Coppa Carnevale 2009
-
Hausser
Re: off topic - AGF
Roma var faktisk ikke bedre indstillet på banen de var bare bedre, selv om flere af målene var tilfældige
AGF beretter ihvertfald at Romerne var meget overraskede over de elendige forhold mens AGF vidste det en dag i forvejen.
-
uschel
Ej ved nu ikke om jeg vil give dig helt ret i at agf ikke er godt kørende. Spillere som Højmark. Suder. Thorsen. Brix Kirkeskov alle inde omkring landsholdet i den årgang
-
Hausser
Jeg mente jo i forhold til FCM, i forhold til os, mener jeg ikke deres ungdomshold er noget særligt. Her er hele deres trup, både 88erne og 89erne er vel i førsteholdstruppen eller hva?
1. Jesper Rask / 1988
2. Niels Kristensen / 1988
3. Niclas Kristensen / 1989
4. Dennis Høegh / 1989
5. Kasper Povlsen / 1989
6. Alexander Jackson Møller / 1990
7. Sanel Kapidzic / 1990
8. Jonas Thorsen / 1990
9. Bobby Brix / 1990
10. Kristoffer Pallesen / 1990
11. Heri Hansen / 1990
12. Per Kristensen / 1990
13. Jesper Fleckner / 1991
14. Daniel Jensen / 1991
15. Magnus Fischer / 1991
16. Esben Højmark / 1991
17. Steffen Sørensen / 1991
18. Mikkel Kirkeskov / 1991
19. Alexander Suder / 1991
20. Nicolai Christensen / 1992
1. Jesper Rask / 1988
2. Niels Kristensen / 1988
3. Niclas Kristensen / 1989
4. Dennis Høegh / 1989
5. Kasper Povlsen / 1989
6. Alexander Jackson Møller / 1990
7. Sanel Kapidzic / 1990
8. Jonas Thorsen / 1990
9. Bobby Brix / 1990
10. Kristoffer Pallesen / 1990
11. Heri Hansen / 1990
12. Per Kristensen / 1990
13. Jesper Fleckner / 1991
14. Daniel Jensen / 1991
15. Magnus Fischer / 1991
16. Esben Højmark / 1991
17. Steffen Sørensen / 1991
18. Mikkel Kirkeskov / 1991
19. Alexander Suder / 1991
20. Nicolai Christensen / 1992
-
uschel
i forhold til den trup er Sanel, Jackson møller. Høegh og Niels Kristensen og kasper povlsen enten med på 1 holdet eller skadet. Så tilbage står en ung trup, som naturligvis ikke har samme styrke som den trup, som den vi har med dernede
-
Hausser
Re: FCM - Novarro 1-0
Lader igen til at vi har problemer med at omsætte de mange chancer til mål. Sådan sælger man altså ikke sig selv til storklubberne 
-
Hekler
Re: FCM - Novarro 1-0 - slut
Jeg glæder mig til at se sammendraget, men jeg vil næste vædde med det kommer til at ligne det fra forrige kamp.
Men da rart med endnu en sejr, nu skal vi så bare tryne det der sammensatte hold fra serie D.
Men da rart med endnu en sejr, nu skal vi så bare tryne det der sammensatte hold fra serie D.
-
Dennis (BW2479)
Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> nu skal vi så bare
> tryne det der sammensatte hold fra serie D.
Ja og sådan som jeg læser de andre resultater kan vi nok heller ik bruge andet end 3 point til noget som helst.
Men det er vel overraskende at sidste års nummer 3 allerede er ude?
> nu skal vi så bare
> tryne det der sammensatte hold fra serie D.
Ja og sådan som jeg læser de andre resultater kan vi nok heller ik bruge andet end 3 point til noget som helst.
Men det er vel overraskende at sidste års nummer 3 allerede er ude?
-
Dondy
En et nul sejr er da ellers meget Italiensk, så man kan vel ikke udelukke at nogle af de Italieske klubber får øje på forsvarsspillere, deffensiv midt eller sylvester?
-
tubbe93
sylvester har endnu en gang spillet en fantastisk kamp i følge FCMs live opdatering. Han fik bare ikk puttet nogle af de mange chancer ind 
-
Hausser
En uafgjort vil med sikkerhed også sikre os videre deltagelse, hvis vi da ikke allerede er det.
Der er 10 puljer med i turneringen hvoraf vinderne automatisk ryger videre til en ottendedelsfinale. De 6 sidste pladser må skulle udfyldes af de 6 bedste toere, sådan var det ihvertfald sidste år..
Der er 10 puljer med i turneringen hvoraf vinderne automatisk ryger videre til en ottendedelsfinale. De 6 sidste pladser må skulle udfyldes af de 6 bedste toere, sådan var det ihvertfald sidste år..
-
Dennis (BW2479)
Hausser Skrev:
> En uafgjort vil med sikkerhed også sikre os videre
> deltagelse, hvis vi da ikke allerede er det.
Ja med 1 point er vi lige nøjagtigt sikre på videre deltagelse. Men kan ik se hvordan du vil have at vi allerede er videre? Og med den målscorer vi har kan vi ik satse på at gå videre selv med et lille nederlag.
> En uafgjort vil med sikkerhed også sikre os videre
> deltagelse, hvis vi da ikke allerede er det.
Ja med 1 point er vi lige nøjagtigt sikre på videre deltagelse. Men kan ik se hvordan du vil have at vi allerede er videre? Og med den målscorer vi har kan vi ik satse på at gå videre selv med et lille nederlag.
-
Hausser
ot: Igen hug til AGF
Den her gang med 3-0 http://www.torneoviareggio.it/gironi.php
AGF har således været dårligst af alle hold i turningen indtil videre..
AGF har således været dårligst af alle hold i turningen indtil videre..
-
Hausser
Hvis der er 6 toere der går videre, så tror jeg faktisk at 6 point bør være nok til at avancere, selv om det selvfølgelig ikke er sikkert. 7 Point vil dog helt 100% være nok til at gå videre som en af de bedste toere.
-
188
Er 6 point nok til ottendedelsfinalerne?
Hvis man kigger på sidste års turnering er de 6 toere der er gået videre endt på 6 eller 5 point. Det er selvfølgelig skidt at vi har den mindst mulige målscore for to sejre. Tror dog vi vil gå videre hvis vi bare ikke taber med mere end et enkelt mål i den sidste kamp. For at være på den sikre side tager vi sgu bare sejren 
-
B
FCM - Novarro, Killerichs scoring
Så kan man se målet, kommer efter ca. 13 minutter i sammendraget fra alle kampe.
Banen ser igen nogenlunde ud - ja faktisk helt fantastisk i forhold til nogle af de andre baner.
Banen ser igen nogenlunde ud - ja faktisk helt fantastisk i forhold til nogle af de andre baner.