Forslag til spillerindkøb
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Magnus Troest
Magnus Troest er midterforsvar... Hvad jeg har hørt fra folk, som spillede sammen med ham i B93 skulle han værer et noget større talent end sin bror.
Har selv spille mod og med hans bror, og hvis rygtet holder er han helt sikkert end spiller, som er værd og kigge på for FCM.
Har selv spille mod og med hans bror, og hvis rygtet holder er han helt sikkert end spiller, som er værd og kigge på for FCM.
-
fadlaa
Re: Magnus Troest
Ja hvis det holder stik er han da bestemt en spiller for os, for hans bror er da et af de største forsvarstalenter der er i ligaen
-
Denis Egebæk
Re: Magnus Troest til FCM
Ifølge Tipsbladet bliver Magnus Troest på søndag præsenteret som ny spiller i FC Midtjylland
-
jakob88
Det er vildt godt... Aston Villa ville jo indda holde på ham, så han må være et stort talent......
Håber vi får ham
Håber vi får ham
-
Jesper BW1100
Og her er linket....
http://www.tipsbladet.dk/apps/pbcs.dll/ ... 5/50526031
Man må sige det lyder spændende med sådan en 18-årig gut. Men må indrømme jeg ikke kender ret meget til ham bortset fra at hans storebror er et megatalent.... Så håber bettebroderen også er
http://www.tipsbladet.dk/apps/pbcs.dll/ ... 5/50526031
Man må sige det lyder spændende med sådan en 18-årig gut. Men må indrømme jeg ikke kender ret meget til ham bortset fra at hans storebror er et megatalent.... Så håber bettebroderen også er
-
jakob88
Jeg var lige inde på Brøndby's debatforum (http://bif-support.dk/sso/forum_entry.p ... ast_answer)
Og de roser Magnus Troest til skyerne og opfordrer BIF til at hente ham.
Nogle betegner ham endda til at være i Agger klassen og at være bedre end Jonas Troest...
Det er altså et supertalent, ifølge brøndby tilhængerne.
Og de roser Magnus Troest til skyerne og opfordrer BIF til at hente ham.
Nogle betegner ham endda til at være i Agger klassen og at være bedre end Jonas Troest...
Det er altså et supertalent, ifølge brøndby tilhængerne.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Forslag til spillerindkøb
Er fuldstændig enig, den unge talentmasse der har vist noget skal udvikles, det er en hårfin grænse, men syntes vi har købt for mange "afdankede" spiller der har haft deres storhedstid, og som kun i glimt viser deres talent, men det kan jo også gå i den modsatte grøft, eks. Poku som absolut intet har vist ( efter min mening) kan nok godt udvikle sig men hvor lang tid må det tage, og så har FCM det problem at de når de er udviklet, så vil de tilsyneladene ikke beholde dem, eks. Pimpong ( ham kan vi sku da ikke undvære, så vågn nu op Ørgård) han er en spiller som bare bliver bedre og bedre, hellere bruge en stor del af budgettet på at beholde en spiller der efterhånden er personificeringen af FCM, en at gå ud at bruge halv så mange penge og købe noget uvist..
-
HauG
Re: Forslag til spillerindkøb arsenal: free tranfers
er arsenal-fan så da jeg kiggede ind på deres hjemmeside idag så jeg at de lod fem spillere gå efter denne sæson. alle nogen som har ligget et stykke fra 1.holdet men alligevel har fået enkelte optrædener. Der er en ung islandsk midtbanespiller som er på landsholdet og virker efter beskrivelsen meget god, men kender ikke meget til ham. Der er dog statistik på spillerne på hjemmesiden:
http://www.arsenal.com/article.asp?arti ... fessionals
hvis ikke dette enorme link virker så er det:
www.arsenal.com og de står under nyheder.
Er det en mulig mand?
http://www.arsenal.com/article.asp?arti ... fessionals
hvis ikke dette enorme link virker så er det:
www.arsenal.com og de står under nyheder.
Er det en mulig mand?
-
bw152/michael
HauG skrev:
>Der er en ung islandsk midtbanespiller som er på landsholdet og virker efter >beskrivelsen meget god, men kender ikke meget til ham.
Jeg tror ikke der er den store sandsynlighed for at en islandsk landsholdsspiller som lige har haft kontrakt med Arsenal ville tage til Fcm! Desuden vil der sikkert også være en masse andre engelske klubber, som der kunne tænke sig at få en eller to af Arsenals talenter
Michael Meyhoff
>Der er en ung islandsk midtbanespiller som er på landsholdet og virker efter >beskrivelsen meget god, men kender ikke meget til ham.
Jeg tror ikke der er den store sandsynlighed for at en islandsk landsholdsspiller som lige har haft kontrakt med Arsenal ville tage til Fcm! Desuden vil der sikkert også være en masse andre engelske klubber, som der kunne tænke sig at få en eller to af Arsenals talenter
Michael Meyhoff
-
HauG
kan godt være. Men de her spillere har spillet det meste af tiden i reserveligaen og to har været udlejet til hold i den 3.bedste liga i england. Personligt ville jeg give SAS ligaen en chance hvis det var alternativet til en karriere i en dårligere engelsk række... men du har nok ret, kunne da være et forsøg fra ørgaards side bare at ringe og hører hvad hans planer var. (under forudsætning af at de finder ham god nok)
-
bw152/michael
HauG skrev:
>Men de her spillere har spillet det meste af tiden i reserveligaen og to har >været udlejet til hold i den 3.bedste liga i england. Personligt ville jeg give >SAS ligaen en chance hvis det var alternativet til en karriere i en dårligere >engelsk række... men du har nok ret, kunne da være et forsøg fra ørgaards side >bare at ringe og hører hvad hans planer var. (under forudsætning af at de >finder ham god nok)
Ja selvfølgelig ville det være forsøget værd, hvis man altså finder dem gode nok! men jeg tvivler stærkt på at de to der har været udlejet til den 3. bedste række vil kunne slå igennem. Ham landsholdspilleren du nævnte, tror overhovedet ikke man kan få til klubben, da han sikkert mener (som landsholdspiller) at han er for god til den danske liga!
>Men de her spillere har spillet det meste af tiden i reserveligaen og to har >været udlejet til hold i den 3.bedste liga i england. Personligt ville jeg give >SAS ligaen en chance hvis det var alternativet til en karriere i en dårligere >engelsk række... men du har nok ret, kunne da være et forsøg fra ørgaards side >bare at ringe og hører hvad hans planer var. (under forudsætning af at de >finder ham god nok)
Ja selvfølgelig ville det være forsøget værd, hvis man altså finder dem gode nok! men jeg tvivler stærkt på at de to der har været udlejet til den 3. bedste række vil kunne slå igennem. Ham landsholdspilleren du nævnte, tror overhovedet ikke man kan få til klubben, da han sikkert mener (som landsholdspiller) at han er for god til den danske liga!
-
Von_Heino
Det er vel ham her der tales om: http://www.eclient.empics.com/start.php ... urn=572570 Ifølge arsenals side kan han jo både spille central midtbane/ midterforsvar. HVIS han er god nok. Kunne det måske være en muglighed, da han nok gerne vil vidre som spiller. Pluds det må være en gullerod at kunne komme til at spille uefa-cup/royal leage.
Men det afhænger jo som sagt af. at han har neavau til SAS ligaen / at han ikke tømmer FCM´s pengekasse med sin løn. Men det må jo være op til ulvefar (Han er jo i træning med at hente spiller i Premier leage
) & Erik Rasmussen at bedømme om han er en type som passer ind på holdet.
Men det afhænger jo som sagt af. at han har neavau til SAS ligaen / at han ikke tømmer FCM´s pengekasse med sin løn. Men det må jo være op til ulvefar (Han er jo i træning med at hente spiller i Premier leage