OB - FCM
-
smørtyven
Re: OB - FCM - DENNIS SØRENSEN
bruno skrev:
-------------------------------------------------------
> Og forsverspiller smuret ind blod !! Drama !!
Hvaba!
> Og forsverspiller smuret ind blod !! Drama !!
Hvaba!
-
Jean / BW# 1238
Re: OB - FCM 1. halvleg...
Vi fører 1-0, dejligt! Det er meget ufortjent. Vi har faktisk kun haft en rigtig chance, hvor Frank Kristensen var alene med Onyszko, men Frank skyder lige på. Der skulle ha' været mål.
OB har haft masser af chancer. En hvor de rammer stolpen og Heinze er væk... en OB-spiller header mod fjerneste stople... der er frit mål, alle ved den går ind... men nej.. den ryger forbi... en af de største afbrændere jeg har set længe.
Vi fører ufortjent, men hvor er det dejligt...
OB har haft masser af chancer. En hvor de rammer stolpen og Heinze er væk... en OB-spiller header mod fjerneste stople... der er frit mål, alle ved den går ind... men nej.. den ryger forbi... en af de største afbrændere jeg har set længe.
Vi fører ufortjent, men hvor er det dejligt...
-
Jean / BW# 1238
Re: OB - FCM - Den blodige Jesper M...
Ja, ja den er god nok. Banker hovedet sammen med en OB-spiller og vi spiller med 10 mand de sidste minutter af 1. halvleg. Da Jesper er på vej ud... masser af blod, holder en svamp mod hovedet, får han lige sendt en hilsen til fansene... virkelig fedt. Lad os håbe Jesper Mikkelsen bliver syet og klar til 2. halvleg.
-
smørtyven
Re: OB - FCM - Den blodige Jesper M...
hmmmm sendes kampen på en eller anden underlig sattalitkanal..????
Jeg har kun netradio at ty til..!!
Jeg har kun netradio at ty til..!!
-
Jean / BW# 1238
Kampen udsat i 10 min...
Dommer René Christensen er meldt syg og der ledes efter en afløser...
-
Nicolai Kammersgaard
Re: Kampen udsat i 10...
hvor er fjerdedommeren?
Hent ikke fisker find en serie 6 dommer han er bedre.
Nicolai kammersgaard
Serie 6 dommer citat: Jeg ved godt han lavede en duncan men i råbte jo ikke af mig, kampen var næsten slut og i førte 3-1.
Hent ikke fisker find en serie 6 dommer han er bedre.
Nicolai kammersgaard
Serie 6 dommer citat: Jeg ved godt han lavede en duncan men i råbte jo ikke af mig, kampen var næsten slut og i førte 3-1.
-
Jean / BW# 1238
Jesper Mikkelsen skiftet ud..
Leon Jessen er kommet ind istedet. Jesper Mikkelsen er blevet syet med 5 sting.
PS: Fuck, hvor er Graven langsom...
PS: Fuck, hvor er Graven langsom...
-
Jean / BW# 1238
OB dominerer....
OB dominerer fortsat, men ikke de store åbne chancer. Kristian Bak får clearet det meste...
-
Jean / BW# 1238
Re: OB - FCM - DENNIS SØRENSEN - Målet
smørtyven skrev:
> Og så var det
> vist ikke engang et skud på mål Dennis fyrede
> af..
Det var lidt svært at se... om det var et skud på mål. Dennis skyder/afleverer bolden midt for feltet, men den rammer en OB-fod og looper smukt ind over målmanden.
> Og så var det
> vist ikke engang et skud på mål Dennis fyrede
> af..
Det var lidt svært at se... om det var et skud på mål. Dennis skyder/afleverer bolden midt for feltet, men den rammer en OB-fod og looper smukt ind over målmanden.