Chap Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg kan ikke holde med en klub, som jeg aldrig ser
> spille i virkeligeden og hvor jeg ikke kan
> engagere mig i fankulturen osv., så nej, jeg har
> ingen klubber i udlandet.
Well said!
Holder du med en anden klub udover FCM?
-
pdole
Re: Overhovedet ikke!
Dejligt at se der findes yderste fornuftige mennesker her på graven 
Ud over FCM findes der jo kun et hold - JUVE.
Del Piero er kongen!!
Ud over FCM findes der jo kun et hold - JUVE.
Del Piero er kongen!!
-
Altoriso
BW - 665 Skrev:
> Chap Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jeg kan ikke holde med en klub, som jeg aldrig
> ser
> > spille i virkeligeden og hvor jeg ikke kan
> > engagere mig i fankulturen osv., så nej, jeg
> har
> > ingen klubber i udlandet.
>
> Well said!
Det er da noget pjat..
Hvorfor skulle man ikke kunne holde med en klub eller flere i udlandet - Jeg misser feks ikke mange af Tottenham og Valencias kampe på TV
Roma er også et hold som jeg har holdt med i mange år
Qua de mange kampe jeg ser på tv ( har begge de store satellitpakker )samt ivrig læsning af diverse artikler omhandlende disse klubber, så synes jeg da nok at kendskabet er velbegrundet og tilladt
Jeg har spillertrøjer og træningsdragt fra de to førstnævnte, og disse to hold har jeg reelt set fulgt længe før FCM, og næsten også Ikast
At FCM så er en klar numero uno er en anden sag
> Chap Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jeg kan ikke holde med en klub, som jeg aldrig
> ser
> > spille i virkeligeden og hvor jeg ikke kan
> > engagere mig i fankulturen osv., så nej, jeg
> har
> > ingen klubber i udlandet.
>
> Well said!
Det er da noget pjat..
Hvorfor skulle man ikke kunne holde med en klub eller flere i udlandet - Jeg misser feks ikke mange af Tottenham og Valencias kampe på TV
Roma er også et hold som jeg har holdt med i mange år
Qua de mange kampe jeg ser på tv ( har begge de store satellitpakker )samt ivrig læsning af diverse artikler omhandlende disse klubber, så synes jeg da nok at kendskabet er velbegrundet og tilladt
Jeg har spillertrøjer og træningsdragt fra de to førstnævnte, og disse to hold har jeg reelt set fulgt længe før FCM, og næsten også Ikast
At FCM så er en klar numero uno er en anden sag
-
BW - 665
Fra min side mente jeg det nu ikke så generelt, mente nu blot at jeg personligt ikke føler jeg kan engagere mig rent følelsesmæssigt i en udenlandsk klub - eller en anden dansk klub naturligvis.
Når det er sagt, så elsker jeg fodbold og hylder de hold jeg mener bringer noget ekstraordinært til sporten på den ene eller den anden måde, så pt. er jeg meget betaget af Arsenal, men når de taber er skuffelsen ikke specielt stor, og heller ikke glæden ved sejr.
But that's just me
Når det er sagt, så elsker jeg fodbold og hylder de hold jeg mener bringer noget ekstraordinært til sporten på den ene eller den anden måde, så pt. er jeg meget betaget af Arsenal, men når de taber er skuffelsen ikke specielt stor, og heller ikke glæden ved sejr.
But that's just me