Hej allesammen
Vi har tifo lørdag den 14-3-2009 fra kl 10.
Håber at I kommer og hjælper.
Hilsen fru sild 30518570
Tifo
-
Jydepower
Tifo - Opfordring
.. DROP Faxe og Handelsbanken hvad angår tifo..
.. Når der skal kastes crep-ruller, så uddel dem til folk på de øverste rækker, som interessere sig for at det ser fedt ud..
.. Flere røg"granater" evt. sammen med flag.
.. Isfontæner. Oftest brugt til ishockey. (De lys Esbjerg havde med på sas)
[tifo.dk]
.. MANGE FLERE FLAG, nogle som gider at vifte hele kampen ?? (:
.. strobe lys måske til flag eller banner?
.. "Fribees" [tifo.dk]
.. hvorfor ikke bruge de kanoner vi er i besiddelse af, lidt oftere?
[tifo.dk]
For ikke ret meget kan vi få noget pænt konfetti. Evt. med flag i baggrunden?
Et andet forslag kunne være at, vi også brugte hvid noget oftere i stedet for bare sort og rødt konfetti.
.. Hvis vi, som mod Esbjerg, ikke bruger et banner som fylder hele tribunen, så fyld de tomme stykker. Evt. med små røde flag?
.. Drop papir/pap stykkerne som skal holdes over hovedet, det fungere ikke ordenligt .... med mindre vi er nok (etc. BIF - FCM // Pokalfinalen)
..Brug spillertrøje-banneret som rullebanner over publikum, i stedet for at hejse det op.
.. Sørg for at der ikke kun er flag som tifo, men noget som understøtter "tifodelen"´..
Kom evt. selv med flere så Tifogruppen har noget at lave
.. Når der skal kastes crep-ruller, så uddel dem til folk på de øverste rækker, som interessere sig for at det ser fedt ud..
.. Flere røg"granater" evt. sammen med flag.
.. Isfontæner. Oftest brugt til ishockey. (De lys Esbjerg havde med på sas)
[tifo.dk]
.. MANGE FLERE FLAG, nogle som gider at vifte hele kampen ?? (:
.. strobe lys måske til flag eller banner?
.. "Fribees" [tifo.dk]
.. hvorfor ikke bruge de kanoner vi er i besiddelse af, lidt oftere?
[tifo.dk]
For ikke ret meget kan vi få noget pænt konfetti. Evt. med flag i baggrunden?
Et andet forslag kunne være at, vi også brugte hvid noget oftere i stedet for bare sort og rødt konfetti.
.. Hvis vi, som mod Esbjerg, ikke bruger et banner som fylder hele tribunen, så fyld de tomme stykker. Evt. med små røde flag?
.. Drop papir/pap stykkerne som skal holdes over hovedet, det fungere ikke ordenligt .... med mindre vi er nok (etc. BIF - FCM // Pokalfinalen)
..Brug spillertrøje-banneret som rullebanner over publikum, i stedet for at hejse det op.
.. Sørg for at der ikke kun er flag som tifo, men noget som understøtter "tifodelen"´..
Kom evt. selv med flere så Tifogruppen har noget at lave
-
ChrL
Re: Tifo - Opfordring
Jeg synes personligt at masser af flag, crep-ruller, konfettikanoner og røg spiller godt sammen. Samt et stort banner bag målet.
Og vil meget gerne være med til at planlægge, samt udføre
Og vil meget gerne være med til at planlægge, samt udføre
-
bw152/michael
ChrL Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg synes personligt at masser af flag,
> crep-ruller, konfettikanoner og røg spiller godt
> sammen. Samt et stort banner bag målet.
> Og vil meget gerne være med til at planlægge, samt
> udføre
Jeg hørte i lørdags på tribunen nogen nævne at tifo har underskud, konfetti og crep-ruller er så vidt jeg er orienteret forholdsvis dyrt og kan ikke genbruges. Derfor ser jeg heller at TIFO for lavet flag og bannere som kan bruges over hele landet.. Et stort rulleflag er egentlig også kun fedt 1 gang (IMO), efter det er vist en gang så er det ikke særlig fedt næste gang da det så er genbrug..
Flag og bannere giver et godt visuelt billede og kan genbruges, på mange forskellige måder..
Er enig i at en masse flag blandet med creperuller kan se fedt ud, men tror også man skal kigge på økonomien i TIFO-gruppen, der er ikke uanede mængder penge..
/Michael Meyhoff
> Jeg synes personligt at masser af flag,
> crep-ruller, konfettikanoner og røg spiller godt
> sammen. Samt et stort banner bag målet.
> Og vil meget gerne være med til at planlægge, samt
> udføre
Jeg hørte i lørdags på tribunen nogen nævne at tifo har underskud, konfetti og crep-ruller er så vidt jeg er orienteret forholdsvis dyrt og kan ikke genbruges. Derfor ser jeg heller at TIFO for lavet flag og bannere som kan bruges over hele landet.. Et stort rulleflag er egentlig også kun fedt 1 gang (IMO), efter det er vist en gang så er det ikke særlig fedt næste gang da det så er genbrug..
Flag og bannere giver et godt visuelt billede og kan genbruges, på mange forskellige måder..
Er enig i at en masse flag blandet med creperuller kan se fedt ud, men tror også man skal kigge på økonomien i TIFO-gruppen, der er ikke uanede mængder penge..
/Michael Meyhoff
-
micha_el
ja vi har et lille underskud i kassen men der er så også købt en del ind sist år.
ja også har vi gang i en del men du er velkomen til at komme på lørdag og hjælpe da vi skal male en del som kan bruges tit
ja også har vi gang i en del men du er velkomen til at komme på lørdag og hjælpe da vi skal male en del som kan bruges tit
-
bw152/michael
micha_el Skrev:
> ja vi har et lille underskud i kassen men der er
> så også købt en del ind sist år.
> ja også har vi gang i en del men du er velkomen
> til at komme på lørdag og hjælpe da vi skal male
> en del som kan bruges tit
Kommer fra Fredericia, har været forbi en del gange, men netop nu på lørdag kan jeg ikke (:
/Michael Meyhoff - FSF '06
> ja vi har et lille underskud i kassen men der er
> så også købt en del ind sist år.
> ja også har vi gang i en del men du er velkomen
> til at komme på lørdag og hjælpe da vi skal male
> en del som kan bruges tit
Kommer fra Fredericia, har været forbi en del gange, men netop nu på lørdag kan jeg ikke (:
/Michael Meyhoff - FSF '06