Forslag til spillerindkøb

Om FC Midtjylland og Black Wolves
jakob88

Forslag til spillerindkøb

Indlæg af jakob88 »

Jeg har gennem længere tid spekuleret på hvilke forstærkninger FCM kunne købe sig, til den kommende sæson. Taget i betragtning af økonomien, vil jeg foreslå disse spillere:

Allan Olesen (FCN)
Mikkel Rask (Randers FC)
Søren Larsen (?)

En spiller til hver kæde, hvilket også ER & JØ har udtalt!

Jeg formoder FCM vil have den nødvendige økonomi til at erhverve sig disse spillere. Jeg ser dem alle som gode talenter, der vil have en spændende fremtid via et klubskifte til FCM.

Hvad er folk mening, kan i følge mig?

Senest rettet af jakob88 29. maj 2005, 02:15, rettet i alt 1 gang.

fadlaa

Re: Forslag til spillerindkøb

Indlæg af fadlaa »

De 2 første vil ikke forstærke os nævneværdigt. Søren Larsen vil vi ikke kunne få pga han nærmest har fået gudestatus i stockholm og omegn. Direktøren har udtalt at han er den bedste fprward siden Elmander. Så ham slipper de ikke pt. Me

Von_Heino

Indlæg af Von_Heino »

Er Allan Olesen ikke bare udlejet til FCN fra Brøndby IF ?

Mikkel Rask fra Randers FC kan måske også være en løsning på længre sigt. men det er som jeg ser det ikke lige det som vi skal bruge lige nu.(der med ikke sagt at jeg ikke gerne så en Mikkel Rask i FCM)
Tidligere er der også blevet foreslået en Martin E. Jensen fra B.K. FREM. Det er nok også en spiller som man kan komme til for penge...
Hvis man snakker typer så mener jeg at vi skal have nogle flere arbejdsmænd på holdet. Det vil sige, Nogle som >> ALTID << yder en 110% indsats værd kamp. men de hænger jo nok ikke lige på trærene.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg har 2 bud.

Poul Hübertz og ikke mindst Chr. Keller... Herfølge rykker ud og har økonomiske problemmer og Keller udløber til sommer og har afvist VFF 1. tilbud.

Egebjerg

Indlæg af Egebjerg »

BW309 skrev: Poul Hübertz og ikke mindst Chr. Keller... Herfølge rykker ud og har økonomiske problemmer og Keller udløber til sommer og har afvist VFF 1. tilbud.

Chr. Keller har simpelthen ikke den fornødne styrke til at gå ind og forstærke os, hvem skal han slå af på højre midtbane?
Dennes Sørensen som de sidste par kampe har været en af de bærende kræfter?
Mikkel Thygesen, som mere og mere viser at han er en spiller på vej frem?

Poul Hübertz mener jeg heller ikke ville være en løsning..

Hvis klubben ønsker at blande sig i toppen af dansk fodbold, er vi nødt til at købe spillere som er bedre på deres tiltænkte pladser end dem vi har i forvejen....

Nej så hellere en mand med samme mentalitet til tingene som Peter Sand.. han skraldede altid igennem..

Ege

Mose

Indlæg af Mose »

Jeg mener nu du vurdere Keller forkert. Han er en klassespiller. At tage en af de bedste fra vores grønne nabo, er jo heller ikke så ringe endda.

Desuden skal vi jo have mere end 11 mand, og hvis vi kunne få en spiller af Kellers kaliber gratis, så er der hvis ikke så meget at betænke sig på.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg så nu gerne Poul Hübertz i FCM, jeg har en fornemmelse af at han kan slå helt igennem i en ordentlig klub. Han minder lidt om en næsten uddød forward type med sin galskab og flair for at lave det uventede.

Men ellers Thomas Helveg, skal vi spille europæisk næste sæson ville det være en stor fordel med sådan en mand på holdet!

Men mon ikke Jens og Erik har styr på vores behov og muligheder :-)

kenny

Indlæg af kenny »

Ravnen skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg så nu gerne Poul Hübertz i FCM, jeg har en
> fornemmelse af at han kan slå helt igennem i en
> ordentlig klub. Han minder lidt om en næsten uddød
> forward type med sin galskab og flair for at lave
> det uventede.
>
> Men ellers Thomas Helveg, skal vi spille europæisk
> næste sæson ville det være en stor fordel med
> sådan en mand på holdet!
>
> Men mon ikke Jens og Erik har styr på vores behov
> og muligheder :-)
>
> Ravnen
>
> -- Intet er så svært som man frygter; intet så
> let som man tror. --

ER og Berg skulle jo allerede havde smidt en liste ind til Ulvefar....
Så nu er det op til ham, at føre deres ønsker ud i livet...(-;

kopien

Indlæg af kopien »

Jeg synes FCM skulle overveje hvilken standard de køber ind efter..

Når vi skal ud og have nye spillere alligevel hjælper det da ikke at vi køber flere spillere i Morten Petersen klassen, vi skal sku ud og have nogle deciderede forstærkninger nu, kig en gang over sundet, der løber sku mange gode spillere rundt i Norge og Svergie.
Jeg synes der er mange eksempler på det allerede nu i danske fodbold, og klubben har jo fået en ganske god slat penge for Zidan så ikke noget med en lappeløsning nu - nej hent en KVALITETS spiller....

Kopi..

Egebjerg

Indlæg af Egebjerg »

Kopien: Lige præcis, netop det jeg mener og derfor mener jeg bestemt ikke at hverken Hübertz eller Keller er løsningen... Ingen af dem er spillere der direkte ville gå ind og styrke truppen...

Ege

Som hellere havde set Mads Jørgensen end Keller i den sorte trøje.... (Det havde været en direkte forstærkning)

kenny

Indlæg af kenny »

Nej du har ret..hvis det skal være spillere i MP klassen, så hellere give nogle af vores unge talenter chancen....

Mose

Indlæg af Mose »

Nu har jeg kun set ganske lidt til Morten Pedersen, men det er da rigtigt, at et indkøb skal have klassen til at komme mellem de 13-14 bedste. Ellers er jeg enig i at vi skal vente på vores egne talenter.

Ser man på årgang 88 og 89 er der særdeles mange lovende spillere. Om 1-2 år begynder nogle af dem at banke på til 1. holdet.

Derfor skal de nye indkøb være folk der kan gå ind på holdet her og nu. Udviklingsspillere har vi nok af.

Lissau

Re: Forslag til spillerindkøb (keller)

Indlæg af Lissau »

Eftersom jeg bor i vejle har jeg set Keller flere gange end dem, der har været med Viborg (forstå det ikke sådan jeg render til viborg for at se ham).

Han har aldrig været nogen specielt god spiller og jeg forstår simpelthen ikke den helgen status han har blandt nogle VFF'ere...

VFF har altid haft meget bedre spillere end ham og da han skiftede fra VB til VFF blev jeg rent ud sagt overrasket og faktisk skuffet over at en superliga klub ville bruge penge på at hente ham...

Hvis han nogensinde trækker den sorte trøje på, ser jeg det som en værre dag end da Magle skiftede til de grønne... Ja, faktisk værre end de to tabte pokal finaler!

HauG

hvilke ligaer kan vi hente fra?

Indlæg af HauG »

ved ikke hvor højt man skal spille for ikke at ville vælge FCM. Kan man evt. trække nogen til hvis de er danskere eller har et tilhørsforhold til DK. Eller er der lige så store chancer ved spillere som bare spiller i de næst bedste rækker i de europæiske ligaer...?

Kan man f.eks. hente en spiller som Mamadou Diallo(82'er) fra Nantes som har scoret 15mål i 19kampe. (hvis nantes skulle rykke ud, der mangler jo stadig en runde) eller en Klemen Lavric fra Dynamo Dresden i 2.bundesliga? ung scorer i ca. hveranden kamp og Dresden rykkede ikke op? eller hvor går grænsen?

Kan vi godt hente en ikke europæer til? eller skal det være en nordisk spiller som er let at integrere? Hvad leder vi efter?

Også mht. penge. Skal hele penge pungen smides ind på at hente en Kim Madsen til midterforsvaret? En virkelig god spiller, som sikkert er dyr. Klubben har meldt ud at vi skal hente 2-3, kan det vel ikke være 3 nye til første 11'eren?????

efter min overbevisning skulle man se sig om efter en virkelig stabil midtbane eller en bund solid midterforsvarer (så man evt. kunne smidt Bak op som banebryder på midten) og så en spiller mere til breden, en som ikke går lige ind på holdet men som kan holde niveau når vi har skader, en mikkel rask kunne være et fint bud på noget til breden, men der er vel mange som kan komme på tale her.

Det er dog efter min mening noget mere svært at finde en profil som passer til holdet, pengene og pladsen. Hvem skal vi købe?

icebox

Indlæg af icebox »

Ravnen skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg så nu gerne Poul Hübertz i FCM, jeg har en
> fornemmelse af at han kan slå helt igennem i en
> ordentlig klub. Han minder lidt om en næsten uddød
> forward type med sin galskab og flair for at lave
> det uventede.

Kan kune give dig ret. Han koster sikkert heller ikke så meget, så vi kan bruge flere penge på andre spiller i de to andre kæder

Jeg vil prøve at skrive hvad jeg syntes er godt og skidt ved ham:

+: Han er meget høj/bred og vinder alt i hovedet. Han har rutine. Uforudsigelig. Fighter 110% (koster nok ikke så meget)

-: får mange kort, Har lidt bedre teknik end mogens laursen ;) har ikke scoret mange mål for Herfølge (men hvem har det?)

Besvar