Hvem skal væk???

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Hausser

Re: Røll uønsket

Indlæg af Hausser »

Forhåbentlig finder både Røll og Gnanou sig en ny klub, det er helt sikkert en god idé at få luget ud i stribe af spillere som tydeligvis ikke har niveauet. Frygter dog at Gnanou skal kigge langt ned i rækkerne for at finde en klub som matcher hans (manglende) niveau, utvivlsomt en af de dårligste spillere i FCMs historie og totalt fejlscoutet.

Jeg ved ikke lige hvor Røll passer ind, men tror ikke der er nogen superligaklub som kan bruge ham, måske en af første divisions klubberne i regionen?

Rooney

Dadu solgt

Indlæg af Rooney »

Brobissen

Re: Dadu solgt

Indlæg af Brobissen »

Jeg syntes det er et tab hvis man kunne få ham til og score her hjemme for han stod jo på de rigtige steder men på den anden side har vi også utrolig mange angriber og tt sagde jo at man roede op i truppen så fair nok.

Gad vide hvad prisen er siden ørgaard sagde det var en god pris.

Chap

Indlæg af Chap »

Det lyder til at vi har fået en god slat penge for ham, så i mine øjne er det et fremragende salg, eftersom vi slet ikke har brug for ham.

Kanon Ørgaard!

Davoos

Indlæg af Davoos »

Nogen der har hørt rygter om hvad han cirkus blev solgt for?

Jeg mener jeg læste herinde at Dadu blev købt for godt og vel 10 mille, i mine øjne kunne det være svært at hente de penge ind igen, for en mand der ikke slog til og blev skibbet væk på leje til den russiske 1.div. Det er svært at gætte sig til hvad man har fået for ham under alle omstændigheder, Ørgaard vil vel også gerne selv pynte lidt på salget af et af hans fejlkøb, som de fleste udefra vil beskrive ham som.

Jeg har ikke kunne snuse mig frem til nogle cirka tal nogensteder, det plejer man ellers altid at kunne : -)

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Han blev hentet for ca. 4 mio., så din hukommelse svigter i enorm grad...

Peter Ross

Brobissen

Indlæg af Brobissen »

Ikke for og ændre på det du siger men for og være helt præsic var 4.5 mil

Mener også jeg har set det stå et sted for cirka et måned siden så vil lige prøve og få det fundet. ;D

Hausser

Indlæg af Hausser »

Selv om vi måske må notere os et lille tab på Dadu, så er det helt fint vi får ham skippet afsted og får afsluttet det kapitel i FCMs historie, tror bestemt ikke oddsene var gode for at han kom tilbage og slog igennem. Ku være spændende at høre hvor meget man har fået for Dadu..

Ørgaard får sig stille og roligt arbejdet igennem vores hængepartier, tilbage er der nu "kun" Gnanou, Røll, Marcic og måske Lawal og Kim C.. Gnanou og Røll har jo også allerede fået et vink med en vognstang så forhåbentlig sker der noget inden transfervinduets slutning..

Lauth

Indlæg af Lauth »

Synes det er lidt trist, men det er nok bedst for han liv uden for banen. Synes han var en kanon target player.

FrejPrahl

Re: Kim C

Indlæg af FrejPrahl »

Der er ingen tvivl om, at Kim C skal væk så hurtigt som muligt.
Han har på ingen måde det der ligner niveauet til at spille i SAS-ligaen, dette behøver jeg vel ikke uddybe? Endnu en fejlscouting i rækken må man erkende.
Lawal kan vi vel heller ikke bruge til noget? Dog ser vores midterforsvar efterhånden noget ustabilt ud. Reid har været ret svingende sidst på sæsonen, og Danny Califf/Ipsa har jeg ikke stor tillid til. Samtidig mangler vi noget kraft på højrefløj, Danny er mildest talt også alt for svingende. En klasseangriber ville heller ikke være i vejen..

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

midterforsvaren kan det ikk være jonas troest ? kan købes for 5 mio i ob p.g.a. en klausul i hans kontrakt, og han siger selv at der er en dansk klub der vil ha ham, er det os ?

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Jeg synes faktisk at vi skal beholde Kim . For at være helt ærlig, så synes jeg han har hævet sit spil, sin attitude og generelle indstilling. Så synes han skal have en chance.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

FrejPrahl Skrev:
-------------------------------------------------------
> Der er ingen tvivl om, at Kim C skal væk så
> hurtigt som muligt.
> Han har på ingen måde det der ligner niveauet til
> at spille i SAS-ligaen, dette behøver jeg vel ikke
> uddybe? Endnu en fejlscouting i rækken må man
> erkende.
> Lawal kan vi vel heller ikke bruge til noget? Dog
> ser vores midterforsvar efterhånden noget ustabilt
> ud. Reid har været ret svingende sidst på sæsonen,
> og Danny Califf/Ipsa har jeg ikke stor tillid til.
> Samtidig mangler vi noget kraft på højrefløj,
> Danny er mildest talt også alt for svingende. En
> klasseangriber ville heller ikke være i vejen..

Det er sq godt det ikke er dig der styrer klubben. Så var den da kørt ned økonomisk i løbet af 0,5.

1. Kim C ville ikke gøre noget at få afskibet, men så har han heller ikke været ringere.
2. Lawal skal vel lige have chancen for at bevise noget overfor det nye trænerteam? Men ingen tvivl om at han nok næppe har en stor fremtid i FCM. Især ikke hvis Yakubu står foran ham her i foråret også.
3. Reid er et kæmpetalent, Califf en rutineret ræv, og Ipsa er en spiller som forhåbentlig vil vise bedre takter her i foråret når han er faldet bedre til. Her skal der kun hentes en spiller hvis det er et tilbud der er for godt til at være sandt. (Kunne være Troest i OB)
4. Danny er en spiller med et stort potentiale, og når man samtidig har Siv og Adeola til at assistere på højrefløjen er der slet ingen grund til at hente nogen her. Så skulle det nærmere være en ung gardering til venstrekanten.
5. Angrebsmæssigt har vi også rigeligt i mine øjne.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Der sker sandelig noget for tiden. Først Flinta, og så Dadu. Jeg må sige, jeg frygter for foråret. Da vi afhændede Poku i sin tid, gik der et par uger, inden truppen kom sig over chokket, så man må håbe, de denne gang får rystet chokket over disse 2 afgange af sig i træningskampene, ellers kan det gå grueligt galt i åbningskampene mod Esbjerg, BIF, OB og AaB.

Det er uden tvivl et par personligheder, der har forladt skuden. Vi er oppe og snakke Poku-/Svenne Poulsen-niveau her, det er hårde sager!

Mere seriøst, så var det vist forventet, at Dadu ville få en permanent kontrakt i Rusland efter sin fremragende sæson bedømt ud fra antallet af mål. Tillykke til Dadu, og tillykke til FCM med endnu en østeuropæer, vi kan sætte på listen over succesfulde spillere ;o)

Peter Ross

Dondy

Indlæg af Dondy »

Enig Kim har et halvt år til at bevise at han skal tilbydes ny kontrakt. Jeg synes han var god i starten og at han fik en forbedret attitude sidst på sæsonen, jeg håber at se ham sammen med Frank K i nogle udekampe.

Besvar