Januar Transfervindue Part 4 (nye spillere)
-
Kent
Re: Kim C. skadet på ubestemt tid....
TR82 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Muligvis ikke, men jeg tror stadig at det sagtens
> kunne være den berømte tunge på vægskålen, der har
> gjort at man er havnet i en budkrig med AAB som
> man mere eller mindre er tvunget til at vinde?
Kim C's skade er ikke grunden til at vi forsøger at hente Prica. Kim C's skade er grunden til at han stadig er i FCM. Det er nok derfor vi ikke har kunnet komme af med ham.
> Muligvis ikke, men jeg tror stadig at det sagtens
> kunne være den berømte tunge på vægskålen, der har
> gjort at man er havnet i en budkrig med AAB som
> man mere eller mindre er tvunget til at vinde?
Kim C's skade er ikke grunden til at vi forsøger at hente Prica. Kim C's skade er grunden til at han stadig er i FCM. Det er nok derfor vi ikke har kunnet komme af med ham.
-
Kent
Re: Aab opgiver Prica, lader det til...
Fc-Arne Skrev:
> De har i hvertfald lejet en angriber i Vålerenga.
> Det må give rygterne, om et forestående
> Prica-skifte til Fcm endnu mere næring.
>
> http://www.bold.dk/nyt/AaB-lejer-jamaicansk-angrib
> er
Endnu en lejeaftale? Hvad fanden går der galt for Lynge.... Han VIL åbenbart ikke løse angriberproblemet permanent - eller også er han ikke i stand til det.
> De har i hvertfald lejet en angriber i Vålerenga.
> Det må give rygterne, om et forestående
> Prica-skifte til Fcm endnu mere næring.
>
> http://www.bold.dk/nyt/AaB-lejer-jamaicansk-angrib
> er
Endnu en lejeaftale? Hvad fanden går der galt for Lynge.... Han VIL åbenbart ikke løse angriberproblemet permanent - eller også er han ikke i stand til det.
-
B
Må da håbe for dem, at han får tilføjet købsklausuler i lejekontrakterne, for på et eller andet tidspunkt rammer han vel plet.
I øvrigt enig mht Kim C, han ender nok som en afskrivning i regnskabet nu.
I øvrigt enig mht Kim C, han ender nok som en afskrivning i regnskabet nu.
-
Hausser
Han er jo for nærig, det viser historikken jo. Hvad nordjyderne kalder sindighed og rettidigt omhu, kan vel snildt oversættes til fedterøv i resten af DK
Med alle de millioner der er trillet ind i Aalborg pga CL, så får man næppe større muligheder for at hente en dyr klassespiller..
-
Hausser
Hvis vi forsøger at hente en ny angriber, så må det være grunden til vi ikke har afhændet Kim C. Så dårlig er han trods alt heller ikke og hverken Efb, Vejle eller Horsens besidder noget der minder om anstændige targetspillere, så muligheden burde være der..
-
Peter Ross
Vejle var i hvert fald interesserede i sommers, da vi hentede ham, og med et prisskilt tæt på ingenting, ville de sikkert gerne aftage ham, hvis han ikke (igen igen) var skadet 
Peter Ross
Peter Ross
-
Ravnen
Re: FCM afviser Prica og lukker vinduet - måske....
Det kan jo være et led i spillet at Glen siger som han gør. Det ville være højst mærkværdigt hvis man stod frem og sagde de arbejdede på at hente Prica.
Iøvrigt tvivler jeg på at Glen har ret meget med spillerindkøb at gøre, ja tror ikke engang Thomasberg har så meget at sige. Det er 100% Ørgaards afdeling vil jeg tro.
Synes det lugter af ny angriber, specielt med Ørgaards udtalelser tidligere om at de nuværende ikke havde leveret varen. Det ville ligne ham dårligt ikke at følge sådan noget op.
Iøvrigt tvivler jeg på at Glen har ret meget med spillerindkøb at gøre, ja tror ikke engang Thomasberg har så meget at sige. Det er 100% Ørgaards afdeling vil jeg tro.
Synes det lugter af ny angriber, specielt med Ørgaards udtalelser tidligere om at de nuværende ikke havde leveret varen. Det ville ligne ham dårligt ikke at følge sådan noget op.
-
Ravnen
Jeg kan ikke se hvorfor Prica skulle være et panik køb. Han ligner da unægteligt den angriber vi mangler, erfaren og med god målnæse.
Det ville være fantastisk hvis Ørgaard hentede ham, jeg byder Prica velkommen.
Det ville være fantastisk hvis Ørgaard hentede ham, jeg byder Prica velkommen.
-
Ralle8900
Re: Kim C. skadet - Prica gerne ind!
Kan man hente ham, på en nogenlunde fornuftig løn (Man kan selvfølgelig tvivle) så hilser jeg ham hjertens gerne velkommen.
Manden har før bevist sit værd, og er "kun" 28 år gammel - hvilket normalt vil betyde i hvert fald 4-5 gode år tilbage endnu.
Umiddelbart en ganske fornuftig investering...
Manden har før bevist sit værd, og er "kun" 28 år gammel - hvilket normalt vil betyde i hvert fald 4-5 gode år tilbage endnu.
Umiddelbart en ganske fornuftig investering...
-
mrjelle
AAB afviser
http://onside.dk/node/25421
Jeg er sku lidt i tvivl om jeg tør tro på vi henter Prica, hvis vi gør ville der uden tvivl være en kæmpe gevindst.
Jeg er sku lidt i tvivl om jeg tør tro på vi henter Prica, hvis vi gør ville der uden tvivl være en kæmpe gevindst.
-
BW - 665
Re: FCM afviser Prica og lukker vinduet - måske....
Ravnen Skrev:
> Det kan jo være et led i spillet at Glen siger som
> han gør. Det ville være højst mærkværdigt hvis man
> stod frem og sagde de arbejdede på at hente Prica.
Normalt ville jeg være enig - jeg synes bare det var en meget kategorisk og direkte afvisning, med argumentation og overvejelser til følge - så jeg tvivler meget på det var en "taktisk overvejelse".
> Iøvrigt tvivler jeg på at Glen har ret meget med
> spillerindkøb at gøre, ja tror ikke engang
> Thomasberg har så meget at sige. Det er 100%
> Ørgaards afdeling vil jeg tro.
Fuldkommen uenig. Det ville da være vanvid hvis en sportsdirektør købte en spiller udenom trænerens samtykke - den slags hører man da mest om i storklubber, og ingen trænere herhjemme ville da acceptere den slags - jeg kan muligvis tro at Thomasberg har været den træner der er taget med på råd, og så har han måtte overdrage beskeden til resten af trænerstaben - men at tro at det er "100% Ørgaards afdeling" synes jeg er vanvittigt.
> Synes det lugter af ny angriber, specielt med
> Ørgaards udtalelser tidligere om at de nuværende
> ikke havde leveret varen. Det ville ligne ham
> dårligt ikke at følge sådan noget op.
Det kan du have ret i - håber det dog ikke... og håber især ikke der tænkes i lappeløsninger og/eller panikkøb som i det Nordjyske.
> Det kan jo være et led i spillet at Glen siger som
> han gør. Det ville være højst mærkværdigt hvis man
> stod frem og sagde de arbejdede på at hente Prica.
Normalt ville jeg være enig - jeg synes bare det var en meget kategorisk og direkte afvisning, med argumentation og overvejelser til følge - så jeg tvivler meget på det var en "taktisk overvejelse".
> Iøvrigt tvivler jeg på at Glen har ret meget med
> spillerindkøb at gøre, ja tror ikke engang
> Thomasberg har så meget at sige. Det er 100%
> Ørgaards afdeling vil jeg tro.
Fuldkommen uenig. Det ville da være vanvid hvis en sportsdirektør købte en spiller udenom trænerens samtykke - den slags hører man da mest om i storklubber, og ingen trænere herhjemme ville da acceptere den slags - jeg kan muligvis tro at Thomasberg har været den træner der er taget med på råd, og så har han måtte overdrage beskeden til resten af trænerstaben - men at tro at det er "100% Ørgaards afdeling" synes jeg er vanvittigt.
> Synes det lugter af ny angriber, specielt med
> Ørgaards udtalelser tidligere om at de nuværende
> ikke havde leveret varen. Det ville ligne ham
> dårligt ikke at følge sådan noget op.
Det kan du have ret i - håber det dog ikke... og håber især ikke der tænkes i lappeløsninger og/eller panikkøb som i det Nordjyske.
-
Claus J
-
Arff
Re: FCM tætpå Prica
Claus J Skrev:
> Iflg. sporten kort:
>
> http://www.sportenkort.dk/nyhed/88413/fodbold/pric
> a+t%e6t+p%e5+fcm
Det ser bedre og bedre ud!
Han er vel i sin bedste fodbold-alder, og der udover har han ikke haft en særlig høj skadesfrekvens i løbet af sin karriere, så absolut en fremragende signing, hvis handlen falder på plads.
> Iflg. sporten kort:
>
> http://www.sportenkort.dk/nyhed/88413/fodbold/pric
> a+t%e6t+p%e5+fcm
Det ser bedre og bedre ud!
Han er vel i sin bedste fodbold-alder, og der udover har han ikke haft en særlig høj skadesfrekvens i løbet af sin karriere, så absolut en fremragende signing, hvis handlen falder på plads.
-
fcm4ever
Re: AAB afviser
Aab de får ham ikke, de har totalt afvist ham, de er jo tilfreds med deres trup.
Mon ikke at Rade prica snart får en lejekontrakt i fcm. ville da være dejligt, der er jo plads til ham. efter frank ikke er angriber mere..
Men det bliver spændene at se om vi får ham eller ikke gør. men jeg er sku nok 85 % sikker på vi får ham. Hvis vi ikke får ham er jeg helt sikker på at det ikke vil gå ret meget bedre i fcm. vi spillede fint inden city kampen, men nu spiller vi af lort. Rade prica kan helt sikkert forbedre fcm. Han ville jo os helt sikkert komme til at være topscore igen. altså i et hold som Aab gik det sku godt med de mål der 25 på en sæson da han spillede der, så mon ikke at han ville lave en kasser. vi mangler også helt sikkert en der er god til at score på dødbolde det er tydeligt at se hvis man er inde på youtube og se de mål han lavede da han var i Aab. nogle gode hovedestød vil helt sikkert gi os en bedre chance for at komme med i top 3 igen. Prica han kan kun ændre fcm's fodboldspil. Håber på prica han kommmer ind til fcm. Det er jo ikke lige fordi at det er gået særlig godt her på det sidste for fcm. Prica vi kan kun$ bruge dig. så kan det måske os være vi kan vinde nogle flere udebane kampe. kunne være lækkert. jeg tror personligt at vi vinder nogle flere kampe med prica. prica kan lige præcis hva vi mangler
Mon ikke at Rade prica snart får en lejekontrakt i fcm. ville da være dejligt, der er jo plads til ham. efter frank ikke er angriber mere..
Men det bliver spændene at se om vi får ham eller ikke gør. men jeg er sku nok 85 % sikker på vi får ham. Hvis vi ikke får ham er jeg helt sikker på at det ikke vil gå ret meget bedre i fcm. vi spillede fint inden city kampen, men nu spiller vi af lort. Rade prica kan helt sikkert forbedre fcm. Han ville jo os helt sikkert komme til at være topscore igen. altså i et hold som Aab gik det sku godt med de mål der 25 på en sæson da han spillede der, så mon ikke at han ville lave en kasser. vi mangler også helt sikkert en der er god til at score på dødbolde det er tydeligt at se hvis man er inde på youtube og se de mål han lavede da han var i Aab. nogle gode hovedestød vil helt sikkert gi os en bedre chance for at komme med i top 3 igen. Prica han kan kun ændre fcm's fodboldspil. Håber på prica han kommmer ind til fcm. Det er jo ikke lige fordi at det er gået særlig godt her på det sidste for fcm. Prica vi kan kun$ bruge dig. så kan det måske os være vi kan vinde nogle flere udebane kampe. kunne være lækkert. jeg tror personligt at vi vinder nogle flere kampe med prica. prica kan lige præcis hva vi mangler