AaB - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Eponaj

Re: Ipsa

Indlæg af Eponaj »

Dondy Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg synes det der mangler lige nu er florescu
> fordi vi ikke får sat tryk nok på midtbanen hvor
> vi mangler pres på boldholderen i flere
> situationer både idag og andre dage.

Er helt enig! Vi skal have Florescu ind sammen med Salami (når karantænen altså er afsonet ;) ). Så kan Thyge også komme tilbage til sin mere frie rolle og forhåbentlig begynde at gøre det bedre end han har gjort det siden årsskiftet. Det er lige det der mangler.

Tror også det kan vise sig værdifuldt for spillernes udvikling at Danny får konkurrence fra Sivebæk, Poulsen (og Kolja) får fra Juelsgård og Thyge får - så småt - fra Albæk. Nu skal vi begynde at vinde og holde 4.pladsen og til næste sæson kan vi blive rigtig giftige med en forstærkning eller to!

Klauzito

Re: AAB - FCM

Indlæg af Klauzito »

Om vi kører gennem midten eller på fløjene betyder vel ikke noget ift hvor mange chancer Thomasberg mener vi har haft???

forzafcm

Re: Sæsonnens anden bedste indsatser

Indlæg af forzafcm »

Vi spillede laaaaaaaaaangt over vores gennemsnit i dag. Vi spillede dårligt ja, men meget bedre end normalt. Kæft vi er uheldige man. Vi er det mest uheldige hold i europa lige pt. De fire kampe har været ren uheld. Vi er ikke det mest uheldige hold i europa! JO VI ER SÅ!!!! Hvis ikke så find et eksempel på andre klubber.

HolmAaB

Flot af Fcm fans.

Indlæg af HolmAaB »

Må nok lige indrømme at jeg kiggede en ekstra gang da jeg så jeres banner.
Vi siger her i det nordjyske tak for det.
Fair Fans,det er det jeg gerne vil sige at i er.
Jeg håber at andre fans incl. os selv vil kunne lære noget af dette.
Endnu en gang tak og lad os sammen sende dette budskab til alle fans.
Mange sportslige hilsner til jer og hatten af for jer.
Flemming Holm.
Fmd. AaB Støtterne Vesthimmerland.

fcmig

Godkendt!

Indlæg af fcmig »

Jeg er yderst enig med Dondy, jeg syntes fandme FCM spiller en pisse flot kamp idag, har den rigtige indstilling, gå på mod, og kombinationerne flød i en pæn strøm ned mod Karim Zaza's mål.

Det eneste jeg ikke er tilfreds med er at vi ikke får mindst et point i aften, og selvfølgeligt at en stærkt kæmpende Salami trækker et dumt rødtkort!

Vi er meget uheldig med ikke at fører efter de første 20 min, dels pga Fagerbergs mål hvor jeg ikke syntes der er frispark til Zaza. Derefter kommer AaB ufortjent foran. Det samme sker i anden halvleg da vi er kommet foran, og AaB får en dødbold og ud af ingenting, 2-2... Dog syntes jeg ikke vi kan give dommeren skylden for alt heller ikke det røde kort hvis nogen skulle være i tvivl.

Jakobsen

BW # 163

Thomasberg - Hvornår leverer han?????

Indlæg af BW # 163 »

Der er simpelthen for mange udfald i et alt for svingende niveau. Målene kan kun komme fra nogle af de alleryngste. Hvor er rygraden på holdet? Thyge og Frank leverer i min bog slet ikke varen i dag. THyges afbrænder er helt til grin. Skudtræning NU!. OG Fagerberg kan åbenbart kun score når der er fløjtet og målmanden derfor ikke tager med hænder....

AAB stillede i dag men en EKSTREMT decimeret trup og efter en bitter exit i Europa. Alligevel formår vi ikke at holde dem fra nemme mål og utallige andre KÆMPE chancer. Nuvel vi havde ikke marginalerne med os i nogle situationer - men undskyldninger er bare INTET værd efter denne katastrofale start på foråret.

Pisseelendigt resultat. Eneste lyspunkt er de unge - Reid, Heinze og Siv.

Det lader til at der er al for stor laizzefaire i truppen. Der er ufattelig mange undskyldninger HVER gang. Det er for slapt. Jeg savner disciplin så det gør noget !!!

KlausG (AaB)

Re: Ikke godkendt

Indlæg af KlausG (AaB) »

Altoriso Skrev:

> Målet burde have været godkendt, men det er sgu
> svært at se i farten

Synes de fleste af jer har en ganske fair og rimelig vurdering af kampen. I spillede vel bedst, men vi havde de bedste forsøg, og kun verdensklassespil af Heintze er skyld i at vi ikke vandt større.

Med hensyn til målet kan man diskutere, om der er frispark til Zaza. Hvad der til gengæld ikke kan diskuteres er, at Fagerberg står offside og derfor vil målet under alle omstændigheder blive annulleret, hvilket kommentatorerne af en eller anden grund fuldstændigt overser.

Vi fik en hårfin offside imod os, og Salami begår en dumhed... God, medrivende kamp med masser af fight og gode chancer. Tak for kampen, den var det derby værdigt.

Altoriso

Re: Flot af Fcm fans.

Indlæg af Altoriso »

Jeg vil ikke svare på vegne af dem som havde lavet banneret, men kun tilslutte mig at det var rigtig god stil

Ovenpå en weekend med visse tilskuerproblemer ifm et par kampe er det rart at se, at folk også kan gå den anden vej

Ligeledes god stil at takke herinde :-)

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Ved ikke om vi skal sammenligne chancer for i bund og grund kunne kampen jo også have været endt 4-4 ( jeg havde iøvrigt spillet 3-3 plus Reid som første målscorer.. )

Tilbage til det underkendte mål, så reagerede jeg nu ikke så voldsomt på annulleringen, da jeg umiddelbart tænkte at Frank havde ramt Zaza på hånden i forsøget på at prikke til bolden
Synes godt nok at billederne godt kunne retfærdiggøre både Frank og dommerens vinkel på chancen, så den var meget svær

Men ellers en herlig kamp, som skaber stor respekt om begge hold

BW # 163

Uddybning vedr. manglende DISCIPLIN

Indlæg af BW # 163 »

for lige at uddybe min svada vedr. mangel på disciplin>

Salamis torskedumme udvisning. Nuvel lidt hård måske men udslag af manglende disciplin.

Opdækningen, ikke blot ved deres mål men generelt er forkastelig. Læg mærke til hvor mange chancer de kommer frem til og hvor let!

Vi fucker op på hjørne flere gange. Jeg husker især 2 fra Poulsen - et alt for kort slået indlæg og så senere spiller han den gudhjælpemig kort til Fagerberg der fedter den udover baglinien. Dette selvom vi fører ligaen i mål med hovedet!

En sidste ting jeg vil nævne er de mange grove frispark der var over grænsen. Nuvel AAB burde have fået et par ostemadder mere også men i mange situationer vælger man det hårde frispark frem for at pakke det lidt ind. Det er et forkert tændingsniveau.

Altoriso

Re: Uddybning vedr. manglende DISCIPLIN

Indlæg af Altoriso »

Det er pudsigt at du roser nogle af de unge, når det nu også er nogle af de unge der fejler, også i dine eksempler...(eks Fagerberg og Salami)

Jeg synes ikke at disciplinen fejler noget idag, og synes derfor at du tolker forkert på kampen

Hjørnesparkene var da superfarlige idag, men det er da korrekt, at den situation hvor Fagerberg fumler den ud bliver lidt uheldig

KlausG (AaB)

Indlæg af KlausG (AaB) »

Jeg er meget enig, der var masser af chancer... Men Heintze havde i hvert fald to verdensklasseredninger i aften. I første halvleg snupper han Riisgaards hovedstød og i 2. er det Tracys skud... Men når jeg tænker mig om, kan jeg også sagtens komme på to store til jer.. Franks hovedstød på overliggeren og en fin redning af Zaza. Men fint, at vi nu har 4-pladsen at spille om, spænding kan man altid bruge. Og hvem ved - når Onyzko ryger i spjældet kan det jo være at vi indhenter OB ;-)

Dann H

Re: AAB - FCM

Indlæg af Dann H »

Jeg ved godt at det er pointene der tæller, og jeg var da selv ved at smadre fjernsynet et par gange. Men jeg må indrømme at spillet var langt bedre end i de foregående kampe. Selvom vi ingen point fik i dag, så er der bestemt grund til at have gode forhåbninger fremad.

Medaljer blvier det ikke til i år. Derfor gælder det nu om at få spillet et hold ind i de resterende 10-12 kampe så vi er helt klar når den næste sæson kommer.

Men de dumme mål skal fjernes og hjerneblødninger som den salami laver, gør det satme heller ikke nemt at vinde en fodboldkamp. 2 mål hvor vi er uopmærksomme, det satme ikke godtnok!!!

Dagens bedste: Heinze, Siv, Reid. 3 unge der efter min mening var FCMs bedste, det lover sku godt fremover!!!!

BW # 163

Re: Uddybning vedr. manglende DISCIPLIN

Indlæg af BW # 163 »

Altoriso Skrev:
> Det er pudsigt at du roser nogle af de unge, når
> det nu også er nogle af de unge der fejler, også i
> dine eksempler...(eks Fagerberg og Salami)
>
> Jeg synes ikke at disciplinen fejler noget idag,
> og synes derfor at du tolker forkert på kampen
>
> Hjørnesparkene var da superfarlige idag, men det
> er da korrekt, at den situation hvor Fagerberg
> fumler den ud bliver lidt uheldig

Jeg naevner de unge jeg mener goer det godt ved navn> Der var hverken Salami eller Fagerberg imellem. Reid der kaemper til han knaekker sig og Siv der ogsaa scorer. Nuvel Fagerberg kaemper godt men faar INTET ud af det.

dalle

Re: Thomasberg - Hvornår leverer han?????

Indlæg af dalle »

BW # 163 Skrev:
> Der er simpelthen for mange udfald i et alt for
> svingende niveau. Målene kan kun komme fra nogle
> af de alleryngste. Hvor er rygraden på holdet?
> Thyge og Frank leverer i min bog slet ikke varen i
> dag. THyges afbrænder er helt til grin.
> Skudtræning NU!. OG Fagerberg kan åbenbart kun
> score når der er fløjtet og målmanden derfor ikke
> tager med hænder....
>
> AAB stillede i dag men en EKSTREMT decimeret trup
> og efter en bitter exit i Europa. Alligevel formår
> vi ikke at holde dem fra nemme mål og utallige
> andre KÆMPE chancer. Nuvel vi havde ikke
> marginalerne med os i nogle situationer - men
> undskyldninger er bare INTET værd efter denne
> katastrofale start på foråret.
>
> Pisseelendigt resultat. Eneste lyspunkt er de unge
> - Reid, Heinze og Siv.
>
> Det lader til at der er al for stor laizzefaire i
> truppen. Der er ufattelig mange undskyldninger
> HVER gang. Det er for slapt. Jeg savner disciplin
> så det gør noget !!!

haha griner min røv i laser. hvorfor score fagerberg ikke flere mål? fordi han ikke er bedre et køb af ørgaard ikke tt. tt ville spille med 2 stærke hvor kun ken og frank kan bruges for kim c er simpelthen dårligere end en serie 6 spiller. ret din kritik mod ørgaard ikke tt. hvem er den store tekniker som fcm kan smide mellem frank og den centrale midt? ingen tt har ikke mange valgmuligheder og de fleste er også under 20. kig på ørgaards "profil" inkøb så ser du hvad holdet mangler. 1 højreback til et hold som vil vinde guld inden 2011 er sku bare ikke godt nok.

Besvar