FCM - FCN

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Ravnen

Re: Det er nu sæsonen skal reddes.

Indlæg af Ravnen »

Vi vandt også kun 6 ud af 17 hjemmekampe den sæson.
Jeg mindes noget med at BW East mente de nu var hjemmebane, mon ikke Altoriso kan huske det ;-)

Hekler

Re: FCM - FCN

Indlæg af Hekler »

Det er nu vi skal have styr på sagerne inden vinterpausen.
Et par sejre i streg og en stabilicering af kritikken, så den mest rabiate stilner vil give lidt ro.
Jeg tror og håber på vi kan få rimeligt ro på transferkontoen, således at der kan arbejdes med den trup vi har.

Generelt mener jeg vil har redskaberne, og derfor behøver der ikke handles andet end for at afstemme kontraktlængder.

kampen mod FCN, bliver mere en som vi kender den fra hjemmebane men forhåbentligt med noget af den drive som vi så i Randers.

Sikkert er det at der bliver lavet om da Salami er ude, så mon ikke vi får en formation nogenlunne som denne:

Heinze
Kolja - Califf - Ipsa - CP
(Danny) - Thyge - Florescu - Borring
Frank - Ken

For mig ser fremtiden sådan ud, at vi skal have en ude og en hjemme formation, hvor enkelte af pladserne er bemannet med forskellige spillere kun brugt i en af opstillingerne.

Altoriso

Startopstilling

Indlæg af Altoriso »

Heinze , Kolja, Califf, Ipsa, Poulsen
Thygesen, Flinta,Florescu, Borring
Fagerberg og Kristensen

Sådan er den modtaget via Klubhuset NyhedsSMS

Det minder vist meget om samme opstilling som i Randers, som jo da vist gav et ganske godt resultat
Flinta er så i stedet for Salami

aoa-fcm

Re: FCM - FCN live

Indlæg af aoa-fcm »

Nogle der vil skrive hvordan de spiller og hvordan det går?

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Ja tak. Hører i radioen, at vi er på hælene og at intet hænger sammen??

Davoos

Indlæg af Davoos »

Man skulle tro at FCN var på hjemmebane.

FCM spiller ultra kontra stil, højt presspil, står lavt i banen und so weiter.

FCN har haft kampens største chance ved Krølle, efter et hjørnespark, skal han bare score i frit mål.

Alligevel sidder jeg personligt med fornemmelsen, at FCN fucker op på et tidspunkt rent forsvarssmæssigt, om FCM kan udnytte det... hvis det sker, må tiden vise.

Lige nu kan den tippe begge veje

Davoos

Re: FCM - FCN 0-0 halvleg

Indlæg af Davoos »

FCM spillerne virkede indtil 6-7 minutter før tid som om de mest af alt hellere ville ind og have æbelskiver og gløgg

Hvis der ikke invisteres i 2. boldene, er det ikke sikkert FCM får 1 eller 3 points med fra denne kamp.

Jeg er nu meget imponeret af FCNs Bo Storm, meget lovende lille hurtig gut! Men måske på en billig baggrund, for C. Poulsen virker som om han er påvirket fra Randers kampen sådan som han spiller.

Thygesen er vel den eneste for FCM man kan sige kæmper for sagen pt.

YahooSeeker [Bot]

Så det ligner de sidste mange kampe??

Davoos

Indlæg af Davoos »

Hmm, ja både og. Jeg synes faktisk FCM spillede okay mod Randers, og skabte mange chancer.

Jeg kan tælle 1 reél chance til FCM i hele første halvleg.

Lars

Re: FCM - FCN 1.0

Indlæg af Lars »

Gode kombinationer og Fagerberg får sendt bolden over til Borring der scorer i næsten frit mål fra kanten af det lille mål.

Davoos

Re: FCM - FCN 1-0

Indlæg af Davoos »

Ja, effektivt var det. Ikke lang tid før FCN kiksede i forsvarsspillet.

Det lignede mere et skud på mål end en aflevering til Borring, men et mål er et mål!

Lars

Re: FCM - FCN 2-0

Indlæg af Lars »

Farlige Frank header et indlæg fra venstre side ind.

Lars

Re: FCM - FCN 3-0

Indlæg af Lars »

Farlige Frank header et indlæg fra højre side fra Danny Olsen ind til 3-0.

FCN kan bestemt ikke være tilfreds med ciffernene.

Davoos

Indlæg af Davoos »

Jeg så ikke 2-0

Men 3-0 målet lignede et FCN hold der var helt faldet fra hinanden. Ligeså snart ham den nye FCN mand i forsvaret blev presset, ham krølle, så faldt han jo helt sammen.

Ps. hvad sker der lige for tågen, der var intet ved pausen. Kan man overhovedet spille i det...

Nu smutter jeg ud og ser AaB - FCK, så må vi jo se om AaB har kræfterne til at hjælpe jer dernede i Herning

YahooSeeker [Bot]

Kom så AaB!!! Hvor er det fedt målene kommer. Det har holdet brug for.

Besvar