Nu sidder jeg her klar til at tage på stadion som så mange søndage. der er 20 min til bussen kører og der er som sædvanligt intet nyt på nettet om dagens opgør som jeg ikke har læst.
Jeg har været forbi Ikast og lørdagstræningen så jeg ved hvad der skal vides men venter bare på at komme på stadion og udbrede mig omkring hvorfor holdet skal spille sådan som jeg gerne vil, som sædvanligt, fristes man til at sige.'
Nå men situationen er at jeg nu lige har lidt tid og så fik jeg en tanke.
Hvad fanden kan vi gøre for at få golk til at blive bare en lille smule mere engageret i fanklub arbejdet generelt, og specifikt, få folk til at bruge vores fremragende nye side??
Gider folk læse sådan en random rant som det jeg har gang i, som en eller anden form for blog op til kampene, uanset om det så handler specifikt om spillet på banen eller alt muligt andet rundt om, så længe der er kontakt til FCM, BW og fodbold?
Personligt har jeg det sådan at jeg gerne ville have aktiviteten på hjemmesiden til at køre af sig selv så jeg igen fik kræfter til at lave noget af det mere kreative jeg gerne vil, men det er lige tyndt nok, når jeg ikke engang kan få nogen til at skrive optakter. Ja jeg ved problemet ligger i at Peter Ross lavede et par stykker så ingen vi sammenlignes med det, for han er god, men heklt ærligt, så er sammenligningsgrundlaget, her de sidste par kampen jo ikke eksisterende.
Faktisk er det jo godt nok med en der laver det argeste lort, hvis bare der er nogen der så siger, det kan jeg gøre bedre.
Der må da være nogen der er friske, der bliver lavet en del her på graven.
Min ide var at den gruppe der er skulle lave tingene kollektivt, altså begynde at skrive sammen på forum, således at ingen skulle påtage sig opgaven personligt, eller måske aftale at skiftes og så hjælpe hinanden.....men ak.
Nå kaffen er ved at være kold, og jeg skal nok have et par bukser på inden jeg hopper på bussen.
Vi ses på stadion.
Random Rant 19 april 2009
-
Hekler
Random Rant 19 april 2009
Senest rettet af Hekler 26. apr 2009, 13:29, rettet i alt 1 gang.
-
Hoffmann
Re: Random Rant 19 april 2009
Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
>. Ja jeg ved problemet ligger i at
> Peter Ross lavede et par stykker så ingen vi
> sammenlignes med det, for han er god, men heklt
> ærligt, så er sammenligningsgrundlaget, her de
> sidste par kampen jo ikke eksisterende.>
Og hvorfor er peter holdt med de totalt fede optakter? savner dem vildt meget, det var virkeligt godt læsestof!!
og jeg skal nok
> have et par bukser på inden jeg hopper på bussen.
>
Ja tak!!
>. Ja jeg ved problemet ligger i at
> Peter Ross lavede et par stykker så ingen vi
> sammenlignes med det, for han er god, men heklt
> ærligt, så er sammenligningsgrundlaget, her de
> sidste par kampen jo ikke eksisterende.>
Og hvorfor er peter holdt med de totalt fede optakter? savner dem vildt meget, det var virkeligt godt læsestof!!
og jeg skal nok
> have et par bukser på inden jeg hopper på bussen.
>
Ja tak!!
-
Peter Ross
Hoffmann Skrev:
> Hekler Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> >. Ja jeg ved problemet ligger i at
> > Peter Ross lavede et par stykker så ingen vi
> > sammenlignes med det, for han er god, men heklt
> > ærligt, så er sammenligningsgrundlaget, her de
> > sidste par kampen jo ikke eksisterende.>
>
> Og hvorfor er peter holdt med de totalt fede
> optakter? savner dem vildt meget, det var
> virkeligt godt læsestof!!
Dovenskab
skal nok se, om jeg kan få nosset mig sammen fremover...
Peter Ross
> Hekler Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> >. Ja jeg ved problemet ligger i at
> > Peter Ross lavede et par stykker så ingen vi
> > sammenlignes med det, for han er god, men heklt
> > ærligt, så er sammenligningsgrundlaget, her de
> > sidste par kampen jo ikke eksisterende.>
>
> Og hvorfor er peter holdt med de totalt fede
> optakter? savner dem vildt meget, det var
> virkeligt godt læsestof!!
Dovenskab
Peter Ross
-
Kent
Peter Ross Skrev:
> Dovenskab
skal nok se, om jeg kan få nosset mig
> sammen fremover...
>
> Peter Ross
Det lyder godt! Jeg er helt enig med Hoffmann, jeg savner også dine optakter, der holdt høj kvalitet. På den anden side, så har vi vidst vundet siden du holdt op med at lave dem......... (måske fordi modstanderne læste dem, og tilpassede deres taktik
> Dovenskab
> sammen fremover...
>
> Peter Ross
Det lyder godt! Jeg er helt enig med Hoffmann, jeg savner også dine optakter, der holdt høj kvalitet. På den anden side, så har vi vidst vundet siden du holdt op med at lave dem......... (måske fordi modstanderne læste dem, og tilpassede deres taktik
-
Hausser
Personligt så savner jeg mere engagement, jeg vil gerne deltage og hjælpe med at udbygge siden, men det ligner ærligt talt et håbløst projekt når der ikke er flere der er villige til at deltage aktivt, 2-3 personer gør det altså ikke alene. Det er demotiverende for mig, når vi kun var 2 der har/havde lyst til at deltage i at lave et spillerarkiv, endda på trods af at alt forarbejdet var gjort.
Jeg har måske været naiv, men troede faktisk at hjemmesiden kunne være med til at skubbe Black Wolves og FCMs fankultur et markant skidt fremad.
Hvis der ikke er nok engagement blandt BW, var det måske værd at overveje om der findes ikke-BWere her på sitet som havde lyst til at give en hånd..
Jeg har måske været naiv, men troede faktisk at hjemmesiden kunne være med til at skubbe Black Wolves og FCMs fankultur et markant skidt fremad.
Hvis der ikke er nok engagement blandt BW, var det måske værd at overveje om der findes ikke-BWere her på sitet som havde lyst til at give en hånd..
-
Bhomaszz
Hausser Skrev:
> Hvis der ikke er nok engagement blandt BW, var det
> måske værd at overveje om der findes ikke-BWere
> her på sitet som havde lyst til at give en hånd..
I'm ready. Jeg ærgrer mig tit over at jeg ikke kan tage del i de mange fasntastiske tilbud jeg hører om gennem den nye bw side, fordi jeg ikke er medlem. Men det er, desværre, bare ikke aktuelt for mig
> Hvis der ikke er nok engagement blandt BW, var det
> måske værd at overveje om der findes ikke-BWere
> her på sitet som havde lyst til at give en hånd..
I'm ready. Jeg ærgrer mig tit over at jeg ikke kan tage del i de mange fasntastiske tilbud jeg hører om gennem den nye bw side, fordi jeg ikke er medlem. Men det er, desværre, bare ikke aktuelt for mig
-
Altoriso
Tag dog og bliv medlem - det koster 41 øre om dagen eller ca 13 kr om måneden, og vi vil da mægtigt gerne have glæde af din hjælp i vores fælles forening 
-
Jydepower
Godt initiativ Hekler - manglede lige en tråd som denne.
Det du påpeger er meget centralt et problem .. "Hvorfor er vi ikke mere engageret"? Jeg mener det er så centralt, så hvis vi får løst problemet så ville vores fanklub udvikle sig med meget hastige skridt. Men nu da mange ikke "gider" at ånde for fodbolden, klubben, fankulturen, det sociale der er i fodbold sammenhold. Det resultere så i at ..
.. tribunen ikke rykker mere end den gør
.. vi ikke møder op til hver kamp, når modstanderen ikke hedder BIF - FCK mv.
.. at sangene ikke bliver sunget igennem, eller at der kommer nye
.. at folk ikke møder op til arrangementer, som f.eks. Pinballkampen.
.. PLASTIC`FANS
Det er blot nogle af de ting som det vil resultere i, når folk ikke er engagerede.
Jeg er er tilhænger af en fankultur, hvor der bliver råbt hele tiden, hvor der i ny og næ bliver futtet lidt "romerlys" og blitz af, og jeg vil så også mene at UBM (når alle er samlet og står sammen som i vejle) er et skridt fremad hvad angår stemning.
Men for at det skal udvikle sig, så kræver jo at man hele tiden prøver at få folk med, hvilket godt kan være svært. Så jeg synes det er fint at BW arrangere nogle arrangementer hvor man så kan mødes socialt hvor det ikke handler specielt meget om fodbold, så skal fansene blot få nogle venner med, og få dem til at gå op i det osv.
Sydsyden (BIF - Faxe ) blev jo heller ikke bygget på en dag, eller 3 år .. men over en lang årrække. Vi skal blot væbne os med tålmodighed og forsætte det arbejde som der nu engang bliver udført i FCM. Men der kan nu sagtens bruges nogle flere frivillige til ALT hvad der bliver fortaget!
^^ Amen for det!
Det du påpeger er meget centralt et problem .. "Hvorfor er vi ikke mere engageret"? Jeg mener det er så centralt, så hvis vi får løst problemet så ville vores fanklub udvikle sig med meget hastige skridt. Men nu da mange ikke "gider" at ånde for fodbolden, klubben, fankulturen, det sociale der er i fodbold sammenhold. Det resultere så i at ..
.. tribunen ikke rykker mere end den gør
.. vi ikke møder op til hver kamp, når modstanderen ikke hedder BIF - FCK mv.
.. at sangene ikke bliver sunget igennem, eller at der kommer nye
.. at folk ikke møder op til arrangementer, som f.eks. Pinballkampen.
.. PLASTIC`FANS
Det er blot nogle af de ting som det vil resultere i, når folk ikke er engagerede.
Jeg er er tilhænger af en fankultur, hvor der bliver råbt hele tiden, hvor der i ny og næ bliver futtet lidt "romerlys" og blitz af, og jeg vil så også mene at UBM (når alle er samlet og står sammen som i vejle) er et skridt fremad hvad angår stemning.
Men for at det skal udvikle sig, så kræver jo at man hele tiden prøver at få folk med, hvilket godt kan være svært. Så jeg synes det er fint at BW arrangere nogle arrangementer hvor man så kan mødes socialt hvor det ikke handler specielt meget om fodbold, så skal fansene blot få nogle venner med, og få dem til at gå op i det osv.
Sydsyden (BIF - Faxe ) blev jo heller ikke bygget på en dag, eller 3 år .. men over en lang årrække. Vi skal blot væbne os med tålmodighed og forsætte det arbejde som der nu engang bliver udført i FCM. Men der kan nu sagtens bruges nogle flere frivillige til ALT hvad der bliver fortaget!
^^ Amen for det!
-
Jydepower
Hekler Skrev:
> Hvad fanden kan vi gøre for at få golk til at
> blive bare en lille smule mere engageret i fanklub
> arbejdet generelt.
Ja, FCM gør det i hvertfald ikke nemt for denne udvikling. Måske er det hele også fint nok, vi bliver nummer 5 og får ikke uefacupplads, og så går vi ikke kolde efter at ryge ud til et af de større hold og så spiller vi godt igen. Så kan det ske at nogle flere mennesker gider at møde op til kampene, arrangementerne, frivillig tifo hjælp, oprydning på stadion mv... Det hele ville bare være så dejligt hvis denne sæson sluttede nu, så vi kan få købt nogle nye spillere og få Florescu og Fagerberg i topform. Ihh altså..
> Hvad fanden kan vi gøre for at få golk til at
> blive bare en lille smule mere engageret i fanklub
> arbejdet generelt.
Ja, FCM gør det i hvertfald ikke nemt for denne udvikling. Måske er det hele også fint nok, vi bliver nummer 5 og får ikke uefacupplads, og så går vi ikke kolde efter at ryge ud til et af de større hold og så spiller vi godt igen. Så kan det ske at nogle flere mennesker gider at møde op til kampene, arrangementerne, frivillig tifo hjælp, oprydning på stadion mv... Det hele ville bare være så dejligt hvis denne sæson sluttede nu, så vi kan få købt nogle nye spillere og få Florescu og Fagerberg i topform. Ihh altså..
-
Peter Ross
Bedre sent end aldrig!
http://www.black-wolves.com/index.php?o ... r&Itemid=2
Og ja, ren reklame! ;o)
Peter Ross
http://www.black-wolves.com/index.php?o ... r&Itemid=2
Og ja, ren reklame! ;o)
Peter Ross