Hvem skal væk???

Om FC Midtjylland og Black Wolves
BW - 665

Re: Kim C

Indlæg af BW - 665 »

Dondy Skrev:
-------------------------------------------------------
> Enig Kim har et halvt år til at bevise at han skal
> tilbydes ny kontrakt. Jeg synes han var god i
> starten og at han fik en forbedret attitude sidst
> på sæsonen, jeg håber at se ham sammen med Frank K
> i nogle udekampe.

At tro vi spiller med 2 targetmænd på toppen i en udekamp mener jeg er utopi, også selvom det er et bundhold vi møder - muligvis som konsekvens af en rokade i løbet af kampen, men ellers næppe.

Tror han skal håbe på at få chancen i et par kampe hvor Frank ikke er på toppen, og så skal han gudhjælpeme også gribe dem der! Snoren er næppe ret lang for hans vedkommende...

Jydepower

Udlejet

Indlæg af Jydepower »

http://www.bold.dk/nyt/Skive-lejer-nigeriansk-FCM-duo

Ja man må sige at FCM har taget konsekvensen af truppens størrelse og man prøver virkelig at komme af med de spiller som er tilovers, eller udlåner talenter.
Nu kom turen til Adeola og Lawal

Ravnen

Re: Udlejet

Indlæg af Ravnen »

Glimrende, det er et godt samarbejde vi har fået med Skive.

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

det må vel også siges at lawal endnu ikk er klar til at være reserve for Geo/Salami og at Yakubu Akilu er foran ham .. kunne vel også åbne for et køb af Ilsø ?

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

tubbe93 Skrev:
> det må vel også siges at lawal endnu ikk er klar
> til at være reserve for Geo/Salami og at Yakubu
> Akilu er foran ham .. kunne vel også åbne for et
> køb af Ilsø ?

Ved ikke hvordan du får denne udlejning til at have noget at gøre med Ilsø? Han dækker slet ikke samme position som Lawal - det er vel bare et tegn på at han ikke kan bidrage med noget til holdet, ikke nødvendigvis at vi henter en ny spiller ind.

Hekler

Ilsø spøgelset

Indlæg af Hekler »

Jeg fatter altså ikke at Ilsø bliver ved med at spøge????

Jesper BW1100

Re: Ilsø spøgelset

Indlæg af Jesper BW1100 »

Hekler Skrev:
> Jeg fatter altså ikke at Ilsø bliver ved med at
> spøge????

Og så for at komme med en klassisk Hekler-kommentar: Begrund venligst.

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Jeg vil gerne begrunde.
- Lige meget hvilken tråd det er i .. så fører det til et forslag med at købe Ilsø
- Lige meget hvilken grund der er, selv om der ikke behøves at være en grund .. så fører det til et forslag med at købe Ilsø
- Lige meget om det har noget med emnet at gøre .. så fører det til et forslag med at købe Ilsø
- Lige meget hvad .. så fører det til et forslag med at købe Ilsø.

Derfor spøger han her inde.

Hekler

Indlæg af Hekler »

nemlig, og når man tænker på at Ilsø er en klamphugger, som kun er på banen fordi dommerne ikke har fundet ud af han filmer hele tiden endnu, så er det altså pinligt at høre på.

Chap

Indlæg af Chap »

Eftersom han klart ville kunne forstærke vores hold, vil jeg nu ikke kalde ham for en klamphugger, men dig om det.

viksfar

Indlæg af viksfar »

Ilsø skal på ingen måde til FCM!!! Ja, han har et talent, men når man ikke arbejder videre på det man kan, hvorfor i den hede hule vinternat skal FCM så bruge tid og penge på noget som vores egen talentgruppe kan lige så godt?!

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

viksfar Skrev:
> Ilsø skal på ingen måde til FCM!!! Ja, han har et
> talent, men når man ikke arbejder videre på det
> man kan,

Noget du gerne vil uddybe? Har du nogen som helst grund til at tro Ilsø ikke vil/kan udvikle sig i FCM, i modsætning til samtlige andre SAS liga spillere vi har hentet gennem årene?

> hvorfor i den hede hule vinternat skal
> FCM så bruge tid og penge på noget som vores egen
> talentgruppe kan lige så godt?!

Hvilket talent har vi, som har vist bare noget der minder om Ilsø's præstationer?

Gætter på det du mener er, at vores talenter kan udvikle sig på samme måde. Det kan da godt være f.eks. en Mads Albæk har potentiale til at nå det niveau, og hvad så? Kan man kun have én god spiller i truppen med samme færdigheder?

Kom nu ind i kampen! Ingen af vores talenter har vist hvad Ilsø har præsteret, han kan bidrage noget til holdet som vi ikke har i forvejen - og som ingen fra vores talentmasse evner, i hvert fald på nuværende tidspunkt.

Casper Søe

Re: Ilsø spøgelset OT

Indlæg af Casper Søe »

Hold nu Ilsø debatten under hvem der skal til klubben, og ikke i hvem som skal væk, i giver mods alt for meget arbejde.

Hausser

Baba Collins udlejet

Indlæg af Hausser »

http://www.vejle-boldklub.dk/index.php? ... ewsId=2146

Den havde jeg ikke lige forudset, men måske nok en god idé, forhåbentlig kan en masse spilletid få ham til at finde den skarphed han så desperat har brug for.

Jesper BW1100

Re: Baba Collins udlejet

Indlæg af Jesper BW1100 »

Hausser Skrev:
> http://www.vejle-boldklub.dk/index.php?nyheder-gen
> erelle&newsId=2146
>
> Den havde jeg ikke lige forudset, men måske nok en
> god idé, forhåbentlig kan en masse spilletid få
> ham til at finde den skarphed han så desperat har
> brug for.

Hmm. Er lidt i tvivl om hvad jeg skal sige til dette. På en måde kan det være kanon, HVIS det er for at udvikle ham og så efterfølgende selv satse på ham. Hvis det er fordi vi "opgiver" ham synes jeg det er bittert, da jeg mener Baba har et enormt uopfyldt potentiale.

Edit: Ifølge TT indgår han fortsat i vores fremtidige planer, så det er sq en god idé så. Lad os håbe han slår igennem dernede, så vi får en bedre spiller hjem! :-)

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=

Besvar