med kun 4 runder igen kan man vel godt begynde at gætte på slut resultatet. her er mit bud.
1 . Brøndby IF - kan ikke rigtig forstille mig andet end at de tager guldet.
2 . FC København - tror desvære ikke vi når at indhente løverne med 5 point op til dem med blot 4 kampe tilbage.
3 . FC Midtjylland - vi skal spille op til vores bedste mod FCK, Randers, Esbjerg og AaB hvis ikke sidstnævnte skal tage bronze.
4 . AaB - ingen tvivl om at jeg har været meget imponeret af AaB i år og deres prestationer bør da også række til en Royal League billet.
5 . OB - der er på nuværene tidspunkt ikke mere end 2 point melem dem og Esbjerg. tror bestemt OB tager 5. pladsen.
6 . Esbjerg fB - Esbjerg bør absolut havne i top 6 men jeg tror så heller ikke at det rækker til meget mere end en 6 plads.
7 . Viborg FF - ingen tvivl om at Viborg virkelig har været imponerene i denne sæson men festen burde slutte ved 7. pladsen
8 . AGF - synes virkelig de har en fornuftig trup men desvære har de jo bevist gang på gang at en top 4 placering åbenbart er langt ude for klubbens rækkevide.
9 . Silkeborg IF - de har virkelig gjodt det godt, før sæsonen startede ville jeg have gættet på at de var rykket ned igen.
10. FC Nordsjælland - Jeg så gerne Randers FC blive oppe i Super Ligaen men FC Nordsjælland må aligevel være den stærkeste af nedryknings kandidaterne.
11. Randers FC - Jeg tror simpelthen ikke de er stærke nok til at blive oppe men omvendt set tror jeg bestemt heller ikke det bliver sidste gang vi ser dem i Super Ligaen
12. Herfølge BK - tror aldså Herfuglene rykker ned sammen med Randers FC da jeg mener Nordjælland lige er lidt stærkere.
slut stillingen
-
YahooSeeker [Bot]
slut stillingen
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 24. maj 2005, 15:42, rettet i alt 1 gang.
-
ulv865
Re: slut stillingen
Helt enig,
men det kræver sejre i hjemmekampene og i Randers, så tror jeg den er hjemme.
Samtidig skal OB vinde i Esbjerg og BIF i AAB, men kan de ikke også det?
Med sejr over FCK på søndag og en BIF sejr i AA´B, så er BIF mestre og så har vi 3. pladsen og den skal så bare holdes og med den frigjorthed der må efterkomme en dermed sikret Europacup-plads, kan det vel kun blive til vores andet bronze?
Forza FCM
ulv865
-
Mose
Jeg kunne godt frygte, at et godt spillende algegrønt hold fra Viborg, kunne få 9-12 point i de fire kampe der mangler. Så de ender næppe på 7.pladsen.(de har Randers, Nordsjælland, Silkeborg og AGF)
Vi skal have mindst to sejre. Så tror jeg på at vi er i både uefa og royal l. næste sæson.
Vi skal have mindst to sejre. Så tror jeg på at vi er i både uefa og royal l. næste sæson.
-
Simon
Mose skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg kunne godt frygte, at et godt spillende
> algegrønt hold fra Viborg, kunne få 9-12 point i
> de fire kampe der mangler. Så de ender næppe på
> 7.pladsen.(de har Randers, Nordsjælland, Silkeborg
> og AGF)
Og det er altid de kampe, de spiller ringe, fordi de skal frem og skabe kampen, så jeg tror ikke vi skal regne med ret meget mere end 5 point til de grønne...
> Vi skal have mindst to sejre. Så tror jeg på at vi
> er i både uefa og royal l. næste sæson.
-------------------------------------------------------
> Jeg kunne godt frygte, at et godt spillende
> algegrønt hold fra Viborg, kunne få 9-12 point i
> de fire kampe der mangler. Så de ender næppe på
> 7.pladsen.(de har Randers, Nordsjælland, Silkeborg
> og AGF)
Og det er altid de kampe, de spiller ringe, fordi de skal frem og skabe kampen, så jeg tror ikke vi skal regne med ret meget mere end 5 point til de grønne...
> Vi skal have mindst to sejre. Så tror jeg på at vi
> er i både uefa og royal l. næste sæson.
-
mancitydk
Viborg vinder nok nærmest 100 procent sikkert over i hvert fald Agf. De har ikke tabt til dem i de sidste 8-9 år.... Tror til gengæld de taber til Randers.
-
jj
Man kan kun håbe den grønne "plage" taber til Randers, men tror sku ikke rigtigt på det.
Vi skal efter min mening være glade for at ende på en 4 plads.
Vi skal efter min mening være glade for at ende på en 4 plads.