Nyt underskud i AAB

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
kenny

Re: Nyt underskud i AAB

Indlæg af kenny »

fadlaa skrev:
-------------------------------------------------------
> > Ja men indtil videre har de haft mere succes
> end os indenfor talenter. Forrige år lokkede vi 3
> AABere herned til vores ungdomshold. De blev
> senere hentet tilbage. Og igår udtalte Lynge
> Jacobsen "sports dir AAB" at han hele tiden har
> ment at AAB sammen med brøndby er førende indenfor
> talentudvikling. Og med 7 udtagne
> landsholdsspillere på A og U21 har manden jo
> desværre ret. Vi kan i fcm i hvertfald ikke
> seriøs modbevise det

Og hvorfor flyttede de 3 spillere tilbage...fordi klynke Lynge gav dem en pose
penge der var større end de 500kr vi tilbød dem. Og lad nu lige Akademiet klægge nogle talenter ud, det har altså kun været igang knap et år, lad os se om 2-3 år

fadlaa

Re: Nyt underskud i AAB

Indlæg af fadlaa »

ja Du har helt ret men som det er nævnt tidligere er der "kamp" om talenterne i danmark. Og hver klub bruger de midler de hver især er i bessidelse af. Lynge må så have vurderet at penge er det eneste AAB har at lokke med. Nogle gange vinder man andre gange taber. Jeg kan huske at vi prøvede at kapre Mike Jensen, DKs daværende bedste Junior. Men det mislykkes som bekendt. Vi fik derimod fast i Simon nede fra horsens. Han havde tilbud om at blive men valgte os.

kenny

Re: Talent kampen..

Indlæg af kenny »

Det er også sjovt at se hvordan klubberne er begyndt,at skrive kontrakter med 16
årige, her tænker jeg mest på GF,Esbjerg,AAB så på den måde har vores Akademi allerede haft en effekt......omvendt skal vi jo også sørge for at have snor i vores største talenter.

Jean / BW# 1238

Aab risikerer konkurs...

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

"Hvis ikke omkostningerne bliver skåret kraftigt ned, så risikerer AaB at skulle dreje nøglen om indenfor få år. Det mener en af klubbens egne aktionærer."

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... 7513&cbox2

Ravnen

Re: Aab risikerer konkurs...

Indlæg af Ravnen »

Alvorlige sager. Det kommer meget bag på mig at det ser så skidt ud deroppe, synes altid de snakker om at de har en del mere på kistebunden end os?

Selvom de er en konkurrent så håber jeg de klarer sig, dansk topfodbold vil være mærkbart fattigere uden Aab.

Besvar