Men tjek alligevel www.tipsbladet.dk
Angriber?
-
rasmusronnebech
Re: Topklubber jagter Søren Larsen
jeg håber helt vildt at vi kunne finde på at hente ham, om ikk andet så bare på en lejeaftale, er kæmpe fan af manden,det ville være fantastisk
-
dalle
sjovt nok så er vi den eneste af top klubberne/dem der ligger over 6 pladsen som ikke er intresseret i søren larsen. han er en fremragende spiller er ikke i tvivl om han vil kunne score en del kasser for os specielt med alle de indlæg vi plejer at smide ind til angriberne.
Jeg tror ikke på han kommer til herning og tror også finanskrisen har ramt klubben så de store spillere kommer nok ikke til byen man kunne forestille sig at vi kan købe nogle af nedrykkernes profiler
Vejle: brian nielsen
Sønderjyske: Ken Ilsø , Sølvi ottesen
Horsens:berset berisha,kennet emil pedersen
fcn, nicki bille, bernburg(måske)
der er massere gode spillere i de klubber og det er nok også der vi skal lede eftersom vi ser ud til at blive det tynde øl i top 5 selvom vi får en 4 plads i år så vil de fleste spillere se aab stærkere end os pga. det stærke forår osv.
Jeg tror ikke på han kommer til herning og tror også finanskrisen har ramt klubben så de store spillere kommer nok ikke til byen man kunne forestille sig at vi kan købe nogle af nedrykkernes profiler
Vejle: brian nielsen
Sønderjyske: Ken Ilsø , Sølvi ottesen
Horsens:berset berisha,kennet emil pedersen
fcn, nicki bille, bernburg(måske)
der er massere gode spillere i de klubber og det er nok også der vi skal lede eftersom vi ser ud til at blive det tynde øl i top 5 selvom vi får en 4 plads i år så vil de fleste spillere se aab stærkere end os pga. det stærke forår osv.
-
Claus (BW#1145)
dalle Skrev:
-------------------------------------------------------
> der er massere gode spillere i de klubber og det
> er nok også der vi skal lede eftersom vi ser ud
> til at blive det tynde øl i top 5 selvom vi får en
> 4 plads i år så vil de fleste spillere se aab
> stærkere end os pga. det stærke forår osv.
Jeg tror at du undervurderer spillerne her. Selvfølgelig er det stadigvæk attraktivt at komme til FCM. Vi er stadigvæk med i toppen, (dog ikke helt oppe i år). Vi får solgt spillere til udlandet i ny og næ, og beholder dem ikke hvis det rigtige tilbud kommer. Vi har en ung trup, noget der også tiltaler andre unge spillere. At vi så midlertidig er nede i en bølgedal, har ikke den store betydning der.
> der er massere gode spillere i de klubber og det
> er nok også der vi skal lede eftersom vi ser ud
> til at blive det tynde øl i top 5 selvom vi får en
> 4 plads i år så vil de fleste spillere se aab
> stærkere end os pga. det stærke forår osv.
Jeg tror at du undervurderer spillerne her. Selvfølgelig er det stadigvæk attraktivt at komme til FCM. Vi er stadigvæk med i toppen, (dog ikke helt oppe i år). Vi får solgt spillere til udlandet i ny og næ, og beholder dem ikke hvis det rigtige tilbud kommer. Vi har en ung trup, noget der også tiltaler andre unge spillere. At vi så midlertidig er nede i en bølgedal, har ikke den store betydning der.
-
Dondy
Re: Baba Collins?
Var jeg den eneste der så Vejles kamp igår?
Her var der en gut ved navn Baba Collins som vist vender tilbage til FCM til næste sæson?
Han var sku fantastisk igår og har faktisk også været det i nogle kampe for FCM.
Nu spørger jeg bare:
Har vi rent faktisk brug for en ny angriber?
Vi har nu:
Farlige Frank, Fagerberg og Jude. + En Baba Collins.
Kim C må ryge så er vi på 4 til 2 pladser. Jeg ville være ked af at se nogen af de fire ovenstående spiller væk fra holdet, men på et tidspunkt skal man vel have en ny "Frank" og det bliver næppe Fagerberg, så hvem så?
Jeg siger bare at jeg håber man får plads til Collins igen da han er en fremragende spiller!
Her var der en gut ved navn Baba Collins som vist vender tilbage til FCM til næste sæson?
Han var sku fantastisk igår og har faktisk også været det i nogle kampe for FCM.
Nu spørger jeg bare:
Har vi rent faktisk brug for en ny angriber?
Vi har nu:
Farlige Frank, Fagerberg og Jude. + En Baba Collins.
Kim C må ryge så er vi på 4 til 2 pladser. Jeg ville være ked af at se nogen af de fire ovenstående spiller væk fra holdet, men på et tidspunkt skal man vel have en ny "Frank" og det bliver næppe Fagerberg, så hvem så?
Jeg siger bare at jeg håber man får plads til Collins igen da han er en fremragende spiller!
-
erland4
Du nævner at vi har 4 mand til 2 placer, og dette er korrekt nok, men jeg vil alligevel lige smide en kommentar hertil.
- Frank er 32 og holder ikke evigt, en skade (7,9,13 på det ikke sker) og så vender han måske ikek tilbage i fuld styrke
- uanset alle holdningerne til Ken Fagerbaerg (sjældent har en spiller fremkaldt så mange føleser), så ser jeg ikke ham som den store målsluger. Uanset om man tror på Fagerberg eller ej så virker han langsom som angriber og statistiken taler ike for en erstatning for FF.
- det efterlader Jude og Baba og jeg ser dem begge som spænende spillere med potentiale men de er begge meget unge og jeg kunne godt se fornuften i en rutineret boksspiller som alternativ.
så ja, vi har brug for en angriber.
erland
- Frank er 32 og holder ikke evigt, en skade (7,9,13 på det ikke sker) og så vender han måske ikek tilbage i fuld styrke
- uanset alle holdningerne til Ken Fagerbaerg (sjældent har en spiller fremkaldt så mange føleser), så ser jeg ikke ham som den store målsluger. Uanset om man tror på Fagerberg eller ej så virker han langsom som angriber og statistiken taler ike for en erstatning for FF.
- det efterlader Jude og Baba og jeg ser dem begge som spænende spillere med potentiale men de er begge meget unge og jeg kunne godt se fornuften i en rutineret boksspiller som alternativ.
så ja, vi har brug for en angriber.
erland
-
Hausser
Man skal heller ikke glemme Oliseh i dette regnestykke, personligt finder jeg det underligt han ikke har fået mere spilletid, han har altså et helt enormt potentiale og en type vi ikke har andre af på holdet.
Kvantitativt har vi utvivlsomt rigeligt med angribere i truppen, men spørgsmålet er mere om vi har kvaliteten til at begå os det har vi gerne vil være i ligaen, som Erland siger, så mangler vi en bomber og et seriøst alternativ til Frank.
Vi ved at Baba kommer retur til sommer og mon ikke vi så siger farvel og tak til Kim C. Det efterlader os dog stadig med 5 angribere i truppen (Frank, Jude, Oliseh, Baba og Fagerberg), så skal vi have en ind, så vi helt sikkert også udleje en spiller.
Kvantitativt har vi utvivlsomt rigeligt med angribere i truppen, men spørgsmålet er mere om vi har kvaliteten til at begå os det har vi gerne vil være i ligaen, som Erland siger, så mangler vi en bomber og et seriøst alternativ til Frank.
Vi ved at Baba kommer retur til sommer og mon ikke vi så siger farvel og tak til Kim C. Det efterlader os dog stadig med 5 angribere i truppen (Frank, Jude, Oliseh, Baba og Fagerberg), så skal vi have en ind, så vi helt sikkert også udleje en spiller.
-
tubbe93
Kan ikk forstå hvorfor i skriver fagerberg er så langsom, har hørt han løber 30 meter 0,03 sek. langsommere end Jude !
-
erland4
> Kan ikk forstå hvorfor i skriver fagerberg er så
> langsom, har hørt han løber 30 meter 0,03 sek.
> langsommere end Jude !
Muligt, men med en bold er han langsom. Hvis det er muligt så gense kampen og bemærk at når Ken får bolden stopper han tit op eller tager spiller MO-bold (dvs. et skridt frem og 2 tilbage). Jude er meget mere direkte og jagter også boldene med mere aggresivitet.
mvh
erland
> langsom, har hørt han løber 30 meter 0,03 sek.
> langsommere end Jude !
Muligt, men med en bold er han langsom. Hvis det er muligt så gense kampen og bemærk at når Ken får bolden stopper han tit op eller tager spiller MO-bold (dvs. et skridt frem og 2 tilbage). Jude er meget mere direkte og jagter også boldene med mere aggresivitet.
mvh
erland
-
Persian_Wolf
Re: Ken Fagerberg ER hurtig
Aaah det passer ikke!
Har set ham gang på gang løbe fra sin modstander mED en bold, til baglinjen og derfra drible snævert igennem flere spiller. Han er altså hurtig med bolden, og han er god til at dribble på de små områder. Noget som helt klart har ledet til flere farlige situationer, fordi man netop ikke forventer at en spiller tager denne beslutning
Som ER sagde, da vi købte ham: "Vi har købt Ronaldinho"
Har set ham gang på gang løbe fra sin modstander mED en bold, til baglinjen og derfra drible snævert igennem flere spiller. Han er altså hurtig med bolden, og han er god til at dribble på de små områder. Noget som helt klart har ledet til flere farlige situationer, fordi man netop ikke forventer at en spiller tager denne beslutning
Som ER sagde, da vi købte ham: "Vi har købt Ronaldinho"
-
Bhomaszz
Bernburg?
Det kunne være manden. Han er røvfarlig - hvilket han senest beviste mod randers med hattrick og mange farlige situtioner, inklusiv et staffe. Han har kontraktudløb til sommer, og hvis FCN skal have noget for ham, er de tvunget til at sælge til sommer. Desuden afviser han på http://www.bold.dk/nyt/-Bernburgs-naest ... blive-i-DK at han kun vil til udlandet.
Han snakker om måske at forlænge med nordsjællænderne, men tror i ikke at han heller vil til heden, hvis vi melder os på banen? Ydermere er det jo ikke sikkert de vil sælge til en konkurrent, men AKP plejer at tænke mere på pengene end de sportslige ambitioner. Videresalg er også en god mulighed.
Jeg synes vores angreb vil være optimalt med ham, han passer bare så godt ind. Vi praktiserer meget af det samme som FCN, og her har han masser af success. Med en masse talenter med forskellige kvaliteter, Bernburg og Frank som goalgettere så bliver vi giftige til næste sæson. Er det ikke ham vi skal hente?
Han snakker om måske at forlænge med nordsjællænderne, men tror i ikke at han heller vil til heden, hvis vi melder os på banen? Ydermere er det jo ikke sikkert de vil sælge til en konkurrent, men AKP plejer at tænke mere på pengene end de sportslige ambitioner. Videresalg er også en god mulighed.
Jeg synes vores angreb vil være optimalt med ham, han passer bare så godt ind. Vi praktiserer meget af det samme som FCN, og her har han masser af success. Med en masse talenter med forskellige kvaliteter, Bernburg og Frank som goalgettere så bliver vi giftige til næste sæson. Er det ikke ham vi skal hente?
-
Kent
Re: Bernburg?
Bernburg er absolut en af de muligheder vi har for at hente en ny angriber til sommer. Med så kort til kontraktudløb kan han også fås relativt billigt. Tror jeg så et sted, at der vist havde stået i en af formiddagsbladene at prisen lå på 3.5 mio.
Jeg tror dog kampen om ham bliver hård. OB, AaB og os har alle brug for en ny mand i front.
Jeg tror dog kampen om ham bliver hård. OB, AaB og os har alle brug for en ny mand i front.
-
mancitydk
Men mon ikke vi har en fordel, forstået på den måde at vi jo er kendt for at sende folk videre til udlandet. Og vi har jo også en del sjællændere i truppen der har taget skiftet fra enten FCN eller lignende klubber. Og som er skiftet med succes
-
Bhomaszz
mancitydk Skrev:
> Men mon ikke vi har en fordel, forstået på den
> måde at vi jo er kendt for at sende folk videre
> til udlandet. Og vi har jo også en del sjællændere
> i truppen der har taget skiftet fra enten FCN
> eller lignende klubber. Og som er skiftet med
> succes
Præcis. Og desuden er han efter min mening mere sikker på spilletid her end i de andre nævnte klubber. Jeg tror, og håber, på det!
> Men mon ikke vi har en fordel, forstået på den
> måde at vi jo er kendt for at sende folk videre
> til udlandet. Og vi har jo også en del sjællændere
> i truppen der har taget skiftet fra enten FCN
> eller lignende klubber. Og som er skiftet med
> succes
Præcis. Og desuden er han efter min mening mere sikker på spilletid her end i de andre nævnte klubber. Jeg tror, og håber, på det!