Igen spiller Winston ikke i forsvaret og Ipsa får muligheden for en masse minutter i benene.
Hvad kan grunden være
1) At Ipsa er fundet bedre, oven på Reid´s kamp mod FCK hvor Ried laver to slemme fejl?
2) At Winston allerede er solg, og vi derfor giver Ipsa pladsen for at få en masse minutter, da det er ham der skal spille i foråret?
3) Winston har er tidliger blevet beskyldt for (Mener det var Riddersholm), at mangle noget mental styrke. Et vinder instinkt eller lysten til at drive det vidt.
Blot en tanke, da Winston nu i min 1 sæson har spillet fast på en af de to Defensive Centerpladser. Og jeg mener ikke at 1 meget dårlig kamp kan være grund nok alene til at tage ham af.
investerer vi i fremtiden?
-
jonastk
investerer vi i fremtiden?
Senest rettet af jonastk 30. nov 2008, 19:22, rettet i alt 1 gang.
-
mrjelle
Re: investerer vi i fremtiden?
Personligt mener jeg ikke Reid for alvor har præsteret efter City kampen. Der er ingen tvivl om at han har masser af talent men man må også sige at han har kostet os point i nogle situationer (Vejle og FCK kampen specielt).
Ipsa syns jeg har grebet chancen og derfor er han for tiden foretrukket.
Ipsa syns jeg har grebet chancen og derfor er han for tiden foretrukket.
-
Jydepower
Specielt efter kampen i dag mod FCN. Han viste langt mere stabilitet og overblik end før hen, så det bliver meget spændende at se om Reid kan komme tilbage. En ting er sikkert hvis Reid skal have en fast plads, han skal være mere sikker i sine indgreb og ikke bruse frem som han ofte gør.
-
Vinding
Ried koster for mange kort... Længer er den ikke.
Vinding
Vinding
-
BW - 665
Vinding Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ried koster for mange kort... Længer er den ikke.
Det var da en ret kynisk og unuanceret måde at se på tingene som helhed...
Og lad mig tilføje, at hvis det stod til mig måtte han trække et gult kort i hver kamp næsten, bare han leverer på det høje niveau vi ved han kan.
-------------------------------------------------------
> Ried koster for mange kort... Længer er den ikke.
Det var da en ret kynisk og unuanceret måde at se på tingene som helhed...
Og lad mig tilføje, at hvis det stod til mig måtte han trække et gult kort i hver kamp næsten, bare han leverer på det høje niveau vi ved han kan.
-
Hausser
Jeg syntes bænkningen af Reid viser initiativ fra trænernes side. Reid er jo faldet voldsomt meget i niveau i forhold til sensommeren og det bør naturligvis få konsekvenser, ligesom det også fik for Danny O. At han bliver bænket er vel også et vink med en vognstang til Reid om at få sig en bedre attitude og blive mere professionel, han har jo selv udtalt at han godt kan være lad og doven til træning.
Tror Reid har godt af den tænkepause han har fået på det sidste, forhåbentlig motiverer det ham til at yde 100% igen..
Tror Reid har godt af den tænkepause han har fået på det sidste, forhåbentlig motiverer det ham til at yde 100% igen..
-
Lars
Konkurrence
Som jeg ser det, så er det jo bare et tegn på at der er konkurrence på holdet. Danny Olsen og Winston Reid har en formnedgang og så er der lige pludselig andre spillere der vurderes til at være bedre alternativer.
Det er ud fra min optik positive tegn for truppens bredde og trænerteamets tiltro til den. Vi ville nok være noget dårligere stillede hvis man så en tilgang a la den Rioch så ud til at praktisere til sidst i AaB "Der er 11 spillere der lige går an, resten kan ikke bruges til noget" det er jo ikke ligefrem et godt signal at sende til truppen.
Det er ud fra min optik positive tegn for truppens bredde og trænerteamets tiltro til den. Vi ville nok være noget dårligere stillede hvis man så en tilgang a la den Rioch så ud til at praktisere til sidst i AaB "Der er 11 spillere der lige går an, resten kan ikke bruges til noget" det er jo ikke ligefrem et godt signal at sende til truppen.