FCM - Brøndby
-
Jesper BW1100
Re: CP - pressen overtolker
dalle Skrev:
-------------------------------------------------------
> http://www.442.dk/index.php/tv/club_id=0 det var
> godt og høre og kan sagtens forstå ham nu lyder
> faktisk meget godt for han kan godt se at julle
> har gjort det godt og han vil se om julle vil
> overtage hans plads fuldstændigt så vil han væk
> hvilket er fuld forståligt med en alder som cp har
Sådan skal det lyde CP! Herlig attitude han udviser her, i forhold til hvordan det var fremstillet i pressen.
> http://www.442.dk/index.php/tv/club_id=0 det var
> godt og høre og kan sagtens forstå ham nu lyder
> faktisk meget godt for han kan godt se at julle
> har gjort det godt og han vil se om julle vil
> overtage hans plads fuldstændigt så vil han væk
> hvilket er fuld forståligt med en alder som cp har
Sådan skal det lyde CP! Herlig attitude han udviser her, i forhold til hvordan det var fremstillet i pressen.
-
Jydepower
Re: Basic fundamentals.. Kolja
Meget kan I sige, men elendig var det nu ikke!! Og at han ikke fik tilkæmpet sig plads og chancer er jo helt hen i vejret! Han fik fyret 3-4 skud afsted i første halvleg, og i anden halvleg 2 store chancer + fik tilkæmpet sig et straffe + han lagde nogle gode bolde videre til skud.
-
Hausser
Re: Basic fundamentals.. Fagerberg
Går du fra den her skulle ha været andetsteds i tråden.
Og din erindring af kampen, må i bedste fald siges at være lemfældig, for det du siger der, er simpelthen ikke sandt. Fagerberg har ikke én afslutning overhovedet i første halvleg og har vel kun afslutningen med straffet i anden halvleg.
FCM har et fyldigt referat af kampen her hvor det meste vist er medtaget, det kan må se på, hvor små mange af mulighederne i klippet er. Hvor er Fagerbergs mange afslutninger? http://www.fcmtv.dk/fcmtv.php?id=ea2fb1 ... ba1&page=1
For mig at se, så har han simpelten ikke de fornødne kvaliteter til at bringe os tilbage i medaljekampen igen og han bør klart bænkes i en periode og arbejde noget mere til træning. Tror heller ikke han vil ta skade af at smide 5 kilo, der er godt nok ikke meget fart i ham p.t.
Og din erindring af kampen, må i bedste fald siges at være lemfældig, for det du siger der, er simpelthen ikke sandt. Fagerberg har ikke én afslutning overhovedet i første halvleg og har vel kun afslutningen med straffet i anden halvleg.
FCM har et fyldigt referat af kampen her hvor det meste vist er medtaget, det kan må se på, hvor små mange af mulighederne i klippet er. Hvor er Fagerbergs mange afslutninger? http://www.fcmtv.dk/fcmtv.php?id=ea2fb1 ... ba1&page=1
For mig at se, så har han simpelten ikke de fornødne kvaliteter til at bringe os tilbage i medaljekampen igen og han bør klart bænkes i en periode og arbejde noget mere til træning. Tror heller ikke han vil ta skade af at smide 5 kilo, der er godt nok ikke meget fart i ham p.t.
-
felisan
FCMTV highlights (OT)
"FCM har et fyldigt referat af kampen her hvor det meste vist er medtaget"
korrekt.
faktisk var det så småt med chancer, at selv Thygesens ufarlige skud fra distancen kom med som highlight, da der simpelthen kun var tacklinger og infight at vise ud over Brøndbys mål.
normalt ville vi sortere et skud som Thygesens fra, men det kom med, da eneste FCM-afslutning ud over Thygesens skud i 1. halvleg var Dannys drøn fra kanten af feltet..
mvh
felisan
korrekt.
faktisk var det så småt med chancer, at selv Thygesens ufarlige skud fra distancen kom med som highlight, da der simpelthen kun var tacklinger og infight at vise ud over Brøndbys mål.
normalt ville vi sortere et skud som Thygesens fra, men det kom med, da eneste FCM-afslutning ud over Thygesens skud i 1. halvleg var Dannys drøn fra kanten af feltet..
mvh
felisan
-
BW - 665
Re: Basic fundamentals..
mrjelle Skrev:
> Jeg plejer normalt at være stor tilhænger af
> Fagerberg, men kampen i søndags var direkte
> elendig. Han virker ufattelig tung og, har meget
> svært ved simple tæmninger spilninger. Bestemt
> ikke en god kamp af Fagerbergs side, han skal
> snart bevise sit værd over en række kampe efter
> min mening.
En række? Jeg ville blive glad med bare én god præstation snart... det er godt nok længe siden den sidste snaps, vi skal vel helt tilbage til kampen på udebane i Randers hvor han leverede en stærk indsats og nogle gode indlæg (men heller ikke ved den lejlighed var målfarlig, og brændte også en friløber)
Jeg ved godt idéen er at de unge skal spilles ind nu, men jeg mener altså med de svære opgør i mende, han skal have en "det er ikke godt nok" samtale, og nogle reserveholds kampe - så kan han komme tilbage med fornyet gejst om en håndfuld kampe - indtil da kan vores sikre kort Frank danne spydspids.
> Jeg plejer normalt at være stor tilhænger af
> Fagerberg, men kampen i søndags var direkte
> elendig. Han virker ufattelig tung og, har meget
> svært ved simple tæmninger spilninger. Bestemt
> ikke en god kamp af Fagerbergs side, han skal
> snart bevise sit værd over en række kampe efter
> min mening.
En række? Jeg ville blive glad med bare én god præstation snart... det er godt nok længe siden den sidste snaps, vi skal vel helt tilbage til kampen på udebane i Randers hvor han leverede en stærk indsats og nogle gode indlæg (men heller ikke ved den lejlighed var målfarlig, og brændte også en friløber)
Jeg ved godt idéen er at de unge skal spilles ind nu, men jeg mener altså med de svære opgør i mende, han skal have en "det er ikke godt nok" samtale, og nogle reserveholds kampe - så kan han komme tilbage med fornyet gejst om en håndfuld kampe - indtil da kan vores sikre kort Frank danne spydspids.
-
Jydepower
Fagerberg havde 3 skud i første halvleg, 2 på dødbolde og 1 hvor han slipper halv om halvt fri ved venstre kant af feltet.
I anden halvleg havde han 2 chancer næsten lige foran mål hvor den ene bliver blokeret og det andet lige på Andersen, og så lagde han en næsten fribold til Borring, og lagde nogle rigtig fine dybe afleveringer til backs og fløjene, og så var der straffesparket som ikke blev dømt.
- Så jo, han havde chancer og han er blevet mere farlig (dog langt fra nok
)
I anden halvleg havde han 2 chancer næsten lige foran mål hvor den ene bliver blokeret og det andet lige på Andersen, og så lagde han en næsten fribold til Borring, og lagde nogle rigtig fine dybe afleveringer til backs og fløjene, og så var der straffesparket som ikke blev dømt.
- Så jo, han havde chancer og han er blevet mere farlig (dog langt fra nok
-
Bhomaszz
Fagerberg
Jydepower Skrev:
> Fagerberg havde 3 skud i første halvleg, 2 på
> dødbolde og 1 hvor han slipper halv om halvt fri
> ved venstre kant af feltet.
Wow ? 3 skud, det er uhørt! Utroligt at han kommer frem til så mange som angriber... Hvor mange store chancer, var det nu han fik spillet sig fri til?
>
> - Så jo, han havde chancer og han er blevet mere
> farlig (dog langt fra nok
)
WHOOPS! ADMIN kan du ikke flytte den ind under jydepowers seneste indlæg
Det siger vel mere om hvor ringe han har været ?
Wow ? 3 skud, det er uhørt! Utroligt at han kommer frem til så mange som angriber... Hvor mange store chancer, var det nu han fik spillet sig fri til?
>
WHOOPS! ADMIN kan du ikke flytte den ind under jydepowers seneste indlæg
Det siger vel mere om hvor ringe han har været ?
-
BW - 665
Jydepower Skrev:
Dødbolde? Den må du godt nok gerne uddybe... Juelsgaard to frisparkene, og ingen af dem fandt Fagerbergs pande mig bekendt. Og den sidste du nævner husker jeg heller intet om, og finder ingen stedet i nogle highlight, men nuvel.
> I anden halvleg havde han 2 chancer næsten lige
> foran mål hvor den ene bliver blokeret og det
> andet lige på Andersen, og så lagde han en næsten
> fribold til Borring, og lagde nogle rigtig fine
> dybe afleveringer til backs og fløjene, og så var
> der straffesparket som ikke blev dømt.
Nogengange tror jeg virkelig du ser en anden kamp end os andre Jydepower, specielt når det kommer til Fagerberg... manden var komplet ufarlig, han havde et enkelt gennembrud på kanten hvor centringen desværre blev opsnappet, og ellers absolut intet målsøgende bortset fra den omtalte straffesparks-situation.
Alle de aflevering du snakker om har jeg desuden heller ingen erindring om, tilgengæld husker jeg et par kiksere på den konto - og nu er det jo heller ikke den mest krævende aflevering i verden at spille en flad tværpasning ud til en fløj eller back.
)
Hvis han har været mindre farlig end han er pt., så ak og ve siger jeg bare - det er i øvrigt noget sludder, han har tidligere præsteret kvalificerede afslutninger og sågar... utroligt nok... mål! Ingen af delene har han været i nærheden af i foråret, men jeg er en af dem der tror det nok skal komme - men han skal godt nok arbejde mere med afslutninger og det målsøgende spil til træning.
Dødbolde? Den må du godt nok gerne uddybe... Juelsgaard to frisparkene, og ingen af dem fandt Fagerbergs pande mig bekendt. Og den sidste du nævner husker jeg heller intet om, og finder ingen stedet i nogle highlight, men nuvel.
> I anden halvleg havde han 2 chancer næsten lige
> foran mål hvor den ene bliver blokeret og det
> andet lige på Andersen, og så lagde han en næsten
> fribold til Borring, og lagde nogle rigtig fine
> dybe afleveringer til backs og fløjene, og så var
> der straffesparket som ikke blev dømt.
Nogengange tror jeg virkelig du ser en anden kamp end os andre Jydepower, specielt når det kommer til Fagerberg... manden var komplet ufarlig, han havde et enkelt gennembrud på kanten hvor centringen desværre blev opsnappet, og ellers absolut intet målsøgende bortset fra den omtalte straffesparks-situation.
Alle de aflevering du snakker om har jeg desuden heller ingen erindring om, tilgengæld husker jeg et par kiksere på den konto - og nu er det jo heller ikke den mest krævende aflevering i verden at spille en flad tværpasning ud til en fløj eller back.
Hvis han har været mindre farlig end han er pt., så ak og ve siger jeg bare - det er i øvrigt noget sludder, han har tidligere præsteret kvalificerede afslutninger og sågar... utroligt nok... mål! Ingen af delene har han været i nærheden af i foråret, men jeg er en af dem der tror det nok skal komme - men han skal godt nok arbejde mere med afslutninger og det målsøgende spil til træning.
-
Molly95
Re: Fagerberg
Jeg er enig i at Fagerberg ikke har præsteret noget som helst i de 2 første kampe, jeg forstår ikke hvad han laver på det hold, der er ikke meget arbejde i ham, tag da chanchen og prøv Sekou Oliseh.....
-
Jydepower
BW - 665 Skrev:
> Dødbolde? Den må du godt nok gerne uddybe...
> Juelsgaard to frisparkene, og ingen af dem fandt
> Fagerbergs pande mig bekendt. Og den sidste du
> nævner husker jeg heller intet om, og finder ingen
> stedet i nogle highlight, men nuvel.
- På et hjørne i ventresiden og mener det andet bar i højresiden .. Præcis nok
Det skal så siges at han skød den ud af stadion
..
> Nogengange tror jeg virkelig du ser en anden kamp
> end os andre Jydepower, specielt når det kommer
> til Fagerberg... manden var komplet ufarlig, han
> havde et enkelt gennembrud på kanten hvor
> centringen desværre blev opsnappet, og ellers
> absolut intet målsøgende bortset fra den omtalte
> straffesparks-situation.
Måske, jeg har nogle gange svenske-fagerberg briller på, men forsikre dig for at de chancer de var der (som jeg skrev i tidligere indlæg)
> Alle de aflevering du snakker om har jeg desuden
> heller ingen erindring om, tilgengæld husker jeg
> et par kiksere på den konto - og nu er det jo
> heller ikke den mest krævende aflevering i verden
> at spille en flad tværpasning ud til en fløj eller
> back.
Han lagde nogle til Danny og Siv i anden halvleg i venstresiden, hvor han sendte dem afsted, men pga. de dårlige indlæg som Danny og Siv præsterede, så blev det til intet. Og han sendte Borring afsted et par gange hvor han så blev (forunderligt nok) stoppet af Wass. Og vi snakker ikke om en tværpasning (med mindre en tværpasning er ned bag forsvaret som fløjen så kan køre videre på?).
> Hvis han har været mindre farlig end han er pt.,
> så ak og ve siger jeg bare - det er i øvrigt noget
> sludder, han har tidligere præsteret kvalificerede
> afslutninger og sågar... utroligt nok... mål!
> Ingen af delene har han været i nærheden af i
> foråret, men jeg er en af dem der tror det nok
> skal komme - men han skal godt nok arbejde mere
> med afslutninger og det målsøgende spil til
> træning.
Det kan vi sagtens blive enige om!! Hans skud er noget japværk og meget sløset. Men der har bestemt været en fremgang i hans spil - siden skaden. Og det jeg mener med farlighed er ikke kun skud, men lige så meget at han er begyndt at finde flere og flere huller og muligheder..
> Dødbolde? Den må du godt nok gerne uddybe...
> Juelsgaard to frisparkene, og ingen af dem fandt
> Fagerbergs pande mig bekendt. Og den sidste du
> nævner husker jeg heller intet om, og finder ingen
> stedet i nogle highlight, men nuvel.
- På et hjørne i ventresiden og mener det andet bar i højresiden .. Præcis nok
> Nogengange tror jeg virkelig du ser en anden kamp
> end os andre Jydepower, specielt når det kommer
> til Fagerberg... manden var komplet ufarlig, han
> havde et enkelt gennembrud på kanten hvor
> centringen desværre blev opsnappet, og ellers
> absolut intet målsøgende bortset fra den omtalte
> straffesparks-situation.
Måske, jeg har nogle gange svenske-fagerberg briller på, men forsikre dig for at de chancer de var der (som jeg skrev i tidligere indlæg)
> Alle de aflevering du snakker om har jeg desuden
> heller ingen erindring om, tilgengæld husker jeg
> et par kiksere på den konto - og nu er det jo
> heller ikke den mest krævende aflevering i verden
> at spille en flad tværpasning ud til en fløj eller
> back.
Han lagde nogle til Danny og Siv i anden halvleg i venstresiden, hvor han sendte dem afsted, men pga. de dårlige indlæg som Danny og Siv præsterede, så blev det til intet. Og han sendte Borring afsted et par gange hvor han så blev (forunderligt nok) stoppet af Wass. Og vi snakker ikke om en tværpasning (med mindre en tværpasning er ned bag forsvaret som fløjen så kan køre videre på?).
> Hvis han har været mindre farlig end han er pt.,
> så ak og ve siger jeg bare - det er i øvrigt noget
> sludder, han har tidligere præsteret kvalificerede
> afslutninger og sågar... utroligt nok... mål!
> Ingen af delene har han været i nærheden af i
> foråret, men jeg er en af dem der tror det nok
> skal komme - men han skal godt nok arbejde mere
> med afslutninger og det målsøgende spil til
> træning.
Det kan vi sagtens blive enige om!! Hans skud er noget japværk og meget sløset. Men der har bestemt været en fremgang i hans spil - siden skaden. Og det jeg mener med farlighed er ikke kun skud, men lige så meget at han er begyndt at finde flere og flere huller og muligheder..
-
Hausser
Opfinder du bare situationer som det passer dig? Må indrømme jeg slet, slet ikke kan huske de episoder som du beretter om og undersøgte det da også lige og sjovt nok viser statistikken da også at vi overhovedet ikke havde et hjørnespark i første halvleg. http://www.sporten.dk/event/fc-midtjyll ... 2009-03-08
Den samme statistik fortæller heller ikke nogen afslutninger overhovedet af Fagerberg i første halvleg. Har du lyst til at revidere din påfattelse af Fagerbergs afslutninger i kampen?
Det er fint nok at have favoritspillere, men ender det med at man bliver usaglig i forsvaret af vedkommende, så er det altså gået for vidt.
Den samme statistik fortæller heller ikke nogen afslutninger overhovedet af Fagerberg i første halvleg. Har du lyst til at revidere din påfattelse af Fagerbergs afslutninger i kampen?
Det er fint nok at have favoritspillere, men ender det med at man bliver usaglig i forsvaret af vedkommende, så er det altså gået for vidt.
-
Hausser
Re: Fagerberg
Helt enig med dig her. Oliseh har præsteret flot i optakten, modsat eksempelvis Fagerberg og har nogle kompetencer som ingen andre i klubben har og jeg ville meget gerne se ham spille sammen med Frank i angrebet, tror jeg kunne bliver rigtigt godt. Med mindre han var skadet til Brøndby-kampen, forstår jeg slet ikke at han ikke var med i truppen.
-
100x
Fagerberg er og bliver en kæmpe skuffelse
man sidder jo og krymper sig når man har betalt 150 kr for at se ham smide den ene bold efter den anden væk.
På intet tidspunkt gennem kampen har har vist sig værdig til at skulle spille tiden ud.
man sidder jo og krymper sig når man har betalt 150 kr for at se ham smide den ene bold efter den anden væk.
På intet tidspunkt gennem kampen har har vist sig værdig til at skulle spille tiden ud.
-
Evil Empire
ATT.: JESPERFCM - Mangler stadig et svar
Hej Jesper - du skrev:
"Skrevet af: JesperFCM (IP logget)
Indlæg tilføjet: 07-03-2009 kl. 09:23
Sidste år sad jeg ved siden af udebaneafsnittet i en Brøndby kamp. Mange af BIFS fans havde flag med på pinde på ca. 75 cm. Da kampen startede rev de flagene af og brækkede pindene midt over. Disse pindestykker blev så tyret mod os der sad i nærheden. Det var meget ubehageligt at sidde som skydeskive for sylespidse træpinde på en fingers tykkelse. Det var bestemt ikke bare for sjov, de tumper der kastede pindene var tydeligt ude på at skade andre.
Jeg så en dame, med blodet løbende ned af ansigtet, gå hjem 1 minut inde i kampen med 2 små grædende drenge."
Kan du huske hvilken kamp, specifikt, dette skete til?
"Skrevet af: JesperFCM (IP logget)
Indlæg tilføjet: 07-03-2009 kl. 09:23
Sidste år sad jeg ved siden af udebaneafsnittet i en Brøndby kamp. Mange af BIFS fans havde flag med på pinde på ca. 75 cm. Da kampen startede rev de flagene af og brækkede pindene midt over. Disse pindestykker blev så tyret mod os der sad i nærheden. Det var meget ubehageligt at sidde som skydeskive for sylespidse træpinde på en fingers tykkelse. Det var bestemt ikke bare for sjov, de tumper der kastede pindene var tydeligt ude på at skade andre.
Jeg så en dame, med blodet løbende ned af ansigtet, gå hjem 1 minut inde i kampen med 2 små grædende drenge."
Kan du huske hvilken kamp, specifikt, dette skete til?