U/21 EM på sas arena?

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Hekler

U/21 EM på sas arena?

Indlæg af Hekler »

http://www.bold.dk/nyt/U21-EM-til-Danmark

Det kunne sku være spændende?
Senest rettet af Hekler 12. dec 2008, 03:30, rettet i alt 1 gang.

Hausser

Re: U/21 EM på sas arena?

Indlæg af Hausser »

Jep det er da spændede, jeg regner ihvertfald med at jeg skal se et par kampe når den tid kommer :)

Mener slutrunden er for årgang 88 og frem, så der vil være en del FCMere som er aktuelle til den tid, såfremt de ikke er blevet solgt naturligvis..

dalle

Indlæg af dalle »

kanon når vi er automatisk inviteret er vi sikkre på at Dku21 bliver macthet på højt niavue. så må vi bare håbe der er et par fcm spillere på holdet. der har vi jo nemlig muligheden for at se om de er gode nok iforhold til andre spillere i verden.

Hekler

Indlæg af Hekler »

Men tror i ikke Danmark kommer til at spille i puljen i Ålborg, det er jo der de har holdet til på det sidste?

Davoos

Indlæg af Davoos »

Jo det regner jeg da med, eftersom Bordingaard for et stykke tid siden udtalte han var tilfreds med at have hjemmebane i Aalborg, med det setup der er omkring kampene und so weiter. Det var inde på bold.dk

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Kunne måske mere forestille mig at man måske delte det lidt op..
Som artiklen refererer til så er det noget man regner med kan trække et ret pænt tilskuertal til
Derudover skal der jo meget mere logistik til end bare lige nogle enkelte kval-kampe, lige som man måske skal tage hensyn til større landes ønsker om feks at bo i de større byer

Davoos

Indlæg af Davoos »

Det kan der være noget om, spørgsmålet er så hvem der bestemmer hvad, for det danske landshold vil nok gerne spille så mange kampe som muligt på deres normale hjemmebane : )

Claus (BW#1145)

Indlæg af Claus (BW#1145) »

Ja, men de skal ikke spille i Farum, som vel stadigvæk er deres 'normale' hjemmebane.

Sidst DK-U21 spillede i Herning var de også meget tilfredse med det hele, og det betyder da ikke at vi kalder os deres hjemmebane.

Hekler

Indlæg af Hekler »

Det er altså Ålborg der er u/21´s hjemmebane.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det er altså Ålborg der er u/21´s hjemmebane.

Det er korrekt at det nu er Aalborg man betegner som deres hjemmebane - tidligere var det dog Farum, og hvem ved om nogle år er det måske Odense
Men de har været meget tilfredse med Aalborg, der i modsætning til Farum kan skaffe mange tilskuere

Besvar