Black-wolves.com
-
Hekler
Re: Black-wolves.com
Det gør mig bare så glad at se der er så mange der allerede er igang med at bruge det.
-
Jesper - BW415
Re: Black-wolves.com - Download Brugermanual
Jeg synes virkelig virkelig I har lavet et godt arbejde! Hold kæft det er fedt! - er også helt genialt, at der er brugermanual til siden - det gør det noget nemmere for os newbees:)
-
Persian_Wolf
Re: Upload af filer i gruppeforum
Pt er der kun mulighed for at upload 1 billede pr indlæg. Jeg vil dog arbejde på at tweak forum-systemet til at kunne optage flere billeder i et indlæg. Det kan systemet nemlig ikke som udgangspunkt, men jeg skriver det på "To do" listen 
-
Persian_Wolf
Re: Black-wolves.com - Download Brugermanual
Det er godt at høre. Frygtede lidt at niveauet i manualen var lidt for højt. Det var svært at tage sig tid til at skrive helt ned i små detaljer, da det hastede med at få manualen færdiggjort.
Der vil løbende blive revideret lidt i manualen og oploadet nye versioner.
God fornøjelse
Der vil løbende blive revideret lidt i manualen og oploadet nye versioner.
God fornøjelse
-
Hausser
Re: Upload af filer i gruppeforum
Det lyder bare super, kunne være godt i forbindelse med det her spillerarkiv, det kræver trods alt en del billeder.
-
Persian_Wolf
Re: Invitation til privat grupper virker ikke pt
Hello,
Orientering..
Lige pt virker invitation til lukkede grupper ikke. Lukkede grupper er "inviteres til blive medlem" grupper.
Man kan derfor godt ende ret ensom hvis man opretter sådan en gruppe lige pt
Opret i stedet et "godkend for blive medlem" gruppe, så kan folk anmode, og lederen kan derefter vælge at godkende/afvise medlemmer.
Så snart jeg har rettet fejlen med private grupper, så kan man ændre indstillingen tilbage til privat gruppe.
Orientering..
Lige pt virker invitation til lukkede grupper ikke. Lukkede grupper er "inviteres til blive medlem" grupper.
Man kan derfor godt ende ret ensom hvis man opretter sådan en gruppe lige pt
Opret i stedet et "godkend for blive medlem" gruppe, så kan folk anmode, og lederen kan derefter vælge at godkende/afvise medlemmer.
Så snart jeg har rettet fejlen med private grupper, så kan man ændre indstillingen tilbage til privat gruppe.
-
Jakobnw
Re: Black-wolves.com
det burde du også være
det er en super side. FCM kunne lære noget fra jer
-
Casper Søe
Re: Nedtælling til næste kamp
Persian_Wolf Skrev:
-------------------------------------------------------
> Har du fuldstændig ret i
>
> Mig som havde tastet 30 min forkert. Det er rettet
> nu, tak for det
Når du nu er i gang, står kampen mod OB til at være lørdag, imens busturen står til søndag.
Derudover står alle busture til klokken 00:00, ved ikke om i er klar over det, men det er i helt sikkert nu
Super flot side.
-------------------------------------------------------
> Har du fuldstændig ret i
>
> Mig som havde tastet 30 min forkert. Det er rettet
> nu, tak for det
Når du nu er i gang, står kampen mod OB til at være lørdag, imens busturen står til søndag.
Derudover står alle busture til klokken 00:00, ved ikke om i er klar over det, men det er i helt sikkert nu
Super flot side.
-
Persian_Wolf
Re: bustur-tider på bw
Hej,
tak på rettelsen, det er ændret nu.
Det skal siges at tiderne for warmup og busture endnu ikke er korrekte på sitet - kun datoen.
Jeg mangler nemlig endnu at få sat bestyrelsen helt ind i administreringsystemet.
Håber at få det afklaret hurtigst muligt, så der kan komme gang i kalenderen og nyhederne
tak på rettelsen, det er ændret nu.
Det skal siges at tiderne for warmup og busture endnu ikke er korrekte på sitet - kun datoen.
Jeg mangler nemlig endnu at få sat bestyrelsen helt ind i administreringsystemet.
Håber at få det afklaret hurtigst muligt, så der kan komme gang i kalenderen og nyhederne
-
Thomas Lund
Re: gruppeinvitation - link åbner i nyt vindue
Når jeg bliver inviteret til en gruppe i min indbakke og klikker på linket, åbner der et nyt vindue. Det burde være i det eksisterende vindue man bliver oprettet.
(Jeg bruger IE7)
Lund
(Jeg bruger IE7)
Lund
-
Hausser
Re: Spillerarkiv
Spillerarkivgruppen er her til aften vokset til 7 personer og der er en som allerede har påtaget sig et stykke ressearch-arbejde, hvilket er meget glædeligt, men der er plads til mange flere, så kom glad!
Det er forresten også en glimrende mulighed for dem der normalt er for unge til foreningsarbejde og bor for langt væk/ikke har tid til Tifo-arbejde, til at gøre et stykke arbejde for fanklubben, ALLE kan som sagt være med, ligegyldigt om man har 10 minutter eller 10 timer.
link til gruppen: http://black-wolves-com.cust.webname.dk ... groupid=12
Det er forresten også en glimrende mulighed for dem der normalt er for unge til foreningsarbejde og bor for langt væk/ikke har tid til Tifo-arbejde, til at gøre et stykke arbejde for fanklubben, ALLE kan som sagt være med, ligegyldigt om man har 10 minutter eller 10 timer.
link til gruppen: http://black-wolves-com.cust.webname.dk ... groupid=12
-
Persian_Wolf
Yeps, det er rigtigt. LIge prøvet det.
Tak for opmærksomheden omkring den fejl.
Der er generelt lidt bøvl med invitationer til grupper, så folk skal lige afholde sig fra gruppe-invitationer, indtil jeg får rettet fejlen. Jeg holder tråden opdateret vedr. dette.
Tak for opmærksomheden omkring den fejl.
Der er generelt lidt bøvl med invitationer til grupper, så folk skal lige afholde sig fra gruppe-invitationer, indtil jeg får rettet fejlen. Jeg holder tråden opdateret vedr. dette.
-
Persian_Wolf
Så skulle links ikke blive åbnet i nyt vindue længere.
Dog virker invitation til private grupper ENDNU ikke.
Dog virker invitation til private grupper ENDNU ikke.