Fcm- Randers
-
Jydepower
Re: Spillernes holdning
Jeg er mildestalt ligeglad om :
- Spillet er poleret
- Om vi får 5 røde kort
- Om vi spiller med 10 målmænd
- Om vi lader Ken Fagerberg spille sweeper
- Om Kim C. starter inde
... Osv., Bare vi får 3 point
- Spillet er poleret
- Om vi får 5 røde kort
- Om vi spiller med 10 målmænd
- Om vi lader Ken Fagerberg spille sweeper
- Om Kim C. starter inde
... Osv., Bare vi får 3 point
-
Kriek/Alex
Re: Evaluering og karakterer
Jamen du har da fuldstændig ret, men der skal også takatiske ændringer til!
Vi laver ikke andet end lange bolde, og randers havde læst os fuldstændig rigtig, og via primitivt og sikker defensiv kom vi ikke til nogle chancer.. Hvis vi ikke ændrer vores taktik/spil, så kan alle hold slå os ved at stille forsvaret en 15-20 meter længere tilbage..
At viljen langt fra er der er ikke noget nyt - det er ikke TT's skyld - allerede under Erik så vi det ofte - specielt på udebane..
Jeg hader når spillerne ingen vilje viser - jeg vil gerne snart se en kamp hvor vi har en masse vilje og fight og vi taber end at vi er dovne, men heldige og vinder..
Jeg tror dog også, at hvis viljen og fighten er der, så vinder vi..
Og så skal de satme afslutte meget mere udfra (og når de har bolden i feltet) istedet for at spille samba bold i modstandernes felt mens man er alene mod 7 spillere.
Vi laver ikke andet end lange bolde, og randers havde læst os fuldstændig rigtig, og via primitivt og sikker defensiv kom vi ikke til nogle chancer.. Hvis vi ikke ændrer vores taktik/spil, så kan alle hold slå os ved at stille forsvaret en 15-20 meter længere tilbage..
At viljen langt fra er der er ikke noget nyt - det er ikke TT's skyld - allerede under Erik så vi det ofte - specielt på udebane..
Jeg hader når spillerne ingen vilje viser - jeg vil gerne snart se en kamp hvor vi har en masse vilje og fight og vi taber end at vi er dovne, men heldige og vinder..
Jeg tror dog også, at hvis viljen og fighten er der, så vinder vi..
Og så skal de satme afslutte meget mere udfra (og når de har bolden i feltet) istedet for at spille samba bold i modstandernes felt mens man er alene mod 7 spillere.
-
Xort
Re: Spillernes holdning
Jydepower Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg er mildestalt ligeglad om :
> - Spillet er poleret
> - Om vi får 5 røde kort
> - Om vi spiller med 10 målmænd
> - Om vi lader Ken Fagerberg spille sweeper
> - Om Kim C. starter inde
> ... Osv., Bare vi får 3 point
Men vi får ikke de 3 point nok antal gange i løbet af sæsonen hvis ikke drengene kæmper, og gør en ære ud af at få lov til at spille i den sorte trøje...
> Jeg er mildestalt ligeglad om :
> - Spillet er poleret
> - Om vi får 5 røde kort
> - Om vi spiller med 10 målmænd
> - Om vi lader Ken Fagerberg spille sweeper
> - Om Kim C. starter inde
> ... Osv., Bare vi får 3 point
Men vi får ikke de 3 point nok antal gange i løbet af sæsonen hvis ikke drengene kæmper, og gør en ære ud af at få lov til at spille i den sorte trøje...
-
BW - 665
Re: Thygesen får garanti
http://www.onside.dk/node/31393
... Er jeg den eneste der er en smule uforstående overfor den her nyhed?
Jeg håber virkelig Onsides vinkling er forkert, og der med den "sædvanlige plads på midtbanen" menes i rollen som hængende angriber, for at sætte Albæk af for at Thyge kan spille centralt er i min rolle ENDNU en fadæse!
Men uanset om der hentydes til foran midtbanen, eller i stedet for Albæk, så synes jeg det er komplet uforståeligt at man går ud over giver garantier om placering og spilletid til spillerne efter så mange usikre præstationer, og især ikke til Thyge som ikke har bidraget med noget som helst mærkbart i de seneste 5 kampe.
Tror vores anfører har lidt for høj status hos sin tidligere assistenttræner...
... Er jeg den eneste der er en smule uforstående overfor den her nyhed?
Jeg håber virkelig Onsides vinkling er forkert, og der med den "sædvanlige plads på midtbanen" menes i rollen som hængende angriber, for at sætte Albæk af for at Thyge kan spille centralt er i min rolle ENDNU en fadæse!
Men uanset om der hentydes til foran midtbanen, eller i stedet for Albæk, så synes jeg det er komplet uforståeligt at man går ud over giver garantier om placering og spilletid til spillerne efter så mange usikre præstationer, og især ikke til Thyge som ikke har bidraget med noget som helst mærkbart i de seneste 5 kampe.
Tror vores anfører har lidt for høj status hos sin tidligere assistenttræner...
-
Helena90
Re: Evaluering - Heinze
Jeg synes, at Heinze er en dygtig målmand.
Det kan godt være at han ikke holder nullet, men han står godt. Ser man på en målmand som AaBs Karim Zaza, som har holdet nullet mod Celtic, men han spiller fandme dårligt normalt. I sidste AaB-FCM kamp spillede Heinze sq 10 gange bedre end Zaza.
Det kan godt være at han ikke holder nullet, men han står godt. Ser man på en målmand som AaBs Karim Zaza, som har holdet nullet mod Celtic, men han spiller fandme dårligt normalt. I sidste AaB-FCM kamp spillede Heinze sq 10 gange bedre end Zaza.
-
Arff
Helena90 Skrev:
> Jeg synes, at Heinze er en dygtig målmand.
> Det kan godt være at han ikke holder nullet, men
> han står godt. Ser man på en målmand som AaBs
> Karim Zaza, som har holdet nullet mod Celtic, men
> han spiller fandme dårligt normalt. I sidste
> AaB-FCM kamp spillede Heinze sq 10 gange bedre end
> Zaza.
Står Karim Zaza ikke godt? - hm, det er jeg så overhovedet ikke enig i, faktisk synes jeg han er en af de bedre keepere i ligaen.
Om du synes Henize står godt, må jo være helt op til dig - men hans forcer er pænt sagt ikke i feltet eller på de høje bolde.
> Jeg synes, at Heinze er en dygtig målmand.
> Det kan godt være at han ikke holder nullet, men
> han står godt. Ser man på en målmand som AaBs
> Karim Zaza, som har holdet nullet mod Celtic, men
> han spiller fandme dårligt normalt. I sidste
> AaB-FCM kamp spillede Heinze sq 10 gange bedre end
> Zaza.
Står Karim Zaza ikke godt? - hm, det er jeg så overhovedet ikke enig i, faktisk synes jeg han er en af de bedre keepere i ligaen.
Om du synes Henize står godt, må jo være helt op til dig - men hans forcer er pænt sagt ikke i feltet eller på de høje bolde.
-
Hausser
Den her artikel er mere konkret http://www.bold.dk/nyt/Thygesen-Jeg-er- ... stet-rundt, har står det at Thyge gerne vil spille pladsen bag Frank og mon ikke det dermed er helt sikker at vi stiller om med en midtbane bestående af en kontellation med Salami/Albæk/Florescu og så med Thyge foran.
-
BW - 665
Hausser Skrev:
> Den her artikel er mere konkret
> http://www.bold.dk/nyt/Thygesen-Jeg-er-blevet-kast
> et-rundt, har står det at Thyge gerne vil spille
> pladsen bag Frank og mon ikke det dermed er helt
> sikker at vi stiller om med en midtbane bestående
> af en kontellation med Salami/Albæk/Florescu og så
> med Thyge foran.
Okay, så er jeg en smule mindre overrasket, men det ændrer dog ikke på at jeg synes det er helt forkert, specielt for en evt. signalværdi, at man går ud og giver garantier til spillere. Under hvilke omstændigheder den er givet ved vi selvfølgelig ikke.
Nå, men det positive i det er da for mig at se at vi nu får aflastet både Jude og Fagerberg, ingen af dem har slået tilnærmelsesvist til og så må vi se om Thyge kan bidrage noget mere offensivt når han rykkes længere frem - jeg har min tvivl, men ikke desto mindre er det pt. en bedre løsning end både Jude og Fagerberg som angrebsmakker.
> Den her artikel er mere konkret
> http://www.bold.dk/nyt/Thygesen-Jeg-er-blevet-kast
> et-rundt, har står det at Thyge gerne vil spille
> pladsen bag Frank og mon ikke det dermed er helt
> sikker at vi stiller om med en midtbane bestående
> af en kontellation med Salami/Albæk/Florescu og så
> med Thyge foran.
Okay, så er jeg en smule mindre overrasket, men det ændrer dog ikke på at jeg synes det er helt forkert, specielt for en evt. signalværdi, at man går ud og giver garantier til spillere. Under hvilke omstændigheder den er givet ved vi selvfølgelig ikke.
Nå, men det positive i det er da for mig at se at vi nu får aflastet både Jude og Fagerberg, ingen af dem har slået tilnærmelsesvist til og så må vi se om Thyge kan bidrage noget mere offensivt når han rykkes længere frem - jeg har min tvivl, men ikke desto mindre er det pt. en bedre løsning end både Jude og Fagerberg som angrebsmakker.
-
Claus (BW#1145)
At sætte en meget formsvag Thygesen op som angriber i stedet for Fagerberg er da decideret en falliterklæring.
Hvis Thyge ikke havde hævet den fede check hver den første i hver måned, ville han da helt klart være kandidat til 2. divisions bænk, men netop pga hans navn er der en hype af den anden verden omkring ham.
Fagerberg er klasser bedre på den plads end Thyge.
Hvis Thyge ikke havde hævet den fede check hver den første i hver måned, ville han da helt klart være kandidat til 2. divisions bænk, men netop pga hans navn er der en hype af den anden verden omkring ham.
Fagerberg er klasser bedre på den plads end Thyge.
-
Hausser
Arh, hvad er det der ligefrem får dig til at mene at Fagerberg er mere formstærk end Thyge? Var han det, spillede han nok ikke 2 division i morgen.
Personligt ser jeg dog helst at vi spiller med to angribere og ikke med Thyge som én af de to, han er alt for flagrende og har heller ikke vist sig målfarlig nok. Hvor det så efterlader Thyge ved jeg ikke..
Personligt ser jeg dog helst at vi spiller med to angribere og ikke med Thyge som én af de to, han er alt for flagrende og har heller ikke vist sig målfarlig nok. Hvor det så efterlader Thyge ved jeg ikke..
-
Ravnen
Jeg synes heller ikke Thygesen ligefrem er formsvag, han løber da som en hest. Problemet har været, som Thyge selv siger, at han har spillet for mange forskellige positioner, og at vi reelt intet får ud af ham pt.
Vi har jo faktisk selv, i denne tråd, argumenteret for at Thyge skal væk fra midtbanen. Hans force ligger helt klart som manden bag angriberen, han har aldrig for alvor fungeret andre steder.
Så for mig at se er det ren logik at Thyge nu atter kommer op omkring Frank. Fagerberg har haft masser af chancer, og alene det faktum at han ikke er i truppen samtidig med at Florescu er tilbage, indikerer tydeligt at Thyge skal op. Det står næsten skrevet med syvtommersøm
Jeg tror ikke Thyge som sådan har fået garantier, men Thomasberg ved da også hvor Thyge har præsteret bedst. Thyge har været vikar en tid, nu må han op og vise han stadig kan det han er bedst til, at skabe offensivt.
Vi har jo faktisk selv, i denne tråd, argumenteret for at Thyge skal væk fra midtbanen. Hans force ligger helt klart som manden bag angriberen, han har aldrig for alvor fungeret andre steder.
Så for mig at se er det ren logik at Thyge nu atter kommer op omkring Frank. Fagerberg har haft masser af chancer, og alene det faktum at han ikke er i truppen samtidig med at Florescu er tilbage, indikerer tydeligt at Thyge skal op. Det står næsten skrevet med syvtommersøm
Jeg tror ikke Thyge som sådan har fået garantier, men Thomasberg ved da også hvor Thyge har præsteret bedst. Thyge har været vikar en tid, nu må han op og vise han stadig kan det han er bedst til, at skabe offensivt.
-
Altoriso
Tja man kan jo også sådan rimeligt banalt sige at de har lukket præcis det samme antal mål ind....
Men nogle målmænd er gode/dårlige på nogle områder og andre på andre områder
Jeg har nu altid syntes at Zaza var en ganske habil målmand
Men nogle målmænd er gode/dårlige på nogle områder og andre på andre områder
Jeg har nu altid syntes at Zaza var en ganske habil målmand