Januar Transfervindue Part 4 (nye spillere)
-
Arff
Re: Ørgaard tavs...
kopien Skrev:
-------------------------------------------------------
> hvor i artiklen kan du se det lader til der snart
> sker noget?? ikke for at virke angribende men det
> syns jeg hverken står direkte eller mellem
> linjerne, synes blot Ørgaard dækker sig ind
> vedrørende en generel situation og ikke
> specifik..
Jeg ser det også som et godt tegn i Rade Prica sagen, og det gør jeg fordi at Jen Ørgaard går ud og "modsiger" klubbens assistenttræner, og siger at det ville være dumt at afvise noget (som Riddersholm gjorde), og derfor ser jeg det som et godt tegn i sagen.
> hvor i artiklen kan du se det lader til der snart
> sker noget?? ikke for at virke angribende men det
> syns jeg hverken står direkte eller mellem
> linjerne, synes blot Ørgaard dækker sig ind
> vedrørende en generel situation og ikke
> specifik..
Jeg ser det også som et godt tegn i Rade Prica sagen, og det gør jeg fordi at Jen Ørgaard går ud og "modsiger" klubbens assistenttræner, og siger at det ville være dumt at afvise noget (som Riddersholm gjorde), og derfor ser jeg det som et godt tegn i sagen.
-
BW - 665
Re: FRANK
Fuldstændigt enig - har folk leget tarzan og svinget rundt i elkabler på det seneste?!
Sælge Frank?! Fuck it, hvorfor ikke fyre Ørgaard og Thomasberg, og hente et par svenskere ind? Kom nu ind i kampen folkens!
Hvis, og det er et kæmpe hvis, at vi rent faktisk henter Prica, så kommmer han til at konkurrere på lige fod med Frank så længe vores klubmand har niveauet, og det har han stadig.
Hvor takløst er det i øvrigt ikke af dem, der ønsker vores farligste mand i klubbens historie, og om nogen forbundet med klubbens succes, afskediget så snart de lugter muligheden for en "stjerne" til klubben? Jesus christ...
Frank er vores mand - lad Prica tage nordpå; helst Sverige.
Sælge Frank?! Fuck it, hvorfor ikke fyre Ørgaard og Thomasberg, og hente et par svenskere ind? Kom nu ind i kampen folkens!
Hvis, og det er et kæmpe hvis, at vi rent faktisk henter Prica, så kommmer han til at konkurrere på lige fod med Frank så længe vores klubmand har niveauet, og det har han stadig.
Hvor takløst er det i øvrigt ikke af dem, der ønsker vores farligste mand i klubbens historie, og om nogen forbundet med klubbens succes, afskediget så snart de lugter muligheden for en "stjerne" til klubben? Jesus christ...
Frank er vores mand - lad Prica tage nordpå; helst Sverige.
-
BW - 665
Arff Skrev:
> Jeg ser det også som et godt tegn i Rade Prica
> sagen, og det gør jeg fordi at Jen Ørgaard går ud
> og "modsiger" klubbens assistenttræner, og siger
> at det ville være dumt at afvise noget (som
> Riddersholm gjorde), og derfor ser jeg det som et
> godt tegn i sagen.
Går ud fra du med "godt tegn" mener at du mener det hælder imod et køb af Prica? Jeg er enig, men vil så tillade mig at kalde det et dårligt tegn.
Hæfter mig i ligeså høj grad ved Thomasbergs kommentar, som også tyder på han ved noget - jeg tror forhandlingerne er igang, men jeg tror også at man ikke er enige endnu - så jeg tror (desværre) det står og falder med om man kan blive enige om betingelserne i kontrakten, hvilket ikke nødvendigvis er sikkert.
> Jeg ser det også som et godt tegn i Rade Prica
> sagen, og det gør jeg fordi at Jen Ørgaard går ud
> og "modsiger" klubbens assistenttræner, og siger
> at det ville være dumt at afvise noget (som
> Riddersholm gjorde), og derfor ser jeg det som et
> godt tegn i sagen.
Går ud fra du med "godt tegn" mener at du mener det hælder imod et køb af Prica? Jeg er enig, men vil så tillade mig at kalde det et dårligt tegn.
Hæfter mig i ligeså høj grad ved Thomasbergs kommentar, som også tyder på han ved noget - jeg tror forhandlingerne er igang, men jeg tror også at man ikke er enige endnu - så jeg tror (desværre) det står og falder med om man kan blive enige om betingelserne i kontrakten, hvilket ikke nødvendigvis er sikkert.
-
B
Rolig nu, overfortolker du ikke Sigurds spekulationer i en voldsom grad nu? Han siger jo ikke, at han håber Frank sælges. Han gætter blot på, om et salg kan være på trapperne....alle der svarer på det, afviser det.
Der er da ikke én i denne tråd, som kritiserer Frank og siger han skal sælges.
Der er da ikke én i denne tråd, som kritiserer Frank og siger han skal sælges.
-
Arff
BW - 665 Skrev:
> Går ud fra du med "godt tegn" mener at du mener
> det hælder imod et køb af Prica? Jeg er enig, men
> vil så tillade mig at kalde det et dårligt tegn.
Ja, med "godt tegn" mener jeg at vi går mod et køb af Prica
..
> Hæfter mig i ligeså høj grad ved Thomasbergs
> kommentar, som også tyder på han ved noget - jeg
> tror forhandlingerne er igang, men jeg tror også
> at man ikke er enige endnu - så jeg tror
> (desværre) det står og falder med om man kan blive
> enige om betingelserne i kontrakten, hvilket ikke
> nødvendigvis er sikkert.
Der er helt klart kontakt mellem Rade og FCM, og jeg tror faktisk nordjyske har ret i det kun er klubberne der mangler at nå til enighed, ellers havde Jens Ørgaard afvist det "ordentligt", med en kommentar lignende "Vi snakker ikke med Rade Prica", og ligesom gøre det tydeligt klart.
Men det vides ikke
- men jeg ser optimistisk på det, og tror det nok skal falde på plads i løbet af den kommende weekend!
> Går ud fra du med "godt tegn" mener at du mener
> det hælder imod et køb af Prica? Jeg er enig, men
> vil så tillade mig at kalde det et dårligt tegn.
Ja, med "godt tegn" mener jeg at vi går mod et køb af Prica
> Hæfter mig i ligeså høj grad ved Thomasbergs
> kommentar, som også tyder på han ved noget - jeg
> tror forhandlingerne er igang, men jeg tror også
> at man ikke er enige endnu - så jeg tror
> (desværre) det står og falder med om man kan blive
> enige om betingelserne i kontrakten, hvilket ikke
> nødvendigvis er sikkert.
Der er helt klart kontakt mellem Rade og FCM, og jeg tror faktisk nordjyske har ret i det kun er klubberne der mangler at nå til enighed, ellers havde Jens Ørgaard afvist det "ordentligt", med en kommentar lignende "Vi snakker ikke med Rade Prica", og ligesom gøre det tydeligt klart.
Men det vides ikke
-
BW - 665
B Skrev:
> Rolig nu, overfortolker du ikke Sigurds
> spekulationer i en voldsom grad nu? Han siger jo
> ikke, at han håber Frank sælges. Han gætter blot
> på, om et salg kan være på trapperne....alle der
> svarer på det, afviser det.
>
> Der er da ikke én i denne tråd, som kritiserer
> Frank og siger han skal sælges.
Det var ikke myntet på nogen bestemt; ingen siger at der er nogen der har det sådan, selvom det nu kraftigt antydes - så det var mere en rant overfor folk som rent faktisk kunne være af den overbevisning, da jeg synes det er vanvid.
Når det er sagt, så mener jeg i øvrigt også bare at overveje og stille spørgsmålstegn ved muligheden er langt ude.
> Rolig nu, overfortolker du ikke Sigurds
> spekulationer i en voldsom grad nu? Han siger jo
> ikke, at han håber Frank sælges. Han gætter blot
> på, om et salg kan være på trapperne....alle der
> svarer på det, afviser det.
>
> Der er da ikke én i denne tråd, som kritiserer
> Frank og siger han skal sælges.
Det var ikke myntet på nogen bestemt; ingen siger at der er nogen der har det sådan, selvom det nu kraftigt antydes - så det var mere en rant overfor folk som rent faktisk kunne være af den overbevisning, da jeg synes det er vanvid.
Når det er sagt, så mener jeg i øvrigt også bare at overveje og stille spørgsmålstegn ved muligheden er langt ude.
-
BW - 665
Arff Skrev:
> Der er helt klart kontakt mellem Rade og FCM, og
> jeg tror faktisk nordjyske har ret i det kun er
> klubberne der mangler at nå til enighed,
Går ud fra du mener FCM og Prica mangler at nå til enighed? Det lader til Sunderland allerede har accepteret budene og AaB og FCM begge har fået lov at sætte sig til forhandlingsbordet med spilleren - i hvert fald hvis man skal tro den engelske kilde.
> ellers havde Jens Ørgaard afvist det "ordentligt", med en
> kommentar lignende "Vi snakker ikke med Rade
> Prica", og ligesom gøre det tydeligt klart.
Dybt uenig. Ørgaard kommenterer på alle rygter med en udtalelse ala "Jeg kommenterer ikke på evt. køb og salg af spillere. Vi er en børsnoteret virksomhed"
> Men det vides ikke
- men jeg ser optimistisk på
> det, og tror det nok skal falde på plads i løbet
> af den kommende weekend!
Let's hope not.
> Der er helt klart kontakt mellem Rade og FCM, og
> jeg tror faktisk nordjyske har ret i det kun er
> klubberne der mangler at nå til enighed,
Går ud fra du mener FCM og Prica mangler at nå til enighed? Det lader til Sunderland allerede har accepteret budene og AaB og FCM begge har fået lov at sætte sig til forhandlingsbordet med spilleren - i hvert fald hvis man skal tro den engelske kilde.
> ellers havde Jens Ørgaard afvist det "ordentligt", med en
> kommentar lignende "Vi snakker ikke med Rade
> Prica", og ligesom gøre det tydeligt klart.
Dybt uenig. Ørgaard kommenterer på alle rygter med en udtalelse ala "Jeg kommenterer ikke på evt. køb og salg af spillere. Vi er en børsnoteret virksomhed"
> Men det vides ikke
> det, og tror det nok skal falde på plads i løbet
> af den kommende weekend!
Let's hope not.
-
Fcm-star
Ta det roligt mennesker på graven.
Jeg tvivler nu på at Rade ender i FCM.
Det ville jo osse være kedeligt hvis Ørgaard bare gik ud og sagde, vi forhandler ikke med Rade og lukkede sagen allerede der.
Men i stedet for kommer han med den meddelelse, det er noget der får os fans lidt oppe og køre og medierne kigger mod FC Midtjylland, det er vel meget klogt, at lave lidt modspil til en evt and, i stedet for bare at lukke sagen som Riddersholm.. Hvis vi forhandlede eller Rade var tæt på et skifte, havde Riddersholm ALDRIG udtalt sig sådan, medmindre han er total uvidende om hvad der sker på transferfronten, og det tvivler jeg at han er.
Og hvad sker der for at i går total amok over at fordi Frank mistede anførerbindet, så er der store chancer for at der bliver hentet en ny angriber og Frank ryger ud af truppen? Helt ærligt, Thyge virker som en mere centreret figur i Midtjylland, det er ham der sætter lidt gang i stemningen, og kan forhåbenlig osse være seriæøs når det gælder, både inde og udenfor banen. Tror bare at FCM har indset at Frank ikke bliver ved med at holde et højt niveau, og en spiller som Thyge har haft sit udenlandseventyr og bliver højst sandsynlig de næste mange år i Midtjylland og han er en mere populær spiller, hvertfald blandt spillerne og de unge.
SÅ SLAP AF FOLK!!!!!!!!!! I har det med at overdramatisere og er ekstrem snæversynet. Tænk lige lidt over tingene før i går amok med vilde ideer.
Dog ville være et indkøb af Rade genialt, da vores angreb er virkelig ringe, imo.
Det ville jo osse være kedeligt hvis Ørgaard bare gik ud og sagde, vi forhandler ikke med Rade og lukkede sagen allerede der.
Men i stedet for kommer han med den meddelelse, det er noget der får os fans lidt oppe og køre og medierne kigger mod FC Midtjylland, det er vel meget klogt, at lave lidt modspil til en evt and, i stedet for bare at lukke sagen som Riddersholm.. Hvis vi forhandlede eller Rade var tæt på et skifte, havde Riddersholm ALDRIG udtalt sig sådan, medmindre han er total uvidende om hvad der sker på transferfronten, og det tvivler jeg at han er.
Og hvad sker der for at i går total amok over at fordi Frank mistede anførerbindet, så er der store chancer for at der bliver hentet en ny angriber og Frank ryger ud af truppen? Helt ærligt, Thyge virker som en mere centreret figur i Midtjylland, det er ham der sætter lidt gang i stemningen, og kan forhåbenlig osse være seriæøs når det gælder, både inde og udenfor banen. Tror bare at FCM har indset at Frank ikke bliver ved med at holde et højt niveau, og en spiller som Thyge har haft sit udenlandseventyr og bliver højst sandsynlig de næste mange år i Midtjylland og han er en mere populær spiller, hvertfald blandt spillerne og de unge.
SÅ SLAP AF FOLK!!!!!!!!!! I har det med at overdramatisere og er ekstrem snæversynet. Tænk lige lidt over tingene før i går amok med vilde ideer.
Dog ville være et indkøb af Rade genialt, da vores angreb er virkelig ringe, imo.
-
Arff
BW - 665 Skrev:
> Let's hope not.
Må jeg lige spørge hvorfor du ikke håber det?
> Let's hope not.
Må jeg lige spørge hvorfor du ikke håber det?
-
Lazki
Men jeg har det også bare lidt sådan med TT's kommentar til tipsbladet, at han går ind og afviser lige præcis at vi skulle signe Rade P. pga. anførerskiftet.. men TT afviser jo ikke et køb, men nærmere grunden....
bare endnu en Sindsyg tanke, i "Rade Prica-porteføljen":)
p.s
kom nu med en afklaring ørgaard, kan ikke holde det ud:)
bare endnu en Sindsyg tanke, i "Rade Prica-porteføljen":)
p.s
kom nu med en afklaring ørgaard, kan ikke holde det ud:)
-
Ralle8900
Sigurd Skrev:
> få lige lidt ilt til hjernen - jeg har fulgt FCM
> siden starten og har vel misset 1-2 hjemmekampe i
> den tid.............før det fulgte jeg IFS i 15
> år........Jeg ønsker aldeles ikke Frank væk, men
> derfor kan det jo godt ske alligevel!
Pointen er vel netop, at nej - det kan ikke ske alligevel.
At Frank forlader FCM er jo det mest utænkelige i verden!
....og i dette tilfælde behøver jeg vist ikke argumentere videre for hvorfor det forholder sig sådan...
> få lige lidt ilt til hjernen - jeg har fulgt FCM
> siden starten og har vel misset 1-2 hjemmekampe i
> den tid.............før det fulgte jeg IFS i 15
> år........Jeg ønsker aldeles ikke Frank væk, men
> derfor kan det jo godt ske alligevel!
Pointen er vel netop, at nej - det kan ikke ske alligevel.
At Frank forlader FCM er jo det mest utænkelige i verden!
....og i dette tilfælde behøver jeg vist ikke argumentere videre for hvorfor det forholder sig sådan...
-
Niller09