Udenlandsk interesse for Borring

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Chap

Udenlandsk interesse for Borring

Indlæg af Chap »

Ifølge en avis ved navn Gata, så følger selveste Panathinaikos Jonas Borring tæt. Og efter landskampen i onsdags er interessen eftersigende ikke blevet mindre. Dog skal man nok tage det med et gran salt, da det stadigvæk bare er på rygtebasis. Men det lyder da spændende hvert fald - det er altid godt når der er noget positiv omtale af vores spillere i pressen.

Link: http://www.bold.dk/nyt/Graekere-vilde-med-Borring
Senest rettet af Chap 17. feb 2009, 11:33, rettet i alt 1 gang.

tubbe93

Re: Udenlandsk interesse for Borring

Indlæg af tubbe93 »

syntes det ville være en kæmpe skuffelse hvis han skifter ! vi har ingen til at tage over efter ham, og vi skal have mange penge før vi har tjent på ham når vi har købt ham for 20 mill, og ob sikkert har en videresalgsklausul ..

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Tror nu ikke at der er nogen videresalgsklausul... Der blev jo trods alt handlet til en meget høj pris

Chap

Indlæg af Chap »

Eftersom vi har givet omkring 20 mio. kr. for ham, tvivler jeg stærkt på, at han bliver solgt for mindre end det. Derudover tror jeg heller ikke, at OB har lavet en videresalgsklausul på ham, da de fik så meget for ham dengang. Så hvis vi får solgt ham for en 30-35 mio. kr. om et halvt- til et helt år, så har vi også masser af penge til at købe en god erstatning for ham.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Hvis der stod en klub og ville lægge 30-35 mio i kassen for Borring. SOLGT!!!
Misforstå mig ikke - Borring har gjort det glimrende på et hold der ikke har fungeret i store perioder. Hvilket er ret godt gået. Men for de penge kunne man hente en Simon Poulsen tilbage, som jeg syntes var en en bedre spiller. Og så stadig have en ordentlig skilling tilbage til kassemesteren.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Altså, der skal jo tjenes penge og vi kan, realistisk set, ikke forvente at Borring bliver meget mere værd end 30 millioner og bliver der budt det på ham, så tror jeg også det bliver overvejet kraftigt og da specielt når markedet er som det er p.t.

Om Simon P. er en bedre spiller end Borring ved jeg ikke helt, Simon Poulsen er helt sikkert en mere spekatulær og publikumsvenlig spiller at se på, men syntes Borrings mål/assist-statistik taler for sig selv i efteråret. Simons Poulsens problem har jo netop altid været det lave antal scoringer fra hans side, han er bare ikke særlig målfarlig og det er vel også hans primære problem i AZ.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Borring minder mere og mere om Dennis Sørensen i sit spil synes jeg.
Og hans betydning på holdet, som en af de få der kan få scoret, minder også om den Dennis havde for os.

Lige nu og her har vi ikke råd til at miste Borring, rent sportsligt. Men det er klart at kommer det rette tilbud så kan vi ikke gøre så meget ved det.

Synes ikke lige græsk fodbold er sagen for ham, det er yderst sjældent danske spillere har haft succes der. Der har vel kun været Rene Henriksen og Jan Michaelsen som har haft held med det?

fcmig

Indlæg af fcmig »

mousebreaker Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvis der stod en klub og ville lægge 30-35 mio i
> kassen for Borring. SOLGT!!!

Jeg kan på ingen måde forstå hvis vi har købt en dansk landsholdsspiller for ca 20 mil(kan ikke huske det rigtige beløb), og sælge ham videre for 30 mil et år senere. Som jeg ser vores køb af Borring, er det et led i vores jagt på guldet og den famøse 2012 plan. Derfor tvivler jeg på at han bliver solgt på noget tidspunkt snart. Der udover håber jeg inderligt at dette også er en indikation af vores transfer taktik, at købe meget dygtige spillere som vi kender godt og som vi ved kan forstærke på deres position, og holde på dem.

Dennis (BW2479)

Indlæg af Dennis (BW2479) »

fcmig Skrev:
> Jeg kan på ingen måde forstå hvis vi har købt en
> dansk landsholdsspiller for ca 20 mil(kan ikke
> huske det rigtige beløb), og sælge ham videre for
> 30 mil et år senere. Som jeg ser vores køb af
> Borring, er det et led i vores jagt på guldet og
> den famøse 2012 plan. Derfor tvivler jeg på at han
> bliver solgt på noget tidspunkt snart. Der udover
> håber jeg inderligt at dette også er en indikation
> af vores transfer taktik, at købe meget dygtige
> spillere som vi kender godt og som vi ved kan
> forstærke på deres position, og holde på dem.

Det er naivt at tro at vi har spillere der ikke er til salg. Alle spillere er til salg! Og hvis man kan lave en fortjeneste på Borring på 10 mil på et års tid så gør det selvf det.

2012??? Har du noget insider viden vi andre ikke har siden du skubber DM guldet endnu et år ud i fremtiden?

BW - 665

Re: Udenlandsk interesse for Borring OT

Indlæg af BW - 665 »

Dennis (BW2479) Skrev:
> 2012??? Har du noget insider viden vi andre ikke
> har siden du skubber DM guldet endnu et år ud i
> fremtiden?

Sæsonen 2011 slutter ikke før år 2012, og jeg har personligt ikke været i stand til at finde noget definitivt mht. om der menes 2010/2011 eller 2011/2012 sæsonen.

Eftersom du lyder så chokeret og oprevet, går jeg udfra du er helt sikker på visionen skal opfyldes i sæsonen der begynder 2010 og ikke 2011?

B

Indlæg af B »

"....bl.a. fordi den sportslige sektor har fået tilført flere ressourcer helt i tråd med FC Midtjyllands vision 2011 plan om at vinde danmarksmesterskabet inden 2011."

Jeg tolker det godt nok heller ikke som guld i 2012....men FCM spindoktorer kan da muligvis godt tviste den til 2011/2012, hvis det bliver nødvendigt.

B

Indlæg af B »

Tilføjer så lige den her også:

"Dansk mester inden 5 sæsoner"

Vision 2011 blev lanceret i sommeren 2006, mener jeg.

1. 2006/07
2. 07/08
3. 08/09
4. 09/10
5. 10/11

Dennis (BW2479)

Indlæg af Dennis (BW2479) »

BW - 665 Skrev:
> Sæsonen 2011 slutter ikke før år 2012, og jeg har
> personligt ikke været i stand til at finde noget
> definitivt mht. om der menes 2010/2011 eller
> 2011/2012 sæsonen.
>
> Eftersom du lyder så chokeret og oprevet, går jeg
> udfra du er helt sikker på visionen skal opfyldes
> i sæsonen der begynder 2010 og ikke 2011?

Visionen hedder ”guld til heden i 2011", mener jeg ik rigtigt man kan misforstå? Og havdelen af spillerne har kontraktudløb i løbet af 2011! Målet har hele tiden været at få guld i 2011 og ik inden 2011 som nogle også tror. For mig at se står det soleklart at målsætningen dermed hedder at vi vinder guld i 10/11 sæsonen.

Det er nu ik fordi det betyder noget for mig lige hvilket årstal det sker. Bare jeg i mine leveår for lov til at opleve en sejer i Esbjerg igen.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Sådan må det være, vi har jo ikke en vision 2011 som skal opfyldes i 2012..

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

Yep, jeg folder - så må det være 2010/2011 sæsonen der er sidste udkald, selvom de nu ikke skal høre noget brok fra mig hvis vi tager guldet året efter i stedet.

Besvar