Kontrollør fra AROS vagt "gør i nælderne"

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
BW # 163

Kontrollør fra AROS vagt "gør i nælderne"

Indlæg af BW # 163 »

Uden på nogen måde at fjerne fokus fra BIFs syge crew må man sige at vagten i dette klip laver noget meget meget dumt;

http://www.youtube.com/watch?v=4A6xRAJY ... r_embedded

Dette understreger ikke bare behovet for en bedre uddannelse af kontrollørkorpset, men også en mere professionel ageren fra arrangørernes side, da de jo har hyret vagtkorpset.Hvor var for øvrigt politiet henne i Horsens?

Vedr. GFs fans, var der vist også lidt uro mod FCM jf. diverse fora, men dette lader til at være forbigået i tavshed af medierne - eller var der ikke noget i det?
Senest rettet af BW # 163 16. apr 2009, 14:08, rettet i alt 1 gang.

tubbe93

Re: Kontrollør fra AROS vagt "gør i nælderne"

Indlæg af tubbe93 »

hørte i radion at fem var blevet anholdt i kampen mod GF!

Nu ved jeg ikk hvornår kontrolløren gjorde det, men hvis det var efter der var blevet kastet et romerlys dem, syntes jeg sku det er i orden, at der bliver kastet tilbage!

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

tubbe93 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu ved jeg ikk hvornår kontrolløren gjorde det,
> men hvis det var efter der var blevet kastet et
> romerlys dem, syntes jeg sku det er i orden, at
> der bliver kastet tilbage!

Okay? Så hvis demonstranter kaster sten efter politiet, skal de så begynde at kaste sten tilbage? Der er en grund til at BIF fansene er idioterne, og kontrolørerne er autoriteten - de kan da ikke begynde at synke ned på deres niveau, så ryger autoriteten sig da en tur.

Ham gutten der er tydeligvis ikke af den rigtige mentalitet til at varetage den opgave.

Casper Søe

Indlæg af Casper Søe »

tubbe93 Skrev:
> hørte i radion at fem var blevet anholdt i kampen
> mod GF!
>
> Nu ved jeg ikk hvornår kontrolløren gjorde det,
> men hvis det var efter der var blevet kastet et
> romerlys dem, syntes jeg sku det er i orden, at
> der bliver kastet tilbage!

Så fordi der er en måske 100 stykker som skaber uro og ballade, hvoraf måske kun 10 er hardcore, så er det okay at han som ædru kontrolør/forbillede kaster en ukendt genstand ind i mængden af tusinde BIF fans, hvoraf der helt sikkert også er børn, kvinder og for en sags skyld mænd.

Du er sku ikke helt skarp.

Poulsgaard

Indlæg af Poulsgaard »

Suk.....

Jeg kan ikke begribe hvorfor nogle tror at debatfora er til for at man kan skrive hvad man vil uden at tænke sig om først.

IGNORANT, det er vist det bedst rammende ord, der stadig holder sig inden for gravens regler.

at kontrolløren kunne ramme helt uskyldige med sit kasteskyds skulle så retfærdiggøres ved at nogle kastede efter ham.

Kontrollører (og politiet i øvrigt) er blandt andet på stadion for at sikre at uskyldige kan gå i nogenlunde sikkerhed til fodbold.

Kom igen tubbe, bevis at 93, ikke er din IQ.....

MadsBS

Indlæg af MadsBS »

Aros er der for det meste problemer med.. Desværre kan folk ikke se, at hvis de ikke var der, var der de færre problemer. Har dog hørt, at folk vil blive ved med at kæmpe for deres sag. (dvs. væk med Aros fra danske stadions).

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Det jeg mente med jeg at det var i orden, det var ikk det jeg mente, men at jeg godt kunne forstå ham! Hvis det var mig der blevet kastet efter, ville jeg også kaste igen! Det er selvfølgelig ikk i orden.

Poulsgaard

Indlæg af Poulsgaard »

tubbe93 Skrev:
> Hvis det var mig der blevet kastet efter,
> ville jeg også kaste igen! Det er selvfølgelig ikk
> i orden.

Du ville kaste igen, selv om du mener det ikke er i orden ?
-Jeg tror 93 er dit fødselsår istedet....

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Jeg vil nu mene at det godt for rigtigt mange kan være en legitim måde for dem, at gøre det samme som modparten gør!

Mange mennesker kan da godt finde på at slå tilbage, hvis de feks bliver slået, og mange svarer da også tilbage med samme mønt, hvis de bliver kaldt et eller andet
Mon ikke mange kan nikke genkendende til at hvis ens kone/mand/kæreste har sagt et eller andet grimt, så kan man godt finde på at kalde dem noget tilsvarende eller endda værre
Og det er den "gengældelses-procedure" jeg mener gør sig gældende

En vagt eller anden med en betroet opgave ( lærere, politi, pædagoger osv ) skal dog qua deres stilling ikke ty til sådanne midler

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

jeg ville gøre det, fordi jeg ville være så sure på dem som kaster romerlys efter en! Efterfølgende ville jeg mene det var dumt, og det har ham vagten jo også sagt!

GamleHoffmann64

Nu er Aros vagterne

Indlæg af GamleHoffmann64 »

jo åbentbart ikke de skarpeste knive i skuffen http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 154655.ece

Bare den handske siger vel alt, den er ikke beregnet til at finde romerlys med, ha ha :-).

Men når det så er sagt kunne man vel mene at de tre østjydske klubber der bruger Aros har et problem, et stort problem.

Ifølge linket "kører vagterne hinanden op" inden kampene, det er jo ligesom at lade en greyhound lugte til haren inden løbet ?

Men de er måske aflønnet som P-vagterne; "Du skal knalde mindst 7 om dagen"

Hmm?

Altoriso

Re: Nu er Aros vagterne

Indlæg af Altoriso »

GamleHoffmann64 Skrev:
> Men de er måske aflønnet som P-vagterne; "Du skal
> knalde mindst 7 om dagen"

Mon ikke bare det er hooligansene, der har fundet en smartere måde at mødes til "kamp" på :-)

Kriek/Alex

Indlæg af Kriek/Alex »

Det håber jeg virkelig ikke at du mente seriøst.

Le compte

Indlæg af Le compte »

Kriek/Alex Skrev:
> Det håber jeg virkelig ikke at du mente seriøst.

Hvordan kan du ikke se humoren i det han skriver? :)

I min optik så er de smarte holigans da Aros vagterne, for de for penge for vold (igen så er dette ment humoristisk)

Besvar