colorline cup 2009
-
tubbe93
Re: Vålerenga - FCM - Vi er i Finalen
ifølge din opstilling hekler stillede vi kun med 10 spillere ? og hvem er nr. 3 ?
-
Hausser
Ifølge den fine liveopdatering som Scirocco vist fandt, så var det Jesper Lauridsen som scorede til 2-1 og altså ham der har nr 3.
Og mon ikke den spiller der mangler i starteren er Hvilsom, han scorede jo ret tidligt i kampen.
Ud fra de spillere som startopstillingen nævner - Jensen, Lauridsen, Koch, Sviatchenko, Uzothukwu, Hammershøj, Foged, Emega, Madsen og Okachi + Hvilsom sandsynligvis, så tror jeg vi har spillet en 4-3-3 som har set nogenlunde sådan her ud:
Simon Jensen
Jens Madsen - Morten Koch - Erik Sviatchenko - Lauridsen
Princewill Okachi - Izunna Uzothukwu - Vito Hammerhøy
Sylvester (Emega) - Morten Foged - Mads Hvilsom
4-3-3 har både ynglingene og juniorerne praktiseret en del så de er velkendte med systemet og syntes spillerne i starteren ligger op til det. Skulle mene det her var ret sandsynligt.
Og herligt herligt med en sejr, du skal vi bare have nogle computereksperter til at finde ud af noget med livestream til os sådan vi kan se finalen direkte imorgen, syntes trods alt at 99 NKR er mange penge for en ungdomskamp. Persian Wolf og hvem der ellers har forstand på sådan noget, sæt i værk!!
Og mon ikke den spiller der mangler i starteren er Hvilsom, han scorede jo ret tidligt i kampen.
Ud fra de spillere som startopstillingen nævner - Jensen, Lauridsen, Koch, Sviatchenko, Uzothukwu, Hammershøj, Foged, Emega, Madsen og Okachi + Hvilsom sandsynligvis, så tror jeg vi har spillet en 4-3-3 som har set nogenlunde sådan her ud:
Simon Jensen
Jens Madsen - Morten Koch - Erik Sviatchenko - Lauridsen
Princewill Okachi - Izunna Uzothukwu - Vito Hammerhøy
Sylvester (Emega) - Morten Foged - Mads Hvilsom
4-3-3 har både ynglingene og juniorerne praktiseret en del så de er velkendte med systemet og syntes spillerne i starteren ligger op til det. Skulle mene det her var ret sandsynligt.
Og herligt herligt med en sejr, du skal vi bare have nogle computereksperter til at finde ud af noget med livestream til os sådan vi kan se finalen direkte imorgen, syntes trods alt at 99 NKR er mange penge for en ungdomskamp. Persian Wolf og hvem der ellers har forstand på sådan noget, sæt i værk!!
-
tubbe93
kunne være vildt nice hvis man fandt ud af at kunne se finalen imorgen, uden at betale
det er for mange penge med 99 nkr.
-
Scirocco
Re: Finale
Der er da i det mindste en "text-stream" her:
http://www.coveritlive.com/index.php?op ... &width=470
http://www.coveritlive.com/index.php?op ... &width=470
-
Hekler
Re: Finale - opstilling
Fc Midjylland: Jensen, Lauridsen, Koch, Sviatchenko, Uzothukwu, Hammershøj, Foged, Hvilsom, Emega, Madsen, og Okachi
-
Hausser
Re: Finale 2-0
Princewill og fuldt fortjent lyder det til!!!
Lige før man fortryder man ikke pungede ud for kampen
Lige før man fortryder man ikke pungede ud for kampen
-
Hausser
Re: Finale 2-0
Hehe, ja det er lidt sjovt at følge med i den opdatering, FCM virker til at sidde totalt på det, skønt!
-
Hausser
Re: Finale 3-0
Og så 3-0 ved Sylvester, herlig afslutning 
Glæder mig til at høre mere om de individuelle præstationer deroppe, lader til at Nigerianertrekløveret, Izunna, Princewill og Sylvsester har været flyvende plus Hvilsom og Hammershøy som også virkelig har leveret. Gælder mig til at høre hvem ellers
Glæder mig til at høre mere om de individuelle præstationer deroppe, lader til at Nigerianertrekløveret, Izunna, Princewill og Sylvsester har været flyvende plus Hvilsom og Hammershøy som også virkelig har leveret. Gælder mig til at høre hvem ellers