Sune Kiilerich til prøvetræning
-
BW - 665
Re: EB: Parma vild med Sune Kiilerich
Spændende! Det er nok næppe realistisk med bekøb i Simon Kjær størrelsesordenen, men et par millioner for en ung spiller uden udsigt til spilletid i den nære fremtid ville vel heller ikke være helt dårligt?
Og så er det naturligvis en kæmpe chance for Kiilerich, ikke mindst for at udvikle sig.
Og så er det naturligvis en kæmpe chance for Kiilerich, ikke mindst for at udvikle sig.
-
Altoriso
BW - 665 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Spændende! Det er nok næppe realistisk med bekøb i
> Simon Kjær størrelsesordenen, men et par millioner
> for en ung spiller uden udsigt til spilletid i den
> nære fremtid ville vel heller ikke være helt
> dårligt?
Jeg ved ikke hvilken pris man kan forvente, men mon ikke man har mere is i maven end bare et par millioner?
Det er vel ikke sådan at vores større talenter bare skal skibes af til den pris for en hver pris så at sige...
> Og så er det naturligvis en kæmpe chance for
> Kiilerich, ikke mindst for at udvikle sig.
Igen så virker det nu på udtalelser til, at de fleste unge spillere hellere end gerne vil udvikle sig mere i FCM
> Spændende! Det er nok næppe realistisk med bekøb i
> Simon Kjær størrelsesordenen, men et par millioner
> for en ung spiller uden udsigt til spilletid i den
> nære fremtid ville vel heller ikke være helt
> dårligt?
Jeg ved ikke hvilken pris man kan forvente, men mon ikke man har mere is i maven end bare et par millioner?
Det er vel ikke sådan at vores større talenter bare skal skibes af til den pris for en hver pris så at sige...
> Og så er det naturligvis en kæmpe chance for
> Kiilerich, ikke mindst for at udvikle sig.
Igen så virker det nu på udtalelser til, at de fleste unge spillere hellere end gerne vil udvikle sig mere i FCM
-
Hekler
Jammen skal vi ikke bare slå os ned som storleverandøre af forsvarsspillere til Serie A?
-
tubbe93
hvor god er han ? syntes det er mærkeligt det er ham Parma er ude efter, troede Sviatchenko var bedre når han var reserve i lørdags i mod Esbjerg ! ?
-
Altoriso
Hekler Skrev:
> Jammen skal vi ikke bare slå os ned som
> storleverandøre af forsvarsspillere til Serie A?
Jo det må vist være målsætningen
Og mon ikke der findes en der kan referere lidt fra den artikel der jf. FCM´s hjemmeside skulle komme om talentkrigen i Berlingske
> Jammen skal vi ikke bare slå os ned som
> storleverandøre af forsvarsspillere til Serie A?
Jo det må vist være målsætningen
Og mon ikke der findes en der kan referere lidt fra den artikel der jf. FCM´s hjemmeside skulle komme om talentkrigen i Berlingske
-
Altoriso
tubbe93 Skrev:
> hvor god er han ? syntes det er mærkeligt det er
> ham Parma er ude efter, troede Sviatchenko var
> bedre når han var reserve i lørdags i mod Esbjerg
> ! ?
Når man tænker på hele oplægget til Kjærs salg, må folk da snart kunne forstå at talenter ikke kun bedømmes på om de har haft 1. holdskampe
De bliver netop bedømt på hvor langt de på sigt kan nå, og ikke på nuværende styrke
> hvor god er han ? syntes det er mærkeligt det er
> ham Parma er ude efter, troede Sviatchenko var
> bedre når han var reserve i lørdags i mod Esbjerg
> ! ?
Når man tænker på hele oplægget til Kjærs salg, må folk da snart kunne forstå at talenter ikke kun bedømmes på om de har haft 1. holdskampe
De bliver netop bedømt på hvor langt de på sigt kan nå, og ikke på nuværende styrke
-
Klauzito
Var det ikke ved den der ungdomsturnering i Italien de havde fået øje på ham?? I så fald er det jo lige meget hvad Sviachenko gør i lørdags
Har Sune Kiilerich i øvrigt nogen relation til den målmand der for nogle år siden spillede for ihvertfald Nørresundby og vist også Holstebro og VFF. Mener han hed Roald Kiilerich
Har Sune Kiilerich i øvrigt nogen relation til den målmand der for nogle år siden spillede for ihvertfald Nørresundby og vist også Holstebro og VFF. Mener han hed Roald Kiilerich
-
Hausser
Nu var Kiilerich jo skadet på det tidspunkt, så er ikke klar over om han ville ha taget Sviatchenkos plads. I Efteråret, spillede Sviatchenko langt fra hver gang i ynglingeligaen hvor bl.a Kiilerich virkede som om at være topkandidaten i forsvaret, men Sviatchenko har gjort det fremragende i 2009 og har måske overhalet Kiilerich her i starten af året? Kiilerich spillede back i Italien, hvor Sviatchenko spillede midterforsvarer, men ved ikke om man skal ligge så meget i det, tror lige så meget det var den bedste løsning med Jesper Bøges skade op til turneringen.
-
Hausser
Jeg har tidligere argumenteret for at salg fra en nedeste del af pyramiden, måske ikke var så dum en idé endda, og hvis Parma kommer med et attraktivt tilbud, tror jeg sagtens det kan blive et farvel til Kiilerich. Vi ved faktisk ikke om Kiilerich er en spiller som FCM vil satse på overhovedet, de har jo endnu ikke meldt noget ud om knægtens fremtid, men mon ikke vi hører et eller andet inden længe?
Re: Kiilerich til prøvetræning i Sampdoria
Det er da supert at andre ser potentiale i ham og arter det sig efter hensigten, så kan vi forhåbentlig sælge ham for en skilling, omend det nok ikke bliver historiens største i så fald.
Syntes stadig det er mystisk at man ikke har rykket Kiilerich op i A-truppen, men forhåbentlig kommer det snart. Lidt mere rutine og lidt flere muskler på den lange krop og så tror jeg vi står med en forsvarer med store fremtidsperspektiver..
-
Bhomaszz/bavnsgaard
- Geografisk sted: Mors
Det tror jeg sådan set også at man har - træningsmæssigt. Jeg mener at have læst en artikel på fcm.dk med info om at de 3 spillere fra den seneste akademiårgang som fik en deltidskontrakt (Hassan,BøgeKiilerich) skulle spille på andenholdet i den kommende sæson. - jeg tror sådan set ikke der lægger mere i detHausser skrev: Syntes stadig det er mystisk at man ikke har rykket Kiilerich op i A-truppen, men forhåbentlig kommer det snart. Lidt mere rutine og lidt flere muskler på den lange krop og så tror jeg vi står med en forsvarer med store fremtidsperspektiver..
"Du skal selv være den forandring, du ønsker at se i verden"
Mahatma K. Gandhi
Mahatma K. Gandhi
Er der nogen der kan bekræfte om Zakaria, Kiilerich og Bøge træner med førsteholdet? Må indrømme, jeg var ret sikker på at de træner fast med reserverne, men kunne da være rart at få det bekræftet?Bhomaszz/bavnsgaard skrev:
Det tror jeg sådan set også at man har - træningsmæssigt. Jeg mener at have læst en artikel på fcm.dk med info om at de 3 spillere fra den seneste akademiårgang som fik en deltidskontrakt (Hassan,BøgeKiilerich) skulle spille på andenholdet i den kommende sæson. - jeg tror sådan set ikke der lægger mere i det