Har lige set at viborg har forlænget med gislason, og han udtaler sig knap så pænt om fcm, så ham kan vi godt afskrive, og kigge andre veje.
»Jeg har ikke haft planer om at forlade Viborg FF, og jeg brød mig for eksempel overhovedet ikke om at læse rygterne om, at jeg var på vej til FC Midtjylland. Jeg føler mig værdsat af mine medspillere, af mine trænere og af klubbens fans, og jeg synes faktisk, det ville være respektløs overfor dem at skifte til Midtjylland,« siger Rurik Gislason
Vinter Transfervindue Part 5
-
Jesper BW1100
Re: Gislason kommer aldrig til fcm
FCMhenrik Skrev:
-------------------------------------------------------
> Har lige set at viborg har forlænget med gislason,
> og han udtaler sig knap så pænt om fcm, så ham kan
> vi godt afskrive, og kigge andre veje.
>
> »Jeg har ikke haft planer om at forlade Viborg FF,
> og jeg brød mig for eksempel overhovedet ikke om
> at læse rygterne om, at jeg var på vej til FC
> Midtjylland. Jeg føler mig værdsat af mine
> medspillere, af mine trænere og af klubbens fans,
> og jeg synes faktisk, det ville være respektløs
> overfor dem at skifte til Midtjylland,« siger
> Rurik Gislason
Det var da dagens bedste nyhed...
-------------------------------------------------------
> Har lige set at viborg har forlænget med gislason,
> og han udtaler sig knap så pænt om fcm, så ham kan
> vi godt afskrive, og kigge andre veje.
>
> »Jeg har ikke haft planer om at forlade Viborg FF,
> og jeg brød mig for eksempel overhovedet ikke om
> at læse rygterne om, at jeg var på vej til FC
> Midtjylland. Jeg føler mig værdsat af mine
> medspillere, af mine trænere og af klubbens fans,
> og jeg synes faktisk, det ville være respektløs
> overfor dem at skifte til Midtjylland,« siger
> Rurik Gislason
Det var da dagens bedste nyhed...
-
Hausser
Tja det er vel som man tar det, ingen tvivl om han er et stort talent, men det VFF forlangte for ham, var selvfølgelig alt for meget i forhold til hvad han reelt har vist. Nu var det mig selv der fortalte, at jeg havde hørt fra en person med relation til VFF, at Gislason var tæt på FCM og jeg er ret sikker på at Ørgaard har haft en ganske kraftig føler ude, men den er nok strandet på spørgsmålet om det antal millioner der skal på bordet og fint nok vi ikke igen langer alt for mange millioner ud for en upoleret og uprøvet spiller. Kunne vi have hentet ham for et mindre beløb, så mener jeg bestemt godt vi kunne have brugt ham, primært på midtbanen.
Citatet er herfra: http://www.viborg-folkeblad.dk/apps/pbc ... 62/kommune Nu blev Gislason ikke solgt og så kan han da snildt please de muggrønne med alle komplekserne, men hvordan harmonerer de store ambitioner, som han omtaler, med at spille første divison? Og man har vel en holdning til man får en ny. Men ikke Gislason rigtigt gerne vil til FCM til sommer, såfremt VFF ikke formår at rykke op.
Citatet er herfra: http://www.viborg-folkeblad.dk/apps/pbc ... 62/kommune Nu blev Gislason ikke solgt og så kan han da snildt please de muggrønne med alle komplekserne, men hvordan harmonerer de store ambitioner, som han omtaler, med at spille første divison? Og man har vel en holdning til man får en ny. Men ikke Gislason rigtigt gerne vil til FCM til sommer, såfremt VFF ikke formår at rykke op.
-
Peter Ross
Bare lad ham crowd-please. Selvom jeg ikke det fjerneste ønsker ham til FCM, vil det være enormt sjovt, at se ham i et skifte til sommer, hvordan han vil bortforklare det ;o)
Peter Ross
Peter Ross
-
Hausser
Som han selv siger, så er han da bare respektløs
Det er klart, har Gislason en smule ambitioner i livet, så er han nødt til at sige farvel til Viborg, såfremt de ikke rykker op, anderledes kan det ikke være og VFF får også desperat brug for pengene til den tid. Det er selvfølgelig ren spekulation det her, men kunne være rigtigt interessant at se hvad der sker hvis VFF mislykkedes med oprykningen. Det kunne selvfølgelig være sjovt, men omvendt så savner jeg faktisk en lille smule.
-
zmethon
synes vi ska hente mick jensen fra brøndby til sommer..han har vist talentet før han s første skade...ku se ham blive den næste fra brøndbys talenttrup som der bliver en stor profil i en anden klub(zimling, absalonsen osv)
tror næppe brøndby ka forlange det store for ham da hans kontrakt udløber om 10 måneder og de næppe tror på ham mere.
tror næppe brøndby ka forlange det store for ham da hans kontrakt udløber om 10 måneder og de næppe tror på ham mere.