Flinta til Silkeborg
-
Hekler
Re: Flinta til Silkeborg
Man må da håbe han får noget mere ud af det i Silkeborg end han har gjort her, selvom jeg altid synes det er træls når Silkeborg skal have gode spillere, det er jo nærmest blasfami....
-
Dennis (BW2479)
Re: Flinta til Silkeborg
God start på weekenden, men kunne du ik havde taget Røll med kære Dennis.
Flinta på landshold
Flinta på landshold
-
BW - 665
Flinta til Silkeborg - Erstatning?
Tjaa, alt i alt er det vel en positiv nyhed - mon ikke han også kan få bedre gang i karrieren i SIF end hos os.
Spørgsmålet er så om vi skal hente en ny gardering til midtbanen, for at lukke det hul han efterlader - eller skal Røll indtage den plads resten af sæsonen? Det kunne jeg godt forestille mig.
Alternativt kan man hænge sin hat på Yakubu, men det lader ikke til trænerteamet mener han har niveauet (endnu).
Spørgsmålet er så om vi skal hente en ny gardering til midtbanen, for at lukke det hul han efterlader - eller skal Røll indtage den plads resten af sæsonen? Det kunne jeg godt forestille mig.
Alternativt kan man hænge sin hat på Yakubu, men det lader ikke til trænerteamet mener han har niveauet (endnu).
-
tubbe93
Re: Flinta til Silkeborg - Erstatning?
kunne det ikk tænkes at de først ville have røll til sommer hvor han er fri, og så kan FCM bruge ham som erstantning for Florescu Salami og thyge ?
-
Hausser
Røll mener jeg er markant dårligere end Flinta, så det tror jeg ikke på er løsningen. Mange har en tendens til at piske en stemning op omkring hvor ringe Flinta har været, men så galt syntes jeg nu ikke det har været, specielt ikke da han rykkede ind centralt på banen. Flinta er dog ikke en top-4 spiller og derfor er det også naturligt man sender ham videre.
Enten henter man en spiller, eller også vælger man at satse på nogle af de unge midtbanetalenter vi har i truppen, i form af Yakubu og Albæk, Lawal tror jeg desværre ikke har niveauet til FCM..
Tak for din tid i FCM, Flinta.
Enten henter man en spiller, eller også vælger man at satse på nogle af de unge midtbanetalenter vi har i truppen, i form af Yakubu og Albæk, Lawal tror jeg desværre ikke har niveauet til FCM..
Tak for din tid i FCM, Flinta.
-
Jydepower
Hvad med at købe http://www.bold.dk/nyt/Buval-foran-Randers-exit ( Buval ) og så omrokere ham til Thygesens plads, når Thyge ikke kan mere, og så ellers bruge ham som angriber? En 2i1 løsning ?
-
Hekler
Midtbane erstatning
Ja altså jeg vil bare vende tilbage til det jeg hele tiden har sagt, nemlig at FCM mangler en eller anden veteran i topklasse til at tage en af de 3 pladser på midtbanen. Vi har Salami og Florescu, men vi mangler en 3. midtbanespiller af ordenlig kvalitet.
-
BW - 665
Jydepower Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvad med at købe
> http://www.bold.dk/nyt/Buval-foran-Randers-exit (
> Buval ) og så omrokere ham til Thygesens plads,
> når Thyge ikke kan mere, og så ellers bruge ham
> som angriber? En 2i1 løsning ?
Vi har allerede rigeligt med alternativer til Thygesens plads, så han kan rykke ned på midtbanen - problemet er bare at han ikke duer i rollen - han skal have 2 midtbanespillere bag sig så han kan lave sine dybdeløb og presse forsvaret højt, uden at bekymre sig om opgaverne bagude.
... Og skulle vi endelig hente én til pladsen, så mener jeg slet ikke at Buval har hverken niveauet eller passer til formålet, her må jeg igen igen trække Ilsø frem som optimal konkurrence på pladsen.
> Hvad med at købe
> http://www.bold.dk/nyt/Buval-foran-Randers-exit (
> Buval ) og så omrokere ham til Thygesens plads,
> når Thyge ikke kan mere, og så ellers bruge ham
> som angriber? En 2i1 løsning ?
Vi har allerede rigeligt med alternativer til Thygesens plads, så han kan rykke ned på midtbanen - problemet er bare at han ikke duer i rollen - han skal have 2 midtbanespillere bag sig så han kan lave sine dybdeløb og presse forsvaret højt, uden at bekymre sig om opgaverne bagude.
... Og skulle vi endelig hente én til pladsen, så mener jeg slet ikke at Buval har hverken niveauet eller passer til formålet, her må jeg igen igen trække Ilsø frem som optimal konkurrence på pladsen.
-
Ravnen
Tja jeg tror det er Ilsø der er på vej ind.
Men tak for tjansen Flinta.
Men tak for tjansen Flinta.
-
Nicolai Kammersgaard
BW - 665 Skrev:
> Tjaa, alt i alt er det vel en positiv nyhed - mon
> ikke han også kan få bedre gang i karrieren i SIF
> end hos os.
>
> Spørgsmålet er så om vi skal hente en ny gardering
> til midtbanen, for at lukke det hul han efterlader
> - eller skal Røll indtage den plads resten af
> sæsonen? Det kunne jeg godt forestille mig.
>
> Alternativt kan man hænge sin hat på Yakubu, men
> det lader ikke til trænerteamet mener han har
> niveauet (endnu).
Glenn Riddersholm sagde på et trænerkursus igår at vi satser på Albæk, som afløser på midten. Iøvrigt bekendtgjorde han også Flinta salget 2 timer før det blev offentliggjort.
Men håber da personligt at vi henter Ilsø alligevel.
> Tjaa, alt i alt er det vel en positiv nyhed - mon
> ikke han også kan få bedre gang i karrieren i SIF
> end hos os.
>
> Spørgsmålet er så om vi skal hente en ny gardering
> til midtbanen, for at lukke det hul han efterlader
> - eller skal Røll indtage den plads resten af
> sæsonen? Det kunne jeg godt forestille mig.
>
> Alternativt kan man hænge sin hat på Yakubu, men
> det lader ikke til trænerteamet mener han har
> niveauet (endnu).
Glenn Riddersholm sagde på et trænerkursus igår at vi satser på Albæk, som afløser på midten. Iøvrigt bekendtgjorde han også Flinta salget 2 timer før det blev offentliggjort.
Men håber da personligt at vi henter Ilsø alligevel.
-
Hausser
Selv om jeg også gerne ville se en ny profil i FCM, så syntes jeg det lyder godt at man vurderer at Albæk er så langt i sin udvikling at man nu vil satse på ham. Syntes også det er på tide han begynder at få nogle superliga-minutter i benene. Er også sikker på han har klassen.