Re: men DS tabte

Indlæg af bw152/michael »

Nogle der så kampen, hvem var med, hvordan spillede de???

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Jeg så ikke kampen. Men fandt dette link på silkeborgs glimrende hjemmeside. Som altid meget detaljeret gengivelse.

http://www.sif-support.dk/VisData.asp?ID=4085&M=1

bw152/michael

Indlæg af bw152/michael »

Okay. Ja, dejlig detaljeret. Tak for hjælpen!

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Ja det er en hjemmeside der vil noget sammenlignet med vores "hjemmeside" Tror faktisk ALDRIG jeg har set hverken optakt eller resume af en DS kamp på vores hjemmeside. Men gider nu ik starte en ny debat om emnet. Vi er alle klar over herinde af fcm.dk ikke holder standarten for hva man kan forvente af en superligaklub.

Mose

Re: Mål af Baba Collins

Indlæg af Mose »

Jeg var på stadion og ventede spændt på at se Baba Collins i aktion.

Han er en rigtig god spiller, men ud fra det jeg så idag, skal vi alså ikke forvente, at han går direkte ind i startopstillingen, når han får sin spillertilladelse.

Collins er stærkere fysisk end de andre nigerianere, men han har naturligvis endnu store mangler. Vores afrikanske venner er store talenter, men de er alså kun 16-17 år, og de skal have et par år inden de er klar til SAS Arena.

Vi har også danske talenter. I dag var det Juelsgaard der faldt i øjnene. Fantastisk venstrekant vi givet kommer til at se mere til.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Nu kan man så også sammenligne SIF med en lille døgnkiosk med få arbejdsopgaver, hvorimod FCM mere kan sammenlignes med en Føtex eller lign., hvor der er travlhed med en hel masse større opgaver...

Halkjær

Indlæg af Halkjær »

okay.. så er det i orden

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

ja sådan kan man osse fornægte at vi har et seriøst problem mht hjemmeside

Besvar